Linkje naar het oude topic:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Alleen de twee bovenste vind ik niet stabiel genoeg dus het zal de derde uit de lijst worden
Gewoon geen ideologie hebben natuurlijk, maar wel overal een mening over hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:14 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Whahaha knuppel, hoe krijg je dat voor elkaar.![]()
![]()
![]()
Ja, en dat is mijn uitslag. Ik heb toch ook recht op een mening?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:31 schreef Genverbrander het volgende:
Martijn, waarom moet jouw ijskastuitslag in de OP? Ik krijg het er helemaal koud van.
als je 'm op z'n kop houdt is het een prima stemadvies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
![]()
nou, vooruit dan maar![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
als je 'm op z'n kop houdt is het een prima stemadvies.![]()
zo ver zitten d66 en vvd niet bij elkaar vandaan hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:43 schreef _Henry_ het volgende:
Ik kreeg 1NL
Maar goed die stemwijzer deugt niet dat lijkt me duidelijk. Als MArk Rutte D66 als stemadvies krijgt...
Nou, ik kan er wel om lachen dat de PVDA bij mij de bodem bereikt heeft. Het komt overeen met mijn mening over die partij, en vooral het schorrie morrie wat erin rondloopt. En Fortuyn, ze zullen ongetwijfeld flink aan hun programma zitten veilen, maar geen haar op m'n hoofd dat ik dáár op zou stemmen, netzomin als op de PVDA dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
als je 'm op z'n kop houdt is het een prima stemadvies.![]()
LOL zo kan je het ook bekijkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
zo ver zitten d66 en vvd niet bij elkaar vandaan hoor.
Er zitten vreemde vragen tussen die volgens mij helemaal niet zo relevant zijn. Zoals over softdrugs en euthanasie. Zijn dat echte verkiezingsitems?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef dVTB het volgende:
Tot mijn eigen verbijstering en afgrijzen, rolt bij mij het CDA als advies uit de bus. In geen honderd jaar stem ik daar op. Nummer 2 bij mij is Partij voor de Dieren, ook al zo'n onzin-partij met slechts één issue. Ik ga nog liever NIET stemmen dan dat ik daar op stem.
Op 3 komt PvdA (wat wellicht eens aantoont hoe dicht CDA en PvdA eigenlijk bij elkaar zitten) en op 4 de Liberaal-Democraten. Gevolgd door ChristenUnie, SGP (2x *brrrr*) en Fortuyn. Pas daarna komt Eén NL, waarop ik serieus overweeg om te stemmen.
Ik heb trouwens een heel groot bezwaar tegen deze uitgave van de Stemwijzer. In geen van de 30 vragen wordt echt aandacht besteed aan het strafrecht. Er is alleen een vraag over criminele Antilianen. Ik mis vragen over (bijvoorbeeld) de wenselijkheid van TBS en de algehele strafmaat in dit land.
Eigenlijk mis je zoveel. Ik had liever 100 vragen die alles bestrijken dan 30 vragen en een uitslag waar je niets mee kan omdat vele onderwerpen niet meegenomen zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef dVTB het volgende:
Tot mijn eigen verbijstering en afgrijzen, rolt bij mij het CDA als advies uit de bus. In geen honderd jaar stem ik daar op. Nummer 2 bij mij is Partij voor de Dieren, ook al zo'n onzin-partij met slechts één issue. Ik ga nog liever NIET stemmen dan dat ik daar op stem.
Op 3 komt PvdA (wat wellicht eens aantoont hoe dicht CDA en PvdA eigenlijk bij elkaar zitten) en op 4 de Liberaal-Democraten. Gevolgd door ChristenUnie, SGP (2x *brrrr*) en Fortuyn. Pas daarna komt Eén NL, waarop ik serieus overweeg om te stemmen.
Ik heb trouwens een heel groot bezwaar tegen deze uitgave van de Stemwijzer. In geen van de 30 vragen wordt echt aandacht besteed aan het strafrecht. Er is alleen een vraag over criminele Antilianen. Ik mis vragen over (bijvoorbeeld) de wenselijkheid van TBS en de algehele strafmaat in dit land.
als je wil kan je alvast F5'en op deze site, die willen wel eens een heel uitgebreide kieswijzer uitbrengen, iig tijdens de europese verkiezingen waren zij erbij dacht ik http://www.writersblock.net/ volgende maand misschien weerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef Genverbrander het volgende:
er zijn toch ook andere stemwijzers (in de maak)? Ik hoorde in het journaal iemand praten over de kies kompas?
Heeft iemand linkjes. ik wil meerrrrrrrrrr![]()
Eens. Ze hadden een lite versie moeten maken maar ook een zwaardere, met meer vragen en misschien een korte inleiding tot de politieke discussie die rond het punt speelt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:47 schreef HPoi het volgende:
[..]
Eigenlijk mis je zoveel. Ik had liever 100 vragen die alles bestrijken dan 30 vragen en een uitslag waar je niets mee kan om dat vele onderwerpen niet meegenomen zijn.
Dat vind ik ook en tevens de stellingen zelf vind ik niet handig verwoord. Bovendien is de keuze "neutraal" verwijderd tov de vorige stemwijzers en "geen mening" is veranderd in "weet niet". Ook dat lijkt me geen vooruitgang.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef dVTB het volgende:
Ad Bos. Is dat de broer van Wouter Bos?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:50 schreef Autodidact het volgende:
Ik had D66, EenNL, GroenLinks en Ad Bos.
Ja, blijkbaar ben ik het met een aantal dingen die erin stonden eens. Ad Bos is die klokkenluider over bouwfraude.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ad Bos. Is dat de broer van Wouter Bos?
Wat een bijzondere uitslag. Wat doet EenNL daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |