Was jij dat niet, met die accu?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Dat spreekt tamelijk voor zich, Geqx.
Jij niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:05 schreef Geqxon het volgende:
Ach kom op man, ik zat maar te dollen. Dat mag toch wel een keertje?
Accu?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was jij dat niet, met die accu?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef nietzman het volgende:
msn:mac? Je hebt nog veel te leren.
ik had eigenlijk ook liever een andere muis bij willen hebben. een echte oude doorzichte mac muis :/quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef Geqxon het volgende:
De glasrand om de iMac heen blijft prachtig
Ik mag hopen dat de rand om mijn iMac niet van glas is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef Geqxon het volgende:
De glasrand om de iMac heen blijft prachtig
Welke raad jij eigenlijk aan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef nietzman het volgende:
Toen Apple die terugroep-actie aankondigde was er hier iemand die dat niet zo leuk vond omdat zijn batterij na anderhalf jaar nog steeds nagenoeg perfect was. Van die persoon zou ik graag horen hoe die dat voor elkaar kreeg. Ik dacht dat jij dat was. Maar misschien vergis ik me welquote:
Je bedoelt voor jou?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:48 schreef Geqxon het volgende:
Adium is leuk, maar het gemis van webcam support. soundclips, custom smilies e.d. is voor vele een groot gemis.
al verkocht aan iemand andersquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:57 schreef Furious het volgende:
Ik geef je 100 euro voor je Mac Mini oor.
Zelf mis ik eigenlijk alleen maar custom smileys.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bedoelt voor jou?
Er zijn twee MSN clients die met webcams overweg kunne. aMSN (geschreven in Tcl/Tk dus baggertraag) en Mercury Messenger (geschreven in Java dus net zo traag als een Fok! server geoptimaliseerd door Danny). Als je dat al een alternatief durft te noemen dan heb je echt een kronkel in je kop.
Ik heb Adium een keer geprobeerd en toen zag ik de icoontjes van de mensen met wie ik chatte nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
Adium über alles.
Dat heet 'persoonlijke voorkeur'.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef nietzman het volgende:
Misschien een verouderde release. Nu kan het primaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb Adium een keer geprobeerd en toen zag ik de icoontjes van de mensen met wie ik chatte niet
Niet net zo makkelijk. Maar het kan wel prima.quote:En kun je met Adium ook net zo makkelijk custom smileys toevoegen als in MSN Messenger?
Het was de laatste versie van 2 weken geleden ofzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien een verouderde release. Nu kan het prima
Adium is inderdaad even wennen maar daarna wil je echt geen MSN meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb Adium een keer geprobeerd en toen zag ik de icoontjes van de mensen met wie ik chatte niet
En kun je met Adium ook net zo makkelijk custom smileys toevoegen als in MSN Messenger?
Ik heb Adium geprobeerd, maar kreeg maar de helft van mijn msn contacten / groepen te zien?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Adium is inderdaad even wennen maar daarna wil je echt geen MSN meer.Ik MOEST van nietzman Adium gaan gebruiken, en ach, dan doe ik dat maar.
En gelukkig maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |