iddquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Tiendalli met de Guzman in de spits.
De UEFA sorteert de namen op rugnummers, m.u.v. de keeper, mag hopen dat dat al duidelijk was.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Tiendalli met de Guzman in de spits.
Je moet toch wat tegen de Zwitserse kouquote:De politie in Zwitserland heeft vanmiddag 28 Feyenoord supporters wegens dronkenschap opgepakt. Voor de avond zijn er al weer 26 vrij gelaten.
Sneijder en Roger en het word minimaal 0-3quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:36 schreef devv05 het volgende:
Alle ballen op Timmer
Zijn tweede was nog mooier. Lach in een deuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Vooral zijn eerste tackle was mooi![]()
Ik vond Leonard nou niet echt geweldig spelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Vooral zijn eerste tackle was mooi![]()
Doe es ff rustig joh. Heerlijk zo'n houthakker, lang geleden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Léonard![]()
Mag 'em nu al niet meer.. hoewel hij daar zondag verandering in kan brengen
Ik wou net zeggen, van mij mag ie elke week in de basis.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:15 schreef Butra het volgende:
[..]
Doe es ff rustig joh. Heerlijk zo'n houthakker, lang geleden.
Onvoorstelbaar eigenlijk dat mensen liever een type Tiendalli op de backpositie zien. Lekker knuffelen zondag met zn joodse maatjes. Heb je allemaal niets aan man.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:16 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, van mij mag ie elke week in de basis.
Hahaha, boeiend. Dat er nog meer moge volgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iemand's enkel breken..![]()
uitzonderingen uitgelaten
Preciesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:20 schreef Butra het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar eigenlijk dat mensen liever een type Tiendalli op de backpositie zien. Lekker knuffelen zondag met zn joodse maatjes. Heb je allemaal niets aan man.
Gewoon een paar enkels de tribune inschoppen om een doelpunt te voorkomen, daar win je tenminste oorlogen mee.
iddquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:20 schreef Butra het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar eigenlijk dat mensen liever een type Tiendalli op de backpositie zien. Lekker knuffelen zondag met zn joodse maatjes. Heb je allemaal niets aan man.
Gewoon een paar enkels de tribune inschoppen om een doelpunt te voorkomen, daar win je tenminste oorlogen mee.
Je moet toch wat met die droevige spelers (uitzonderingen daargelaten , Green & Guzman)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:54 schreef koningdavid het volgende:
Zo ken ik Feyenoord weer jongens
Lekker middelmatige voetballers gaan waarderen omdat ze anderen de vernieling in schoppen.![]()
Tof zeg.![]()
Zeg dan niets als je toch niks zinvols te melden hebt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:54 schreef koningdavid het volgende:
Lekker middelmatige voetballers gaan waarderen omdat ze anderen de vernieling in schoppen.![]()
Tof zeg.![]()
Uitzonderingen daargelaten zegt hij dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je moet toch wat met die droevige spelers (uitzonderingen daargelaten , Green & Guzman)
ChristenUnie, Tof zegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:54 schreef koningdavid het volgende:
Tof zeg.![]()
Altijd grappig dat Feyenoorders daarop in gaan als het over iets totaal anders gaat.quote:
Ja, leuk. Ophoeren gristenhond.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Altijd grappig dat Feyenoorders daarop in gaan als het over iets totaal anders gaat.![]()
guzman is juist brak dit seizoenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je moet toch wat met die droevige spelers (uitzonderingen daargelaten , Green & Guzman)
Ze zijn allemaal waardeloosquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
guzman is juist brak dit seizoen
jezus man, stel je niet zo aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Altijd grappig dat Feyenoorders daarop in gaan als het over iets totaal anders gaat.![]()
Misschien moeten jullie gewoon eens over voetbal praten en je bek houden over mijn geloof/politieke voorkeur.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jezus man, stel je niet zo aan
De hele wereld is tegen je ja. Misschien moet je het meer op 1 persoon richten in plaats van "jullie"? Daarnaast zou het verstandig zijn om het niet in je sig te verwerken als je niet wil dat mensen over je politieke voorkeur of geloofsovertuiging moeten praten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:34 schreef koningdavid het volgende:
Misschien moeten jullie gewoon eens over voetbal praten en je bek houden over mijn geloof/politieke voorkeur.
Idee?![]()
Misschien zouden we over voetbal praten, als jij er niet elke tussendoor zat te ouwehoeren, over wat wij Feijenoorders, naast leuk voetbal, graag zien op het veld.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie gewoon eens over voetbal praten en je bek houden over mijn geloof/politieke voorkeur.
Idee?![]()
Misschien heb je gelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Misschien zouden we over voetbal praten, als jij er niet elke tussendoor zat te ouwehoeren, over wat wij Feijenoorders, naast leuk voetbal, graag zien op het veld.
dat van jezus is een grap telkensquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk.
Supporters die hopen dat hun ploeg de wedstrijd wint door bij de tegenstanders de enkels kapot te trappen, daar valt niet mee te praten inderdaad. Ik ga het ook niet proberen. Doei.![]()
goal welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb er niks van mee gekregen vanavond, maar volgens mij heb ik niets gemist.... Is de samenvatting ergens te zien? Wil Leonard wel ff zien tackelen
quote:Maakte een paar leuke grove overtredingen.
quote:Zondag in de basis hij is er klaar voor speler die houd van een lekker stevig potje voetbal.
quote:Twee fantastische overtredingen.. In de basis zondag!
quote:volgens mij een regelrechte malloot, vondt dat een flinke aanslag!
Heb zin in Zondag, dan kan hij ff lekker mooien samen met zijn vriendjes Buijs en Saidiquote:Schopt even een wel talentvolle speler invalide.
Ok ok ok,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idee?![]()
Verwijzing WOII wekt woede Verdonkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:10 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ok ok ok,
ik heb alle respect voor je geloof en niets tegen de christenunie;
maar je bent en blijft een kansarme tyfusjood die eens moet wieberen naar z'n eigen topicje
voordeel voor jullie; cuntelaar speelt zo slecht dat dat iig geen aanzet tot een aanslag zal zijn![]()
Hehe, ging allemaal nergens over.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:17 schreef Cart_man het volgende:
Maar goed dat ik er niet was dan. Dat zou een gegarandeerde arrestatie geweest zijn.
quote:Léonard liet zich op de moeilijk bespeelbare grasmat in Basel meteen gelden. Zijn eerste overtreding op de benen van Zdravko Kuzmanovic leverde hem al vroeg in de wedstrijd een terechte gele kaart op. Nadat de Zwitser met een elleboog revanche had genomen – Léonard verliet het stadion gisteren met een enorm ei onder zijn oog – was het laatste woord aan de Feyenoorder. Tien minuten voor tijd ontsnapte de Belg aan een tweede gele kaart toen hij Kuzmanovic andermaal stevig aanpakte. De aanvaller moest daarop het veld verlaten met een gebroken voet.
Koeman was na afloop goed te spreken over de debutant, die na een onwennig begin prima overeind bleef. ,,Alleen in de laatste tien minuten kreeg ik kramp,’’ sprak Léonard.
Juist niet tegen 020, dan krijg je al die joden "ze hebben een jood nodig om van ons te winnen OMFG LOLZquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:08 schreef mister_popcorn het volgende:
wat n klote wedstrijd. En meneer gyros moet er tegen 020 minstens 1 inleggen, anders kan ie het echt shaken.
Hij moet met rood van het veld na vermaelen invalide geschopt te hebben. Daar verdient hij pluspunten mee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:08 schreef mister_popcorn het volgende:
wat n klote wedstrijd. En meneer gyros moet er tegen 020 minstens 1 inleggen, anders kan ie het echt shaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |