Hi hi, we hebben dit topic gewoon afgelopen weekend verstoptquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:36 schreef Rhanna het volgende:
Kick kick.Ik kon m niet vindenhee mensjes
En ben jij nu alweer terug van school of moet je vanmiddag nog d'r naar toe?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Rhantje.
Hoi!quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:06 schreef Twisted_fok het volgende:
ERIK!!!!!
quote:
Getver. Waarom? Verstandskiezen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg net van mn tandarts een verwijzing naar de kaakchirurg.
* Twisted_fok is not a happy camper right now.
Beter alles in een keer dan vier keermoeten terugkomen, denk ik. Hoewel ik er geen ervaring mee heb. Nog nietquote:
meestal doen ze dat in 2 keer zei de assistente. Dan kun je nog aan 1 kant eten denk ik, lief he.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter alles in een keer dan vier keermoeten terugkomen, denk ik. Hoewel ik er geen ervaring mee heb. Nog niet.
En wat is FOK! toch sloom.
Sterkte Twistquote:
als er flinke verdoving aan te pas moet komen mogen ze het nooit in 1 keer doenquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter alles in een keer dan vier keermoeten terugkomen, denk ik. Hoewel ik er geen ervaring mee heb. Nog niet.
En wat is FOK! toch sloom.
Thnx.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sterkte Twist
ik ben ze ook alle vier kwijt geraakt, en het is niet fijn om dan een paar dagen hamster te moeten zijn![]()
Nee dat zijn niet de meest fijne afspraken, en moet je inderdaad niet vlak voor deadlines of zo plannenquote:Op maandag 16 oktober 2006 17:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Thnx.
Ik moet eerst nog moed verzamelen om een afspraak te maken en bedenken wanneer het me het beste uitkomt ivm m'n project. Kan nog wel even duren.
En ik heb dus vrij veel deadlines t/m eind januari en ergens in januari of februari zal ik ook moeten beginnen met een stage. Ik vind het vrij lastig om te gaan plannen, maar goed, ik weet ookt niet wanneer de kaakchirurg kan natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat zijn niet de meest fijne afspraken, en moet je inderdaad niet vlak voor deadlines of zo plannen![]()
hoi Zwaffelquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:30 schreef Zwaffel het volgende:
mogguh
veelquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoi Zwaffel
door hoeveel tijdzones ben jij moeten reizen vandaag dat je nog denkt dat het ochtend is![]()
![]()
Ik ben al 20 jaar moe,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nog steeds?
Of alweer?
Maar ik eik ook best wel.. Maar heb wel een heerlijk weekend gehad.
Ben hard bezig,quote:
zo heeft de Bourgondische Harnassen Brigade hier weer het rijk alleen?quote:
Goed idee,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo heeft de Bourgondische Harnassen Brigade hier weer het rijk alleen?
kunnen we straks mooi keet gaat schoppen![]()
En daar hebben we de BHB fanfare,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi ende zulks.
Als je nu ophoud met zeggen waar je heen gaat kan ik ophouden met net doen alsof ik daar ook toevallig ben,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Gut, gut. Vanmiddag naar Den Boschom foto's te schieten. Van gebouwen.
Het is nu al beter dan wat ik ooit probeerde met de camera van mijn zusje,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt misschien wel helemaal niks hoor, die foto's.
Mij nu al negeren hé,quote:
Nietus, ik kwam 7 minuten later binnen,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |