Jij hebt natuurlijk een paar tonnetjes op je bank om een huisje te kopen of een heerlijk vast dienstverband? zoals niet alle mensen hebben...quote:
Het simpele feit dat er cijfers bijstaan maakt het verhaal niet minder gekleurd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:11 schreef yeremy het volgende:
Als je denkt dit is PVDA propaganda: cijfers van gemeentes staan er allemaal bij.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:35 schreef ElectricEye het volgende:
Het IS propaganda omdat het maar een aspect van de plannen belicht en in het overdrevene trekt.
k heb e.e.a. eens uitgerekend voor zittende huurders in het gezinswoningsegment en dan valt het allemaal nog wel mee. Niets schokkends t.o.v. eerdere stijgingen van huurprijzen door de jearen heen. Het is in de jaren '70 en '80 allemaal veel dramatischer geweest.
Paniek om niets.
Daarnaast hebben de partijen compenserende maatregelen in hun plannen staan, zielig dat die dan niet worden meegecalculeerd.
Oftewel, het is weer goedkoop scoren in verkiezingsland.
Anders klik je even op "toelichting"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:37 schreef pmensink het volgende:
Anders post je je topic ff 2 x
bereken je nieuwe huurprijs (plannen CDA+ VVD)
En hoe kom je aan die punten.. ik weet het namelijk echt niet.. misschien staat het wel in het contract ofzo.. weet niet
Ik weet iig.. dat ik nu mooi goedkoop zit en volgend jaar toch meer moet betalen (huis gaat tegen de vlakte.. we moeten verhuizen)
Je huurprijs is fors gestegen...quote:Huidige huurprijs ¤ 500,00
WOZ waarde ¤ 167.000,00
Gemeente (gereguleerd/overgangss) Utrecht (provincie: Utrecht)
WOZ-grens: ¤ 195.000,00
Woonvorm flat 2e etage geen lift
Aantal punten woonomgeving
Aftrek punten hinderlijke situaties -
Aantal punten gebaseerd op WWS (oud)
--------------------------------------------------------------------------------
voorstel VVD
Prijs: 3,60% van ¤ 167.000,00 (WOZ) = ¤ 6.012,00 per jaar, per maand: ¤ 501,00
Je huurprijs is fors gestegen, van een sociale huurprijs is geen sprake meer.
Dit ook "van een sociale huurprijs is geen sprake meer."quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:47 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Je huurprijs is fors gestegen...
...van 500 naar 501 is fors![]()
die rooien kunnen echt niet rekenen![]()
wat verdien je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:11 schreef yeremy het volgende:
www.watmaghurenkosten.nl
Ik ga van 297 naar 403
Ik ga maar geen CDA of VVD stemmen
Als je denkt dit is PVDA propaganda cijfers van gemeentes staan er allemaal bij.
Succes
Onder de PVDA worden de prijzen niet vrijgegeven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:19 schreef Blauwtje1971 het volgende:
Dit is ook PVDA propaganda want de uiteindelijke prijs onder een PVDA regime (GOD verhoede het!!)
kan dan niet berekend worden???
Whatever... toch een huisje gekocht
Waar zie je mij mijn hand ophouden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:26 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
wat verdien je?
gezien je gebrek aan kritisch inzicht waarschijnlijk niet veel.
als je nou van het gezeik af wilt zijn ga je gewoon harder werken en KOOP je een huis ipv zielig bij de overheid je handje ophouden.
Net zoals we energie compesatie zouden krijgen als die boven 55 dollar de vat was .quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef Jurgen21 het volgende:
Ik vind het een lachwekkende site. De PvdA laat niet zien wat mensen onder een PvdA-bewind moeten betalen en zelfs al daalt je huur dan nog geeft de website aan dat van een sociale huurprijs geen sprake meer is. Deze website is campagnepropaganda in optima forma. De PvdA is altijd het beste en al het andere is niet sociaalBij het CDA kunnen ze de nieuwe huur niet eens aangeven, omdat het CDA aangeeft dat het de lagere inkomens wil compenseren met een huurtoeslag.
Waardeloze site!
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:38 schreef yeremy het volgende:
[..]
Net zoals we energie compesatie zouden krijgen als die boven 55 dollar de vat was .
Ja, en de accijns op alcohol zou toch ook verlaagd worden als het bier duurder dan een tientje per krat zou worden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:38 schreef yeremy het volgende:
[..]
Net zoals we energie compesatie zouden krijgen als die boven 55 dollar de vat was .
Nooit gezien
Hypotheekrenteaftrek is ook een vorm van zielig bij de overheid je handje ophouden...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:26 schreef pmb_rug het volgende:
als je nou van het gezeik af wilt zijn ga je gewoon harder werken en KOOP je een huis ipv zielig bij de overheid je handje ophouden.
Ja, je kunt met de huidige rentestanden beter kopen dan hurenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:09 schreef Gia het volgende:
Ik betaal iets van 329 euro, rente op mijn koopwoning. (geen aflossing) En dat blijft de komende 9 jaar nog zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |