`quote:
quote:Saidi: 'Van der Vaart stelt niet veel voor'
Geschreven door peter op Maandag, 15 November om 09:10
Dat Feyenoorder Karim Saidi en Ajacies Rafael van der Vaart geen vrienden waren gisteren in het veld tijdens de klasieker was wel duidelijk. Vandaag in het Algemeen Dagblad doen de twee een aantal opmerkelijke uitspraken. Volgens VDV was hij in ieder geval de enige speler die werd overgeslagen door de Tunesiër, bij het handen schudden.
"Hij mag mij in ieder geval niet. In een interview heeft hij al van alles over me geroepen, terwijl ik hem tot vandaag nog nooit had ontmoet. In de wedstrijd was hij me ook weer een beetje aan het zoeken, ik heb echt geen idee waarom. Maar het gekst vond ik nog dat hij me geen hand gaf, toen we voor de wedstrijd in een rij langs elkaar liepen. Misschien deed hij het niet bewust, maar hij sloeg mij als enige over", aldus de jonge Ajax-aanvoerder.
"Van der Vaart overgeslagen? Waar heeft hij het nou over? Ik weet nog dat ik Grygera de hand heb geschud, ik ben langs Escudé gekomen en dus ook gewoon langs Van der Vaart. Ik weet niet waarom hij zoiets beweert. Ik heb geen probleem met die jongen. Alleen houd ik er niet van dat hij zich constant laat vallen en zelf voortdurend overtredingen maakt", aldus Saidi.
"Van der Vaart heeft het me niet moeilijk gemaakt, dat kun je wel concluderen. Deels was dat het gevolg van de goede afspraken die ik had gemaakt met Hossam Ghaly. Op de juiste momenten zakte Hossam vanaf het middenveld terug om mij en Paauwe te helpen in onze duels met Anastasiou en Van der Vaart. Anastasiou vond ik erg goed spelen. Van der Vaart niet, die werd dan ook gewisseld door zijn trainer. Had hij een blessure? Non, non, non. Ik kreeg in het veld zeker niet de indruk dat dát de reden was", aldus de verdediger.
"Hij kon het gewoon niet belopen. In balbezit heeft Van der Vaart nog wel zijn waarde, maar in balverlies helemaal niet. Hij voetbalt in één tempo. Een versnelling heeft hij niet. Zeker na de 1-0 van achterstand vond ik dat wij het goed deden. Voor Ajax was het positief dat Sneijder in de wedstrijd kwam. Hij vroeg constant de bal en versnelde met zijn passes soms het spel. Dat stelde ons af en toe nog voor problemen. Goede speler die Sneijder."
Konijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:57 schreef mister_popcorn het volgende:
hopelijk schopt tie dat konijn ook 'n paar keer goed tegen z'n knieën.
Haha ja inderdaad, je moet je team niet aanmoedigen om te scoren, want als je dat doet ben je geen supporter!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Als je dit niet snapt ben je geen echte supporter!
ppfffff, vermoeiend hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, je moet je team niet aanmoedigen om te scoren, want als je dat doet ben je geen supporter!
Goed zo, jij begrijpt het.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, je moet je team niet aanmoedigen om te scoren, want als je dat doet ben je geen supporter!
Know your history!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Onzin, wat de geschiedenis ook is, je hoort altijd je team aan te moedigen om met zulke ruim mogelijke cijfers te winnen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goed zo, jij begrijpt het.
Pfff, verdiep je in Feijenoord.![]()
al sfeerverslagen van baselquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:27 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ah heeft dus iets met de joden te makenNee ok, dan mag het
bron?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:43 schreef Cart_man het volgende:Bande Basel heeft hulp van wat Duitse ploegen (Magdeburg, Berlin etc.)
Zou wel willen maar m'n budget laat het niet toe, probeleem voor veel mensen denk ik, het valt net rot aan het einde van de maand.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:23 schreef PLAE@ het volgende:
wtf zitten jullie allemaal thuis hier terwijl je weet dat het een mooi tripje is
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:23 schreef PLAE@ het volgende:
wtf zitten jullie allemaal thuis hier terwijl je weet dat het een mooi tripje is![]()
paupers.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:23 schreef PLAE@ het volgende:
wtf zitten jullie allemaal thuis hier terwijl je weet dat het een mooi tripje is![]()
paupers.
Soms zijn er andere prioriteiten die de aandacht nodig hebben...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:23 schreef PLAE@ het volgende:
paupers.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doe deze uitspraken aub in je eigen topic, daar heeft 3/4 nog niet eens een seizoenskaart.
Uiteraard zaterdag ff kijken bij de training.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:50 schreef DenniZZ het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de training zaterdag?
Eens. Joden geen recht van sprekenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doe deze uitspraken aub in je eigen topic, daar heeft 3/4 nog niet eens een seizoenskaart.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We zijn onderwerp nummer 1 in het journaal van Basel![]()
quote:Feyenoord heeft de openstaande rekeningen, die de club had lopen bij haar amateurtak SC Feyenoord, voldaan.
De Stadionclub maakt onder meer gebruik van de nieuwe faciliteiten op Varkenoord, maar had daar ondanks gemaakte afspraken nog nooit voor betaald. Op initiatief van technisch directeur Wim Jansen is daar nu dus verandering in gekomen. Het zou gaan om een schuld van meer dan een miljoen euro.
Die von Ihnen gesuchte Seite konnte nicht gefunden werden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:32 schreef Cart_man het volgende:
Op www.telebasel.ch kan je nieuwsbulletins zien.
Onderwerp nummer 1 op het journaal. Iets om trots op te zijn.
feyenoord.headliner.nlquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:03 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Die von Ihnen gesuchte Seite konnte nicht gefunden werden.
![]()
Weet iemand trouwens nog een goede site met overzichtelijke feyenoord headliners, gebruikte altijd
http://www.feyenoord-internet.nl/ maar die wordt qua performance steeds onbetrouwbaarder (vaak uit de lucht) en de makers zijn nu aan het twijfelen of ze wel verder moeten met de site
nee, en die teringlijers hebben geen jas meer , ik wou een nieuwe toffe jas van de winter collectiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar is het nieuwe gezicht van de FR Casual collectie een speler van ons?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |