Komt ie weer met een quote van Koos Alberts.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
1 stapje achteruit, om er vervolgens 2 veruit te gaan.
Wou je PUB hebben?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer ga je stoppen Messenga?
quote:
Ik ben gewoon user hoor, zeker in VBL waar ik niets te zeggen heb.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is je reactie niet te begrijpen. Blijkbaar hoort dat zo als je moderator wordt. Als user had je er vrolijk in gepost en had je er geen enkel probleem mee gehad. Ik vind dat moderators wat vaker weer moeten denken hoe ze zouden reageren als ze nog user zouden zijn. Wat is nou helemaal het probleem met zo'n topic zeg
Eigenlijk is het 0-1 voor mij, want rubber zat er eerderquote:
quote:
Is altijd gevaarlijk met minderjarigenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:02 schreef RayMania het volgende:
En met mij gezellig doen zit er niet in?
Wil je ook z'n hyves?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Beetje leuk gaan doen zonder mij
Ik heb nu wel Bos op msn
Levert toch weer iets op, zo'n gezellige discussie.
bang dat je je geiligheden weer niet onder controle kan houden?quote:
hahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef tong80 het volgende:
Lieve mensen. Na 9 dagen internetloos te zijn geweest schaam ik me diep. In Hools werd dagenlang gegist waar Tong toch was, of het wel goed met hem ging, of ie zichzelf had opgeknoopt. Ook in andere topics werd gevraagd waar ie toch uithing. Iemand die dag en nacht on line is en nu plots 9 dagen niks had gepost. Dat is toch raar ? Maar kijk, gisterenavond geschiedde het wonder. Om half elf was ie on line. En wat doet de stoute Tong ? Hij opent een topic dat ie er weer is de schavuit. Hij moet vooral niet denken dat ie meer is dan een ander, want dan gaat de zeis eroverheen. Binnen 2 minuten een terecht slotje. Voor ludieke acties, ludieke topics die misschien voor de gein een uurtje open kunnen zijn, moet ie maar naar een ander subforum. Van dat soort ongein zijn we niet gediend.
Wie denkt ie wel dat ie is ?
Zeker.quote:
Mag jouw welkomstopic straks wel gesloten worden zonder commentaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooi om te zien dat Feedback ook tjidens mijn afwezigheid flink gebruikt wordt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mag jouw welkomstopic straks wel gesloten worden zonder commentaar.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant. Kan dit topic eventueel gebruikt worden om alvast over de wedstrijd te praten. Het topic wordt in de gaten gehouden. Mocht het echt verzanden in een discussie over Marco gaat het dicht/gemerged. Anders wordt het het wedstrijd topic.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
De discussie over Oranje: kan dat niet beter allemaal in het Van Basten topic?
Oranje voorselectie voor interland vs. Engeland.
Uiteindelijk zullen de discussies in beide topics over hetzelfde gaan en dan kan dat toch beter allemaal in 1 topic, om de discussie te centraliseren?
H'e die had ik gemistquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]want we zijn blij dat hij er weer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |