abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:48:23 #251
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42910626
Zoals ik al zei; lastig.
Heb je al geprobeerd om haar gewoon in bed te leggen zonder dat ze al echt moe is? Gewoon om te kijken hoe dat gaat?
En Githa heeft gelijk, als ze verder gewoon 'levendig' is dan zou ik er ook niet zo'n probleem van maken. Het ene kindje heeft nu eenmaal meer slaap nodig dan de ander.

Nou, wat denken jullie?
Gisteravond voor de laatste voeding heeft Cas lekker de boel ondergepoept. Paps helemaal in de stress: "Kom helpen nu!"
Maar goed het is eruit en ook zonder pijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_42910743
Fons gaat in bad. Fons krijgt verse kleertjes aan. Fons kakt zich helemaal onder...
Gelukkig stond zijn badje nog klaar...
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:06:48 #253
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_42910919
yakkie Bass-Miss gelukkig heb ik maar één keer meegemaakt dat Merlijn zich helemaal ondergekakt heeft
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:36:53 #254
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42911465
Fonske
Julius heeft een keer zò hard z'n best liggen doen, dat ie de muur naast de commode (waar nog zeker 30 centimeter tussen zit) onder sproeide.
pi_42911516
Dat onderpoepen hebben we hier nog niet gehad. Eva's poep is ook niet zo dun, ik geloof dat dat met de flesvoeding te maken heeft?

Wij zijn net terug van het CB. Mijn brave Eva, die normaal zo onverstoorbaar is, heeft de hele boel daar bij elkaar gebruld want het was net tijd voor haar flesje (nou eigenlijk nog niet, maar ze was heel vroeg vanochtend, dus toch wel...) Gelukkig kon ik na de controle haar gelijk het flesje geven, ik had er al één meegenomen. Verder alles prima: 4040 gram (490 gram gegroeid in 2 weken ) en 55 cm. Ik dacht een wat bobbelig achterhoofd te voelen opeens, dus ik vroeg me af of we daar rekening mee moesten houden, maar de CB-arts vond het juist zo'n mooi rond stuiterbolletje. Sja, ik ben dat natuurlijk gewend, weet niet anders. En verder alles goed.

We hebben soms nog wel wat gedoe met de voedingstijden. De ene keer komt ze na 3 uur, de andere keer na 5 uur, het is niet echt te voorspellen. Hoeft ook niet, maar soms verschuift alles zo dat ze een 'inhaalflesje' nodig heeft, dus fles nr 7 op een dag. CB-arts vond dat niet erg, dus ik ook niet. Voorlopig ga ik maar niet meer in haar flesje doen. Eva lijkt nog tevreden met 110 cc, en ze groeit hard zat, harder hoeft nou ook weer niet....
Eva
  maandag 23 oktober 2006 @ 12:28:04 #256
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42912271
Emma heeft de loopwagen ontdekt!! En ze doet het zo goed, erachter lopen... (en af en toe omvallen of omver gereden worden door haar grote zus met buggy'tje) ...

Vanochtend was ze écht grappig. Ik kwam haar kamer binnen (had gehoord dat ze wakker was, maar ze zat te spelen) en daar zat ze rechtop in haar bedje, met haar knuffeldoek (een zachte hydrofielluier) helemaal over haar hoofdje heen! Ik zei tegen haar: 'Emma, waar ben je dan?' en hoorde een zacht gegiechel. Ik wachtte tot ze zelf de doek eraf zou halen, maar dat deed ze niet! Toen ik hem eraf haalde lachte ze weer hardop, zo schattig ... echt een spelletje was ze aan het spelen met me. Daarna deed ze weer elke keer de doek over haar oogjes en 'kiekeboe' weer eraf.
pi_42913157
Fons is deze morgen weer eens gewogen. Hij weegt intussen 4,750 kilo. En dat met al dat gekots!
En één van onze katten wou ook kost wat kost gewogen worden, maar zij haalde maar 4,110 kilo
pi_42914379
goh, eindelijk kan ik weer op fok komen
hahaha bass-miss
en goed zeg van Fons, hij groeit goed!!

Hier heeft Sarah nog niet echt een ritme, ik voed nu echt op verzoek, dus ja.. het ritme komt ooit nog wel weer Ze krijgt nu 4 flesjes van 230ml en drinkt bijna alles op!!

ow, Emma, wat lief!!!! kiekeboe spelen
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_42915248
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:36 schreef renzell het volgende:
Fonske
Julius heeft een keer z� hard z'n best liggen doen, dat ie de muur naast de commode (waar nog zeker 30 centimeter tussen zit) onder sproeide.
Hier ook, ik kan de vlek nog zien zitten
Variety is the spice of life
pi_42916157
Hier was het gordijn het slachtoffer, ze was pas drie dagen toen.

Vanochtend was Anna maar liefst twee uur alleen op het kdv. Had niet verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben. Nu is ze weer lekker thuis.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:32:05 #261
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_42916198
Merlijn doet sinds gisteren echt kruipen. Hij deed al eerdre af en toe een poging maar gisteren was hij er echt veel mee bezig
pi_42916373
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:30 schreef YPPY het volgende:
Hier was het gordijn het slachtoffer, ze was pas drie dagen toen.

Vanochtend was Anna maar liefst twee uur alleen op het kdv. Had niet verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben. Nu is ze weer lekker thuis.
Hoe beviel het Anna daar Yppy?
Syllables govern the world
pi_42916434
Merlijn

Whaha.. heerlijk die ondergepieste pappa's en mamma's..

Amber had op een gegeven moment last van spuitpoep.. nou het zat echt OVERAL! heb er zelfs foto's van gemaakt
Gelukkig heeft e een oranje muur, dus het valt niet zo op
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42917371
Toen ik wegging, zat ze heel rustig bij een leidster op de arm. De oudere kinderen waren redelijk druk, daardoor werd ze wat onrustig. Ze hebben haar daarom in een hoekje in een hangmat gehangen, dat vond ze leuk. Over twee weken komt er een baby bij die een dag jonger is dan Anna. Dat vind ik wel leuk. In het ziekenhuis kwamen we elkaar ook al tegen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_42917451
yppy maf he hoe sterk die verbondenheid kennelijk is, bijna lichamelijk dat gemis dan. maar fijn dat 't goed ging en voor jezelf ook wel goed weer af en toe een tijdje lekker je gang kunnen gaan.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:21:06 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42919816
BM, ik zag Fons in een super mooie draagzak....waar is die van....?

* met mijn excuses dat ik zo maar ff kom binnenvallen*
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:11:32 #267
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42921113
Merlijntje die kruipt
spuitpoep hoe stil hou stil
yppy goed zo meisje

Hier weer bezoekje ziekenhuis gehad, ze is erg miniem aangekomen, 45 gram in 1 maand ,maar niet te allarmerend.
Uit bloedonderzoek kwam zeer ernstige Koemelk allergie en minder ernstige allergie voor eiwitten.
De reflux was nog steeds pet, maar paste wel in het plaatje van de allergie.
Daar ze van 1 maal 20 mg veel last kreeg ( verslikken en er in blijven hangen, waardoor ze geen lucht kreeg) nu proberen om 2 maal daags 10 mg.
Daarbij verstoppen haar darmpjes doorweinig vocht dus ook 2 maal daags 2 mg medicatie voor te poepen.
Maandag uitslag van de urine, en dan komt er waarschijnlijk nog poeder voor zout bij.
Ik lijk wel een laborant intussen met al dat gemeng
Als de losec nu weer zelfde reactie geeft, gaan ze met een jaar zoiets passage foto's maken om te kijken of het anatomisch allemaal wel klopt.

Intussen maar weer afwachten en regelmatig blijven wegen.

En in de tussentijd hopen dat ze er over heen groeien zal.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42921215
evenstar dikke kus en knuffel voor joui en Arwen ook voor je man hoor
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:18:06 #269
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42921289
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:15 schreef Anitra het volgende:
evenstar dikke kus en knuffel voor joui en Arwen ook voor je man hoor
pi_42922281
Evenstar

Kim heeft zondag van 20.15 t/m 7.15 geslapen! Zonder flesje tussendoor. Ze wilde niet. Dit was eenmalig. We dachten dat ze 's nachts wel zou komen. Ik schrok om 5.30 wakker en ging meteen bij Kim kijken. Ze lag lekker te slapen en ik wilde een fles geven, maar daar was ze het niet mee eens.

Maandag ging ze ook rond 20.15 slapen. Toen werd ze 22.30 wakker voor een flesje en ging daarna weer verder slapen. Ook rond 7.15 weer wakker.
En 's middags een uur geslapen.

Gisteren was ze hangerig en ging ze niet slapen tussendoor. Om 22.00 laatste fles en daarna slapen t/m 7.30

En nu ligt ze bijna een uur op bed te brabbelen. En ik hoor nu luid gebonk, dus ga dr maar uit bed halen.

Verder gaat alles goed met Kim!
Eten, drinken, poepen, plassen. Brabbelen, gillen en hard lachen. Kruipen , op de knieeen zitten, optrekken, proberen te staan, wat soms ff lukt, etc.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:55:19 #271
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42922481
Ingrid, waarom moet Kim eigenlijk nog wakker gemaakt worden voor die late fles? Ze mag toch al lang doorslapen? (of mis ik iets en is dit een hele stomme vraag? )
pi_42922991
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:55 schreef renzell het volgende:
Ingrid, waarom moet Kim eigenlijk nog wakker gemaakt worden voor die late fles? Ze mag toch al lang doorslapen? (of mis ik iets en is dit een hele stomme vraag? )
Goede vraag!

Maar, ik had begrepen dat Kim nog minstens 2 flessen melk nodig heeft. Dus dan de 1e " gewone" fles en de laatste een papfles. (nu ga ik twijfelen)
En soms red ze het niet. dan zou ze dus na het avondeten niks meer mogen hebben?
pi_42923035
Ohja, ze wordt wel vaak zelf wakker voor de laatste fles, dus denken we dat ze het nog nodig heeft.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:14:54 #274
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42923138
Ik denk niet dat het gaat om of Kim wel of niet een late fles mag, maar meer om of ze hem wel of niet nodig heeft. Ik zou haar er niet voor wakker maken in ieder geval. Als ze honger heeft meldt ze zich vanzelf wel. Dat wakker worden kan natuurlijk ook uit gewoonte zijn.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42925728
Wat een ingewikkeld gedoe zo evenstar. Je hebt vast een schema op de koelkast hangen om het nog bij te kunnen houden?

Heeft iemand van jullie ervaring met peek a blocks? Ik zag die bij het kruidvat in de aanbieding liggen en het zag er zo leuk uit. Alleen vond ik het iets te duur om 'zomaar' te proberen. Lijkt me een leuk kerstcadeautje.
*OUD heilige*
pi_42926003
Jeetje Evenstar, wat vervelend allemaal voor jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:47:48 #277
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42926167
Yppy, die schijnen erg leuk te zijn (heb erover gehoord). Er was hier een topic over pasgeleden... misschien dat je het nog kunt vinden.

Evenstar, sterkte met alle gedoe en zorgen om jullie kleintje. Ik voel met jullie mee ...

Ingrid, Emma drinkt altijd nog een flesje na het avondeten (rond 11 uur) maar als ze er niet zelf voor wakker zou worden zou ik hem niet geven. Elke dag is weer anders he, de ene dag hebben ze meer honger dan de ander. Emma eet niet elke dag even goed, dus dan is het vaak wel nodig.
pi_42926256
Wij maakten Amber niet wakker. We hielden haar na de groentehap op en meestal kreeg (en krijgt) ze rond 20.30 uur een papfles en daarna ging ze glijk naar bed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_42926567
ja wij hebben er ook een aantal yppy, en hier waren ze wel een tamelijk succes.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:51:43 #280
108648 cattie
lieve moeder
pi_42928031
Eindelijk kan ik weer op fok en kan ik zeggen hoe groot mijn mannetje al is!
Ive kan omrollen!
Van zijn buik naar zijn rug "gooit" hij zich helemaal om! Van zijn rug naar zijn buik komt hij tot 3/4, zijn armpje zit dan nog een beetje in de weg.
pi_42928169
Ive wat goed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_42930593
Mika heeft vanmorgen tot half 9 geslapen En toen weer tot half 12 (toen heb ik hem wakker gemaakt want ik moets echt weg )
En Mika vind Dribbel helemaal geweldig. Kan ie heel aandachtig naar de tv kijken en meezwingen met de muziek
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:09:13 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_42932166
Ive jij grote knul! Ezra begint af en toe verwoed pogingen te doen ook, maar komt nog niet echt ver
stormy waters...
sailin'
pi_42932685
Wiew wat vind ik mijn kleine vent toch leuk. Die zit voor de tv Dribbel te kijken en giga hard te lachen als er gezongen word Gaan die beentjes helemaal op en neer en als ze stoppen met zingen dan ligt ie helemaal stil te wachten tot er weer gezongen word

Heb trouwens van de week geprobeerd samen met Mika een boekje te lezen maar dat vind ie helemaal niks. Word ie helemaal hyper van. Hij is veel te nieuwsgierig en met zo'n boekje voor je neus kan je de wijde wereld niet goed bekijken
Liefde
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:27:50 #285
108648 cattie
lieve moeder
pi_42932807
Wat leuk van Mika!
En Ezra: [Jacques d'Ancona accent] gewoon doorgaan! [/Jacques d'Ancona accent]
pi_42933455
We hebben gister met Mika gezwommen maar hij vind het helemaal niks. Het zwemmen op zich was het probleem niet maar het water was zooo koud. En dat voor een babybadje Ie er iemand die een speciaal "babyzwembad" in de buurt van Almelo weet?
Liefde
pi_42933717
Ik kom hier eigenlijk veel te weinig.. merk toch dat ik het zo leuk vind om alle verhaaltjes te lezen over de ontwikkelingen van kindjes die (bijna) net zo oud als Merlijn zijn!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_42936426
Woei, Finn is weer beter. Zelfs z'n verkoudheid lijkt nu eindelijk zo goed als voorbij. Alleen het slapen is nog niet helemaal zoals we van hem gewend zijn, maar hij drinkt en plast weer goed, hoest niet meer en heeft ook geen uitslag en diarree meer.
Papa heeft trouwens een leuk nieuw spelletje ontdekt; naar de spiegel kijken met Finn. Finn gaat dan ontzettend hard lachen naar dat leuke lachende jochie in de spiegel en proberen hem beet te pakken Om dan te ontdekken dat dat niet gaat en dan stoot ie z'n handjes tegen de spiegel Echt lief

Wat knap van Ive dat ie om kan rollen nu.
En vindt Mika andere programma's ook zo interessant MeNicole? Finn vindt de TV zowat altijd ontzettend boeiend, wat er ook op is, dat ding lijkt wel een babymagneet in zich te hebben. (Ik zet hem dus tegenwoordig meestal zo neer dat ie de TV niet kan zien)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:08:03 #289
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_42946916
goed van Ive dat hij kan rollen zeg
Romijn gaat alleen nog maar op zn zij liggen, maar vooralsnog rolt hij nog niet. ik verwacht het eigenlijk wel binnenkort.
zn broer deed het met 5 maanden, en dat is Romijn nu bijna. maar ach, we hebben de tijd.
pi_42947240
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:08 schreef Tamea het volgende:
En vindt Mika andere programma's ook zo interessant MeNicole? Finn vindt de TV zowat altijd ontzettend boeiend, wat er ook op is, dat ding lijkt wel een babymagneet in zich te hebben. (Ik zet hem dus tegenwoordig meestal zo neer dat ie de TV niet kan zien)
Hij vind alles wel leuk maar ik vind niet alles geschikt voor hem. We hebben ook de telletubbies geprobeerd maar daar word ie helemaal "wild" van. Dus we houden het alleen bij een paar minuten Dribbel
Liefde
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:34:20 #291
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42949413
Ive, goed van jou zeg!

Evenstar, sterkte met alle allergie-beslommeringen.

Van de week weer naar het CB geweest en rapapaaa, Simon was in 1 week 310 gram aangekomen!!! Maandag gaan we naar de arts voor de eerste keer.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42949612
Zoheej! Wat zit er in jouw borsvoeding?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_42950651
Netjes PM!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:19:00 #295
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42950825
PM moet dat een supergevoel zijn, ondanks de moeute die het je kosste/kost om te zien dat hij heel goed groeit.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:02:00 #296
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42958236
Het gaat echt helemaal niet met Storm, de laatste 2 dagen. Hele dag aan het huilen, terwijl de regelmaat hem eerder goed deed. Hij was veel meer ontspannen. Nou, nu niet meer.

Ben vandaag al bij de ha geweest om te laten bekijken of ie misschien weer beginnend spruw heeft, maar ze dacht van niet. En verder waren longetjes ook schoon en geen oordingen. Maar hij huilt, huilt, huilt en slaapt niet overdag. 's Nachts wel gewoon.

PM, super dat Simon zo lekker gegroeid is!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_42958366
Wauw PM, echt goed!

Vervelend Sugar, ook voor Storm en dat terwijl het een tijdje steeds beter ging. Houd je het wel vol zo?
*OUD heilige*
  donderdag 26 oktober 2006 @ 19:07:59 #298
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_42961650
Sugar, is misschien inbakeren een optie voor jullie? Ik heb geen idee hoe ja daar tegenoverstaat, maar ik denk ik roep het toch even .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 19:20:06 #299
108648 cattie
lieve moeder
pi_42961946
Sugar wat rot!

Ive wil niet slapen, hij is helemaal over de rooie.... Het was vandaag zijn kdv dag en ik heb hem daarna (stom stom stom ) te laat naar bed gebracht waardoor hij nu te moe is om te slapen... Zo zielig! Maar terwijl ik dit tik (pc kamer is naast babykamer) wordt hij opeens redelijk stil, ligt op zijn vingers ze sabbelen (ik hoor sabbelgeluidjes), dus hopelijk valt hij zo wel in slaap.
pi_42962198
Sugar, wat vreselijk moeilijk en naar allemaal. Vond je ha het verder niet vreemd dan dat hij zo huilt?
Lijkt me ook niet echt bevorderend voor je eigen gemoedstoestand dit.

PM, fijn dat hij zo gegroeid is.

Vanmiddag was ik met Lis naar het ziekenhuis voor controle bij de kinderarts. Ze was vorige week nog 5 gram onder haar geboortegewicht, dus wilden ze haar voor de zekerheid nog een keer zien. Ze was zo'n 235 gram aangekomen in 10 dagen dus dat is prachtig We hoeven lekker niet meer terug te komen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')