Hier ook, ik kan de vlek nog zien zittenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:36 schreef renzell het volgende:
Fonske![]()
Julius heeft een keer z� hard z'n best liggen doen, dat ie de muur naast de commode (waar nog zeker 30 centimeter tussen zit) onder sproeide.![]()
Hoe beviel het Anna daar Yppy?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:30 schreef YPPY het volgende:
Hier was het gordijn het slachtoffer, ze was pas drie dagen toen.
Vanochtend was Anna maar liefst twee uur alleen op het kdv. Had niet verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben. Nu is ze weer lekker thuis.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:15 schreef Anitra het volgende:
evenstar dikke kus en knuffel voor joui en Arwenook voor je man hoor
Goede vraag!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:55 schreef renzell het volgende:
Ingrid, waarom moet Kim eigenlijk nog wakker gemaakt worden voor die late fles? Ze mag toch al lang doorslapen? (of mis ik iets en is dit een hele stomme vraag?)
Hij vind alles wel leuk maar ik vind niet alles geschikt voor hem. We hebben ook de telletubbies geprobeerd maar daar word ie helemaal "wild" van. Dus we houden het alleen bij een paar minuten Dribbelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:08 schreef Tamea het volgende:
En vindt Mika andere programma's ook zo interessant MeNicole? Finn vindt de TV zowat altijd ontzettend boeiend, wat er ook op is, dat ding lijkt wel een babymagneet in zich te hebben. (Ik zet hem dus tegenwoordig meestal zo neer dat ie de TV niet kan zien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |