toch wel minimaal 1tje met de draak erop maken hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt misschien wel helemaal niks hoor, die foto's.
toch maar een Wiki er van maken in de toekomst?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:34 schreef Sitethief het volgende:
Nou dat lukt me niet met die OP...
Kan iemand de OP fixen, Sebassers site is down, en de titel ook meteen,.
Ja...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch maar een Wiki er van maken in de toekomst?
quote:
Yup,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:02 schreef Stroekie het volgende:
en deze gaat het dus worden?
Je bent ht waard.quote:
quote:
Jawel hoor,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:37 schreef maedel het volgende:
zo, ik was een paar dagen weg...
-iemand me gemist?-
Tuurlijk hebben we je gemistquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:37 schreef maedel het volgende:
zo, ik was een paar dagen weg...
-iemand me gemist?-
Hallo,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef soapie het volgende:
Hallo daar!!!!
Oh, wacht dan komt ik straks ook nog even een mand brengenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Wel toepasselijk nu, ben met de was bezig....![]()
Heb er zelf nog 3 liggen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, wacht dan komt ik straks ook nog even een mand brengen![]()
Over "mushrooms" ,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:18 schreef NanKing het volgende:
Oh ja en waar roddelen de katten van Alicey over.
dan kan ik met ze meeroddelen enzoot
moek hem eerst weer af doenquote:
Jij probeerde ze op te blazen,quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij probeerde ze op te blazen,.
De mushrooms, maar dat lukt niet en toen gooide jij ze maar 'terzijde' ,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen bij mijn poesjes.
Bij kikkers werkt het ook beterquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:08 schreef Alicey het volgende:
[..]Dat zou ik nooit doen bij mijn poesjes.
Hmm ik geloof het ook..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De mushrooms, maar dat lukt niet en toen gooide jij ze maar 'terzijde' ,, sorry, ik ben echt melig vandaag,
.
quote:
Denk je nou echt dat ik als boomknuffelhippie zijnde ooit een kikker op zou blazenquote:
Nee, drom verbaasde het me ook zo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik als boomknuffelhippie zijnde ooit een kikker op zou blazen.
* NanKing knuffelt Aliceyquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing knuffelt Alicey.
Weer een beetje gerustgesteld (<-- is dat nou een NLs woord het ziet er zo vreemd uit)
Zo ziet het er iig een stuk normaler uitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
Volgens mij moet gerust gesteld los van elkaar worden geschreven.
Ook dat jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo ziet het er iig een stuk normaler uit.
Dag Heer,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dag Dames.
Misschien dat ze een vogeltje in de tuin interessanter vinden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:50 schreef Sitethief het volgende:
Alicey, je PM staat uit, en je katten praten niet meer terug.................
Wat zijn de consequenties als je wel gaat, en vind je het dat waard?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Hallo, hallo, hallo.
Ik ben moe. Ik zou/ga vanavond uit eten. Maar ik voel me niet bepaald fit.
Maar ik heb die meiden al zo lang niet gezien, dilemma.
Me nog langer bagger voelen en slecht kunnen presteren de komende week.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat zijn de consequenties als je wel gaat, en vind je het dat waard?
En is 't dat waard?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Me nog langer bagger voelen en slecht kunnen presteren de komende week.
Ik weet het niet.
Niet echt. Want ik ga hoe dan ook gefrustreerd zijn. Of omdat ik dit etentje mis, dan wel omdat het de rest van de week ook kut gaat.quote:
dan een verkwikkend middagdutje toegewent Twistquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet echt. Want ik ga hoe dan ook gefrustreerd zijn. Of omdat ik dit etentje mis, dan wel omdat het de rest van de week ook kut gaat.
Ik ga eerst maar even proberen wat te slapen en dan zie ik daarna wel.
Ik ben zelfs al in "avondpak".quote:
Ik niet hoor?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:29 schreef NanKing het volgende:
Schop!
ben ik eens online is het zo stil hier![]()
en ik zwaaiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:29 schreef NanKing het volgende:
Schop!
ben ik eens online is het zo stil hier![]()
Het ietsisme viert hoogtijquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik niet hoor?
Okay, laat ik eens proberen een kleine discussie te starten.
Wie hier gelooft in een hogere macht?
Ik geloof wel dat er 'iets' is, maar niet dat dat iets boeken schrijft en dingen van ons wil.
Nee ze komen samen om studenterig te doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:29 schreef liefie_ het volgende:
dinsdag -> vrouwen series op net 5
wedden dat ze daar voor samen komen?
ze zijn ook zo ingewikkeld dat je ze in je eentje niet kunt volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |