abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42735327
quote:
Balkenende gasthoofdredacteur RTL Boulevard

HILVERSUM - Premier Jan Peter Balkenende is op 16 november gasthoofdredacteur van het tv-programma RTL Boulevard. Daarnaast neemt Balkenende die dag plaats naast Daphne Bunskoek en Albert Verlinde achter de desk.

RTL Boulevard heeft een dag per maand een gasthoofdredacteur, die samen met de redactie de inhoud van het programma bepaalt. Op 11 september was dat journalist Max Westerman, dinsdag is het André van Duin. Een week voor de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november is het dus de beurt aan premier en CDA-lijsttrekker Balkenende.

Een roddelprogramma presenteren... waar zijn de normen en waarden als je ze nodig hebt?

Alles voor de zeteltjes zullen we maar zeggen.
pi_42735363
Joh, net alsof al die anderen met hun kutkop niet op de tv zullen komen
pi_42735658
Ik kijk er niet voor op . Balk is zo onprofessioneel bezig. En Nederland wil die aap zo graag premier, en dat geeft toch wel te denken.....

We zijn afgezakt tot het dieptepunt als zelfs een premier aan een eersteklas roddelprogramma gaat meewerken.

Waar moet het in hemelsnaam heen.........Zonder leider....
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:27:32 #4
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_42735667
De PvdA-strategen durfden Woutertje zeker niet te sturen omdat ze bang zijn dat hij live Albert Verlinde gaat afkluiven.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:27:52 #5
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42735676
godskolere.. dit land gaat echt ten onder he? Waarom niet gewoon een inhoudelijke campagne? Waarom meteen weer dat getrut?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42735709
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kijk er niet voor op . <random naam van politicus> is zo onprofessioneel bezig. En Nederland wil die aap zo graag premier, en dat geeft toch wel te denken.....kijkt er nog naar ook. Dat is het niveau van de huidige bevolking...
pi_42735724
KOM OP NOU ZEG!
Dit is een programma met humor,en die vent kan net z'n bovenlip omhoogtrekken!
Brrrrr......
pi_42735737
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jij developer terwijl je iemand niet eens meer fatsoenlijk meer kan quoten? Doe je werk eens...
pi_42735764
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:30 schreef dborhem het volgende:
KOM OP NOU ZEG!
Dit is een programma met humor,en die vent kan net z'n bovenlip omhoogtrekken!
Brrrrr......
het is een godgeklaagd als zelfs een premier aan roddels wil meewerken. Tijd dat die man wordt afgezet....Een dieptepunt, schaamtelos gewoon....

Schaam me soms dood dat ik nederlander ben.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:33:44 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42735786
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

het is een godgeklaagd als zelfs een premier aan roddels wil meewerken. Tijd dat die man wordt afgezet....Een dieptepunt, schaamtelos gewoon....

het vervelende is dat als je balkenende al zou vervangen, het er niet beter op gaat worden
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42735791
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jij develloper terwijl je iemand niet eens meer fatsoenlijk meer kan quoten? Doe je werk eens...
Jij zulke topics openen als je niet eens het woord developer goed kan spellen? Doe je werk eens
pi_42735809
De JP laat zich voor het karretje spannen zodat RTL lekker veel reclame inkomsten kan genereren ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_42735812
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:33 schreef teamlead het volgende:

[..]

het vervelende is dat als je balkenende al zou vervangen, het er niet beter op gaat worden
Ik denk wel dat Wouter Bos zijn glimmend voorhoofd mooier op TV komt dan, als hij de nieuwste scharrel van Gordon aan zou kondigen.
pi_42735831
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij zulke topics openen als je niet eens het woord developer goed kan spellen? Doe je werk eens
Heb ik hersteld, voordat je ik je bericht las.

Het is gewoon niet fatsoenlijk wat je doet....
pi_42735839
Het verbaast me nog dat Balkenende plaats durft te nemen naast Albert Verlinde, ondanks zijn geaardheid...
  Moderator dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:36:40 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_42735860
Is dit zelfs tegenwoordig al een topic waard in POL?

We zullen de komende weken continu politici zien opduiken in programma's...da's niks nieuws rond de verkiezingen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_42735874
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:36 schreef Mike het volgende:
Is dit zelfs tegenwoordig al een topic waard in POL?

We zullen de komende weken continu politici zien opduiken in programma's...da's niks nieuws rond de verkiezingen.
Je snapt het niet Mike. Je hebt programma's en je hebt programma's.

Ik wil geen premier die aan dit soort junk-tv meewerkt.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:37:19 #18
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_42735879
Lijkt me logisch. RTL Boulevard is één van de best bekeken televisieporgramma's van Nederland. En er kijken mensen naar die je met Buitenhof, Netwerk en NOVA Politiek niet bereikt. Dus campagnetechnisch bekeken een stratgeisch juiste zet van Balkenende.

En jullie moeten nou niet doen alsof Wouter Bos wel alleen maar een serieuze campagne voert. Die kom je straks ook tegen in de meest idiote programma's. Alles om kiezers te winnen.
Pugna Pro Patria
  Moderator dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:39:00 #19
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_42735917
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Je snapt het niet Mike. Je hebt programma's en je hebt programma's.

Ik wil geen premier die aan dit soort junk-tv meewerkt.
Laat die man daar nou gezellig aanschuiven. Bereikt-ie ook eens wat mensen die niet naar het Journaal kijken.

Ik voel me trouwens niet te goed om naar RTL Boulevard te kijken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_42735923
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef Jurgen21 het volgende:

En jullie moeten nou niet doen alsof Wouter Bos wel alleen maar een serieuze campagne voert. Die kom je straks ook tegen in de meest idiote programma's. Alles om kiezers te winnen.
En we hebben weer een drogreden: de tu quoque! Gefeliciteerd, je wint de koelkast.
pi_42735931
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef Jurgen21 het volgende:
Lijkt me logisch. RTL Boulevard is één van de best bekeken televisieporgramma's van Nederland. En er kijken mensen naar die je met Buitenhof, Netwerk en NOVA Politiek niet bereikt. Dus campagnetechnisch bekeken een stratgeisch juiste zet van Balkenende.

ja maar er zijn grenzen, m'n jong.....
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:39:35 #22
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_42735932
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:35 schreef Genverbrander het volgende:
Het verbaast me nog dat Balkenende plaats durft te nemen naast Albert Verlinde, ondanks zijn geaardheid...
Dat is werkelijk onzin. Er staan die verkiesbare homoseksuelen op de CDA-kandidatenlijst, waarvan er eentje nu al minister is, de ander vice-fractievoorzitter is en derde fractiesecretaris. En bovendien is Albert Verlinde een VVD'er, dus dat zal geen problemen opleveren.
Pugna Pro Patria
pi_42735937
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
het is een godgeklaagd als zelfs een premier aan roddels wil meewerken. Tijd dat die man wordt afgezet....Een dieptepunt, schaamteloos gewoon....
Nou nee,ik zou het wel leuk vinden om een premier mee te maken die MENSELIJK is,iets wat ik in JP niet kan ontdekken.
Tenslotte is de gelijking op die trol uit Lord of the Rings en Harry Potter zelf erg eng om te zien.
Gewoon een politicus die EN z'n werk voor het land doet EN laat zien dat hij benaderbaar is,hoeveel mensen hebben DAT bij JP?
Dat bedoel ik.
pi_42736002
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:39 schreef dborhem het volgende:

[..]

Nou nee,ik zou het wel leuk vinden om een premier mee te maken die MENSELIJK is,iets wat ik in JP niet kan ontdekken.
Tenslotte is de gelijking op die trol uit Lord of the Rings en Harry Potter zelf erg eng om te zien.
Gewoon een politicus die EN z'n werk voor het land doet EN laat zien dat hij benaderbaar is,hoeveel mensen hebben DAT bij JP?
Dat bedoel ik.
En die man denkt dat hij de statuut van een Staatsman heeft.........Nou dit gaat hem op die manier echt niet lukken......
pi_42736066
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:35 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Heb ik hersteld, voordat je ik je bericht las.

Het is gewoon niet fatsoenlijk wat je doet....
Hoezo is het niet fatsoenlijk? Omdat elke andere politicus precies hetzelfde gaat doen de aankomende tijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')