ben geweest, maar er zat niet veel soeps tussen voor babietjes..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:11 schreef YPPY het volgende:
In de Harmonie aan de Dalemwal pinquit. Ga je ook?
Goed!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:56 schreef YPPY het volgende:
Hoe is Storm de nacht doorgekomen?
Haha, bizar is dat hèquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:58 schreef linda856763 het volgende:
Brave kindertjes!
Wij gaan vandaag ook uit logeren.Wat moet er veel mee voor zo'n ukkie. 2 sets kleertjes, veel luiers, flesjes, poeder, kruikje, babyfoon, kinderwagenbak voor het slapen, maxicosi voor in de auto, muziekschildpad(
) , badspulletjes, etcetc. En ik kom er maar niet aan toe om mijn eigen spullen in te pakken...
Dus dat ga ik nu doen...
Daarom geef ik hem ook zo zacht mogelijk speelgoedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:55 schreef MeNicole het volgende:
Zo heeft Mika van de week zijn voeten ondekt. En dan moet ie heel hard lachen![]()
Ik heb vanmiddag een nieuwe rammelaar voor hem gekocht. Hij snapt alleen niet helemaal dat ie hem met de handen vast moet pakken. Hij steekt telkens zijn hele arm erdoor en dan gaat ie er naar kijken. En af en toe slaat ie er zichzelf mee voor het hoofd en dan begint ie heel hard te huilen![]()
Dat heb ik bij Mika ook al geprobeert maar dat kan ie niet vastpakken. Hij heeft ook wel een rammelaar van Nijntje een stoffen. Maar die is veel te breed voor zijn kleine handjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Daarom geef ik hem ook zo zacht mogelijk speelgoedzo sloeg hij gisteren een pluche eendje tegen zijn gezicht....hij had ook amper door dat hij iets vast had.
Je weet van die knuffeldoekjes? Sommigen van die dingen hebben een lange puntmuts. Daaraan hang ik ze op aan de babygym, zodat hij die kan pakken. Ik geef hem ook 2-dimensionaal speelgoed, m.a.w.: dun speelgoed, van die knisperbeestjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:05 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Mika ook al geprobeert maar dat kan ie niet vastpakken. Hij heeft ook wel een rammelaar van Nijntje een stoffen. Maar die is veel te breed voor zijn kleine handjes![]()
Oh hij is wakker. Ik kan naar de cafetaria![]()
Nee, alleen gisterennacht, maar toen vermoedde ik al dat het een per ongeluk keertje was!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:29 schreef Sugar het volgende:
En PM-girl, slaapt Simon normaal al door dan?![]()
Ze verleid je gewoon met die oogjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:41 schreef Belana het volgende:
je hebt ook stoffen rammelaartjes met een gat erin zodat ze hun armpje erdoor kunnen doen
Ezra heeft een paar weken geleden zijn armen en handen al ontdekt, ik vind dat zo prachtig om te zien, die verbaasde blik erbij
en hij kan zo heerlijk schaterlachenis echt zo'n prachtig geluid. of dan dat lachje en zijn hoofdje wegdraaien alsof ie verlegen is
Arwen heeft het wel door he? (hoe ze haar mama moet bespelen)
Hé! Die staat hier ook in de vensterbank! Straks maar eens proberen of ze het leuk vind!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:54 schreef Macka66 het volgende:
Lucie is helemaal in de ban van ritmes spelen en zingen. Als papa en mama dat doen dan hè.en ik zingen samen tweestemmig voor haar. En ik zing alleen voor haar terwijl ik ritmes op het kikkerwoodblock tik. Ze begint al te lachen als ze 'm ziet en swingt helemaal mee met haar armpjes en beentjes. Zo ongelofelijk leuk! (Misschien moest ik maar eens de docentencursus Muziek Op Schoot gaan doen...)
[afbeelding]zo'n kikkerwoodblock dus
Ik heb 'm gekocht bij de Beukeboom in Rotterdam, een winkel met heel veel vooral houten speelgoed. Hij is gemaakt in Vietnam, en ze hebben 'm bij winkels die het assortiment van Handicrafts verkopen. Misschien hebben Wereldwinkel-achtige winkels 'm ook wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:34 schreef YPPY het volgende:
Die kikker is leuk! Waar komt die vandaan? Ik vind het erg leuk om te zingen en zoiets is wel een erg leuk kerstcadeautje.
Je kind kan het aanvoelen als moeders zelf niet lekker in haar vel zit tijdens zo'n periode.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:02 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl is onrustig, kan dat door de menstruatie komen?
Ik weet niet of dit hier past, ik wil ook best een topic hierover openen. Ik hoor het wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:45 schreef E.T. het volgende:
Dat ligt er ook aan hoevaak en hoelang ze overdag slaapt. Saskia gaat bijv. sinds ze drie maanden is, na het eten in bad (of onder de douche) en dan naar bed. Pas de laatste maanden is het soms een half uurtje later maar normaal gesproken is het uiterlijk 7 uur/half 8. Ze slaapt dan tot een uur of 8 gemiddeld.
Ik weet nog dat ik de utinodigingen voor haar eerste verjaardag schreef en vroeg of iedereen tussen 12 en 3 wilde komen omdat ze dan lekker wakker was. Daarvoor en daarna sliep ze dus blijkbaar. Toen deed ze dus 2 slaapjes van 1,5 a 2 uur overdag en dan na het eten naar bed.
Zou het dan echt vitamengebrek zijn? Terwijl ik altijd netjes probeer mijn fruit en groenten te nemen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:47 schreef E.T. het volgende:
dutch, als jij nu eens flink versgeperste jus gaat drinken enzo.. dat wil wel eens doorwerken![]()
Ik dekn eerder dat versgeperst sinaasappel sap wat zal doen door alle vezels die erin zitten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:23 schreef dutchie het volgende:
[..]
Zou het dan echt vitamengebrek zijn? Terwijl ik altijd netjes probeer mijn fruit en groenten te nemen.
Wat fijn om te horen Xanthe. Moet een hele opluchting zijn voor je. Ga lekker genieten van je meisjequote:Op zondag 22 oktober 2006 15:31 schreef Xanthe het volgende:
Hier een heel ander kindje sinds ze op de nieuwe voeding zit. Echt een wereld van verschil!
Na de voeding kan ik nu echt even genieten van haar en haar wakkere moment. Nu hoor ik ook veel meer verschil in haar verschillende soorten huiltjes , dus nu eindelijk tijd om er achter te gaan komen wat de verschillende huiltjes betekenen.
haai ingrid.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:19 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit hier past, ik wil ook best een topic hierover openen. Ik hoor het wel.
Kims slapen is nog steeds een beetje raar. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel goed.
Ze slaapt 's morgens bijna de hele ochtend door. 7.15/7.30 1e fles, omdat Djeez dan naar het werk gaat, wordt ze altijd wakker. Dan een schone luier, en dan wil ze weer slapen. Ze slaapt dan tot 11.00/12.00.
En dan blijft ze de hele middag wakker. Ookal is ze wel moe. Iig wrijft ze in haar oogjes en gaapt ze. Ik leg haar dan op bed, maar slapen, ho maar!
Krijsen, huilen, schoppen tegen de spijlen of het hoofd of voeteneinde. De 5-10-15 minuten methode helpt niet. Niks helpt.
Na 1uur, of 1,5 uur geef ik het op en haal haar uit bed. Vaak is ze dan na 10 minuten rustig en gaat ze bv, in de box spelen. Ze is dan verder niet vervelend ofzo.
Soms valt ze van uitputting rond 17.00 in slaap. Lang niet altijd.
En dan avondeten, nog ff spelen en dan naar bed. Dan gaat ze lang niet altijd slapen. Soms een uurtje en is dan weer klaarwakker. En weer krijsen ed. Zo gaat het dan de hele avond, vaak halen we haar er dan weer uit na een uur of 1,5 uur.
Na de laatste fles, ca 22.00 gaat ze vaak wel slapen.
Iemand enig idee wat we hier aan kunnen doen? Het lijkt me niet goed voor Kim, zo weinig slaap.
Meestal is ze dan niet jengelig ofzo, maar gewoon vrolijk, maar toch.
Volgens wijkvk moeten we haar laten huilen, dan valt ze vanzelf in slaap. Nou, dat werkt dus niet.
Ja, maar die zeggen alleen maar laten huilen en af en toe kijken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef dutchie het volgende:
Heb je het al eens voorgelegd bij het cb Ingrid?
Je weet het ws zelf wel, maar haar er alsnog uithalen na die 5-10-15 minuten geeft haar gemengde signalen. Dan werkt het dus niet.
Lastig.
Hier ook, ik kan de vlek nog zien zittenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:36 schreef renzell het volgende:
Fonske![]()
Julius heeft een keer z� hard z'n best liggen doen, dat ie de muur naast de commode (waar nog zeker 30 centimeter tussen zit) onder sproeide.![]()
Hoe beviel het Anna daar Yppy?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:30 schreef YPPY het volgende:
Hier was het gordijn het slachtoffer, ze was pas drie dagen toen.
Vanochtend was Anna maar liefst twee uur alleen op het kdv. Had niet verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben. Nu is ze weer lekker thuis.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:15 schreef Anitra het volgende:
evenstar dikke kus en knuffel voor joui en Arwenook voor je man hoor
Goede vraag!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:55 schreef renzell het volgende:
Ingrid, waarom moet Kim eigenlijk nog wakker gemaakt worden voor die late fles? Ze mag toch al lang doorslapen? (of mis ik iets en is dit een hele stomme vraag?)
Hij vind alles wel leuk maar ik vind niet alles geschikt voor hem. We hebben ook de telletubbies geprobeerd maar daar word ie helemaal "wild" van. Dus we houden het alleen bij een paar minuten Dribbelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:08 schreef Tamea het volgende:
En vindt Mika andere programma's ook zo interessant MeNicole? Finn vindt de TV zowat altijd ontzettend boeiend, wat er ook op is, dat ding lijkt wel een babymagneet in zich te hebben. (Ik zet hem dus tegenwoordig meestal zo neer dat ie de TV niet kan zien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |