Rond vier / vijf uur.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Mooie lucht. Hier heb ik ze niet gezien. Hoe laat was dat?
ja, zag het. Toch even in de gaten houden, als het wat zuidelijker trekt heb je de volle bak wind aan de kust.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef aloa het volgende:
Dinsdag/woensdag misschien windkracht 8, maar geen storm.
meestal is het een goed teken als jij je in dit topic meldt (zie sig)......quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:56 schreef Oom_Agent het volgende:
ja pcies !! kom maar met die wind.........
noway geen wind, ik heb een pest aan wind als ik naar me werk moet fietsenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:56 schreef Oom_Agent het volgende:
ja pcies !! kom maar met die wind.........
Ik 11quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:31 schreef WEST het volgende:
[..]
noway geen wind, ik heb een pest aan wind als ik naar me werk moet fietsendan heb ik 5 km tegenwind
![]()
Doe het gelijk goed en knal er een dikke 12 in met windstoten van 200 km/h, nieuwe recquote:
Nachtvorst in het zichtquote:
als het een beetje helder wordt 's nachts moet het wel lukken met die nachtvorst lijkt mij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nachtvorst in het zicht![]()
Het is wel weer afwachten of het door zet
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de mensen in het noorden - noordwesten ja....
weer.nlquote:Bomen in de herfsttooi, zoals platanen, zullen flink wat blad gaan verliezen. Dat zal zeker opgaan voor de bomen die dicht op de noordkust staan. In de nacht van dinsdag op woensdag wordt er juist daar korte tijd een noord- tot noordwesterstorm verwacht. De eerste herfststorm van het seizoen. De bijbehorende (zeer) zware windstoten, op de Afsluitdijk tot 100 km/uur geven de meeste overlast aan het verkeer. De meeste schade wordt wellicht nog veroorzaakt aan bomen die nog vol in het groene blad staan. Misschien is het verstandig om morgen de auto of de fiets niet onder een boom te parkeren. Pas als aan het einde van de week de nachtvorst komt zal het blad overal snel gaan vallen.
Bron: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/extra/guidance.phpquote:WIND: HiRLAM OK! Alle modellen geven rond het secundair laag een sterk windveld dat de Noordzee komt afzakken. Hirlam en ook UKRM geven boven de Noordelijke Noordzee morgenavond en in de nacht naar woensdag kans op zware storm (10 Bft ). Boven onze kustdistricten neemt morgenavond de wind toe tot stormachtig 8 (met boven land mogelijk zware windstoten), rond middernacht en in de nacht naar woensdag maakt het noordelijk kustgebied kans op NW-storm (9 Bft). Woensdagoverdag neemt de wind vervolgens geleidelijk weer in kracht af.
The KNMI website is unable to accept your request!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:29 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Bron: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/extra/guidance.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |