Oh, ik ben het wel eens met Messenga hoor. Tong opent twee baggertopics, maar omdat hij vijf dagen niet online is geweest moeten ze openblijven. Gaan ze dicht, dan ligt het aan de nieuwe mods.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
De mods zijn het er onderling ook niet over eens, zo te lezen. Het nieuwe welkom topic blijft wel open - en terecht
Daar ging het dan ook om. Het is een beetje erg fanatiek om het meteen te sluiten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:16 schreef RayMania het volgende:
Een 'welkom terug topic' voor Tong vind ik best, voor één dag, zoals Messenga al aangaf.
Ik riep maar wat, ik dacht vanaf de downtime ongeveerquote:
Het waren 211 uren en 46 minuten dat ie niet online was.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik riep maar wat, ik dacht vanaf de downtime ongeveer.
Flikker toch op vrouw. Dat is gewoon dikke bagger.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh natuurlijk
Strak houden hoor die teugels.
Lekker, machtknopjes he.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat interesseert me geen zak maar ik haat van die jonkies met hun regels zijn regels mentaliteit - laat ik daar verder maar geen vergelijkingen over maken
Je bent gewoon een zeikerd en je duldt geen tegenspraak. Ow laat ik maar gaan vergelijkingen makenquote:
Het topic van Tong was bagger, machtsmisbruik heeft daar niets mee te maken. Zulke onzin-topics opent Tong maar in Onzin of hij laat lekker in Hools weten dat hij weer terug is. Flauw dus om een voor 200% logische beslissing Messenga aan te vallen.quote:
Is dit aan mij gericht?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:29 schreef SCH het volgende:
Oh, het is die weerzin van jou tegen tong80 - ja, dan heb je niet zoveel van Fok! begrepen.
Rita Verdonk?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zeikerd en je duldt geen tegenspraak. Ow laat ik maar gaan vergelijkingen maken
Ik heb helemaal niets tegen Tong?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als je dat bagger noemt, dan heb je zeker een opkomend griepje![]()
Fok! is er toch voor de users en niet voor de moderators?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef Bos81 het volgende:
Pfaf heeft wel degelijk een punt.
Het is puur omdat het Tong80 is. Als iedere andere reguliere VBL-er even een week geen internet heeft, wordt er ook geen topic geopend/toegestaan. Natuurlijk is Tong de bekendste Fokker, maar om daarvoor een topic te openen. Daar zie ik zelf het nut ook niet van.
Maar toch zijn er genoeg users die wel vinden dat zo'n topic kan, daarom gaat het vanavond pas dicht. Maar laat dit geen terugkomend iets worden. Want ikzelf vind het een beetje overdreven.
Dan is je reactie niet te begrijpen. Blijkbaar hoort dat zo als je moderator wordt. Als user had je er vrolijk in gepost en had je er geen enkel probleem mee gehad. Ik vind dat moderators wat vaker weer moeten denken hoe ze zouden reageren als ze nog user zouden zijn. Wat is nou helemaal het probleem met zo'n topic zegquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen Tong?
En ik ben uitermate gezond, dank je.
Ik zeg toch ook dat dat ene topic open is gehouden omdat de users zo'n topic wel willen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Fok! is er toch voor de users en niet voor de moderators?
Ik begin het kwalijk te vinden dat mensen zodra ze blauw zijn ineens denken de hele sfeer te kunnen bepalen en niet meer aanvoelen wat users willen. Kom op zeg - regels zijn er om in hoofdlijnen te volgen en verder vooral pragmatisch toe te passen.
Dan snap je er geen zak meer van Bos81. Stelt me teleur dat je ook zo'n regelfreak gaat worden. Doe even wat losser manquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:33 schreef Bos81 het volgende:
en dat topic dat TOng zelf opent was inderdaad pure bagger, wat gewoon terecht is gesloten. Ik zou exact hetzelfde gedaan hebben.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat dat ene topic open is gehouden omdat de users zo'n topic wel willen.
En hou een keer op met de gezeik van je. Vooral wanneer er weer terecht een slotje op een TOng topic zit.
Ja beschouw dit als een waarschuwing
Ik vind het een beetje jammer dat het aantal posts bepaald of iets wel of niet leuk is en dat je daarom van alles kan postenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Fok! is er toch voor de users en niet voor de moderators?
Ik begin het kwalijk te vinden dat mensen zodra ze blauw zijn ineens denken de hele sfeer te kunnen bepalen en niet meer aanvoelen wat users willen. Kom op zeg - regels zijn er om in hoofdlijnen te volgen en verder vooral pragmatisch toe te passen.
Nee, als iedere user zo'n topic opent wordt het dichtgegooid. DUs omdat het een topic is van Tong moet het open blijvenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan snap je er geen zak meer van Bos81. Stelt me teleur dat je ook zo'n regelfreak gaat worden. Doe even wat losser man
Dat de volgende keer als [insert willekeurige user] zo een topic gaat openen, deze ook open moet blijven. En de volgende 30 ook. Of is dat toch anders omdat dit een Tong topic is?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:34 schreef SCH het volgende:
Wat is nou helemaal het probleem met zo'n topic zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |