quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hehe, bos heeft ook een duidelijke mening.
Die ik volkomen deel overigens.
Het is zondag tongquote:
Wat een onrust hequote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef tong80 het volgende:
Kom je terug na gruwelijk afzien zonder Fok. Krijg je dit allemaal over je heen, tegen je aan en onder je door. Ik lig echt in een deuk
Daarom een echt serieus bedoelde tip aan de nieuwe mods, niet belerend bedoeld - ik geef ze echt wel een kans hoor. Maar ik weet zeker dat je zoiets kan oplossen door zo'n topic even open te laten, tot vanochtend of zo - dan sluit je hem om een uurtje of tien. NIks geen schade voor Fok, voor VBL of voor het forum. Dan ben je ook nog steeds consequent. Het gaat gewoon even om het gevoel voor dat soort dingen - regels zijn natuurlijk harstikke goed, ook om af en toe van af te wijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong ook niet echt zit te wachten dat zijn afwezigheid tot een rel uitgroeit
Lijkt mij ook. Als het een rel was, zou ik er niet aan meedoen. Daar houd ik helemaal niet van.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Is het zelfs al een rel? Dat valt wel mee toch, meer een fundamenteel verschil van mening
Nee geen echte relquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Is het zelfs al een rel? Dat valt wel mee toch, meer een fundamenteel verschil van mening
Je bent zelf ook 17quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Messenga![]()
Een pikkie van 17 die alles hier wel ff zou bepalen![]()
Ik hoop dat ie je er snel af weet te krijgen [14.gif]quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Messenga![]()
Een pikkie van 17 die alles hier wel ff zou bepalen![]()
had dat dan zelf gedaan!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie je er snel af weet te krijgen [14.gif]
1 stapje achteruit, om er vervolgens 2 veruit te gaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:27 schreef tong80 het volgende:
En mensen bevalt het ? Dat terugkoppelen ? Vroeger veel teruggekoppelt, laatste jaren minder. Maar nu ik weer aan het terugkoppelen ben bevalt het me eigenlijk wel. Had ik eerder moeten doen, het terugkoppelen te veel verwaarloosd. Maar ja hoe gaat dat ? Je wordt ouder en dan verwaarloos je het terugkoppelen. Ik ga vanavond lekker door met terugkoppelen. En jullie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |