Of gewoon daar kaarten halenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nancy 1030 ticketsJezus dat word dus overnachten voor de deur van de sigarenboer
![]()
Op dit moment ken elke speler het niveau Feyenoord aanquote:Salmon: 'Ik kan niveau Feyenoord aan'
Glen Salmon is bezig aan zijn laatste seizoen in de Eredivisie. De spits van FC Groningen zint op een Duits of Engels avontuur. Niettemin acht hij zichzelf kwalitatief ook goed genoeg voor Feyenoord.
In VI vraagt de Zuid-Afrikaan zich af waarom de media en supporters hem niet of nauwelijks lijken te waarderen. "Negatieve meningen van supporters heb ik inmiddels van me afgezet. Voorheen speelde ik voor de fans en voor het team, nu voor mijn familie."
Salmon viel wel een lofrede van Louis van Gaal ten deel, die zich liet ontvallen de Zuid-Afrikaan te hebben overwogen als potentiële aankoop in zijn Ajax-periode. "Het grootste en mooiste compliment uit mijn loopbaan," reageert Salmon in het weekblad. "Ik heb wel eens het gevoel dat topclubs in de zoektocht naar een nieuwe spits onbewust aan mij voorbij gaan. Waarom weet ik niet, dat gevoel heb ik."
Feyenoord zou volgens de geruchten in teamgenoot Erik Nevland een opvolger hebben gezien voor de vertrokken Dirk Kuyt. "Als ik dat hoor, denk ik wel eens: Waarom ik dan niet? We zijn onvergelijkbaar, maar ik ben niets minder. Ik zou het niveau van Feyenoord aankunnen. Ik ben klaar voor een volgende stap."
hmm ja, als het nou italie oid was dan wel, france weet ik niet of dat zo makkelijk gaat. Ik denk dat ik liever de sigarenboer probeer. Misschien dat we er nog 'n paar 100 bij kunnen krijgen...quote:
Dan moeten ze helemaal oppassen in Frankrijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ik heb het kaartje liever vtv al in mn portemonnee zitten. En het zal daar toch niet goedkoper zijn. Er gaan zelfs veel Fokkers als ik dit zo lees![]()
met je silvercard tochquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nancy 1030 ticketsJezus dat word dus overnachten voor de deur van de sigarenboer
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op dit moment ken elke speler het niveau Feyenoord aan
dat er daarvoor nogeens verkoop zal zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb een silvercard ja
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat er daarvoor nogeens verkoop zal zijn
1600 gold en diamond houders
Net alsof die allemaal Europese uitwedstrijden gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat er daarvoor nogeens verkoop zal zijn
1600 gold en diamond houders
Dat wel ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:17 schreef Erasmusch het volgende:
Maar er zijn wel duizenden silvercards.
neenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef RedGuy het volgende:
Is Buijs geschorst tegen de joden?
Basel 7 uur rijden.. Valt wel tegen dat er maar 600 gaan.. Daarvan zijn er niet eens zoveel gold/diamondcard houders.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik verwacht dat wel, ja. Als ik de geluiden om me heen hoor tenminste. Heb nog niemand horen zeggen dat hij niet ging. Is vanaf Rotterdam ook 4 a 5 uurtjes rijden, je bent er dus zo.
Kan het wel begrijpen gezien de laatste Basel - Feijenoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:30 schreef supertux het volgende:
[..]
Basel 7 uur rijden.. Valt wel tegen dat er maar 600 gaan.. Daarvan zijn er niet eens zoveel gold/diamondcard houders.
ach nu is het weer anders, 1000 politieman op 600 supporters ofzoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen gezien de laatste Basel - Feijenoord.
Dus zou je praktisch alleen voor de wedstrijd gaan. E het is nog maar de vraag of je die te zien krijgt. Ik kan het wel begrijpenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen gezien de laatste Basel - Feijenoord.
Precies. Voor de wedstrijd ga ik sowieso wel naar het buitenland, maar een beetje (groot beetjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus zou je praktisch alleen voor de wedstrijd gaan. E het is nog maar de vraag of je die te zien krijgt. Ik kan het wel begrijpen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:31 schreef Canisfire het volgende:
Cart_Man al een solicitatie gestuurd?
Jij als mod lijkt me een goed planquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Precies. Voor de wedstrijd ga ik sowieso wel naar het buitenland, maar een beetje (groot beetje) vertier is ook wel gewenst en dat zal dit keer heel wat minder zijn...
[..]
Neem wat horloges voor me mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef yozd het volgende:
W000t nog een paar uurtjes en dan vertrekken we naar Basel! 's ochtends ff een paar uurtjes pitten in een hotel, en dan 's middags de stad in. Ben benieuwd.
veel plezierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef yozd het volgende:
W000t nog een paar uurtjes en dan vertrekken we naar Basel! 's ochtends ff een paar uurtjes pitten in een hotel, en dan 's middags de stad in. Ben benieuwd.
10..9..8..7..6..5.gááááááááán!! hehequote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef Erasmusch het volgende:
Of de gratis zoo
Neem jij ook wat horloges meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:34 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
10..9..8..7..6..5.gááááááááán!! hehe
Nah bijna naar Basel, zie wel wat het daar gaat worden. Het weer wordt iig kut als ik het moet geloven haha
Wedstrijd valt redelijk kort na de loting, en tegen het einde van de maand en er is de laatste x veel gebeurd wat ook mensen tegen zal vallen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:30 schreef supertux het volgende:
[..]
Basel 7 uur rijden.. Valt wel tegen dat er maar 600 gaan.. Daarvan zijn er niet eens zoveel gold/diamondcard houders.
Denk het ook, na de 3 - 0 beginnen de joden het uitvak te slopen uit frustratie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een slachtpartij gaat dit worden
+ dat het daardoor wel de laatste editie zal worden met uitsupporters.
7 - 2 gewonnenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:09 schreef Luni het volgende:
Ja ja, vanmiddag gaat het dan eindelijk gebeuren, de lang verwachte confrontatie om de Fortis Cup word gespeeld op Varkenoord. Om 15.30 uur zullen Feyenoord F en Anderlecht aan te aftrap verschijnen om er een mooie pot van te maken![]()
http://www.feyenoord-f.nl/
![]()
De Graafschap - Feijenoord. 3x Kuijt, 2x Lazovic. Feijenoord bleef maar aanvallen, uitvak ging helemaal uit zijn dak, omdat ze niet wilde dat er nog een keer gescoord zou worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
waar kenne we 7-2 van hehe
maarja morgen tv kijken zin in
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De Graafschap - Feijenoord. 3x Kuijt, 2x Lazovic. Feijenoord bleef maar aanvallen, uitvak ging helemaal uit zijn dak, omdat ze niet wilde dat er nog een keer gescoord zou worden.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop stiekem wel dat jullie winnen morgen.
Succes![]()
[..]
De Graafschap - Feijenoord. 3x Kuijt, 2x Lazovic. Feijenoord bleef maar aanvallen, uitvak ging helemaal uit zijn dak, omdat ze niet wilde dat er nog een keer gescoord zou worden.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop stiekem wel dat jullie winnen morgen.
Succes![]()
[..]
quote:Van basis naar bank en terug
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Tegen FC Basel begint Karim Saidi vanavond voor de zevende wedstrijd op een rij in de basis bij Feyenoord.
Sinds zijn komst in 2004 is de Tunesiër in de Kuip geprezen, afgebrand, verbannen, teruggekeerd en opnieuw van waarde. Een reconstructie in 11 bedrijven.
JANUARI 2004
Feyenoord scout Saidi tijdens het toernooi om de Africa Cup. Technisch directeur Mark Wotte bekijkt ook twee andere verdedigers van winnaar Tunesië, maar Jaidi (tot deze zomer Bolton Wanderers) en Hagui (nu Bayer Leverkusen) blijken meteen te duur voor Feyenoord. Op zijn 20ste is Saidi een van de jongste Afrikaanse voetballers ooit die een Africa Cup wint. Wotte contracteert de speler van Club Africain voor vier jaar, voor een transferbedrag van 500.000 dollar.
SEPTEMBER 2004
Feyenoord en Saidi beleven een sterke seizoenstart, maar de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht gaat kansloos met 3-0 verloren. Trainer Ruud Gullit stelt dat er slechts één Feyenoorder overeind is gebleven: Saidi. Ook in bredere kring wordt de speler met de immer strenge oogopslag gezien als dé ontdekking van de eerste weken.
NOVEMBER 2004
Vier maanden na zijn komst breekt Feyenoord Saidi’s contract al open. Hij verlengt met één jaar tot medio 2009. Mark Wotte waarschuwt geïnteresseerde clubs dat Saidi en de ontluikende Salomon Kalou niet te koop zijn. ,,Tenzij clubs een absurde transfersom op tafel leggen. Hoger dan Arjen Robben-achtige bedragen.’’ Hij doelt op de 18 miljoen euro die Chelsea voor Robben heeft betaald aan PSV.
DECEMBER 2004
Feyenoord – PSV eindigt in 3-3 en weer incasseert de ploeg van Gullit kolderieke tegendoelpunten uit standaardsituaties. Voor het eerst komt een sluimerend conflict tussen de geroutineerde, Nederlandstalige kern en de jonge buitenlandse voetballers in de selectie aan de oppervlakte. ,,Nederlandse voetballers zijn gewend om elkaar onderling de waarheid te vertellen en daarna met een schone lei verder te gaan,’’ stelt aanvoerder Patrick Paauwe. ,,Maar in onze groep met alle mogelijke culturen moet je steeds nadenken hoe je iets zegt omdat jongens anders gelijk denken dat je ze niet moet.’’ In zijn ergernis wijst Paauwe specifiek op Saidi en Hossam Ghaly.
JANUARI 2005
Gullit straft Paauwe keihard af voor zijn kritische opmerkingen. Hij verliest zijn aanvoerdersband en basisplaats. In het centrum van de defensie krijgt Saidi de nieuw aangetrokken Cory Gibbs als kompaan voor de tweede helft van het seizoen. Hij reikt in zijn eerste jaar uiteindelijk tot 30 competitieduels en behoort daarmee tot de top-vier.
JULI 2005
De nieuwe trainer Erwin Koeman kondigt aan dat hij streeft naar een grote Nederlandse kern in het elftal. Dit moet de communicatie en onderlinge acceptatie tussen spelers vergroten, net als de herkenbaarheid van Feyenoord naar het Legioen toe. Saidi en Ghaly missen tijdens het trainingskamp in China de bus naar de training en maken bij Koeman meteen een slechte beurt. ,,Was mij dat vroeger overkomen, dan had ik er alles aan gedaan om toch zo snel mogelijk bij het veld te komen. Saidi en Ghaly hebben maar wat uit het raam staan koekeloeren tot wij terug waren in het hotel. Onbegrijpelijk,’’ sneert Koeman.
AUGUSTUS 2005
Saidi begint bij de eerste competitiewedstrijd tegen NAC in de basis, omdat Feyenoord met drie verdedigers speelt. Het blijkt later zijn enige basisplaats van het seizoen. De revelatie van een jaar eerder mag tot de winterstop alleen in het tweede aan de bak.
JANUARI 2006
Saidi wordt verhuurd aan het Italiaanse Lecce in het kader van de grootschalige sanering. Feyenoord, dat met liquiditeitsproblemen kampt, haalt binnen één maand vrijwel alle buitenlandse (vaak duurbetaalde) voetballers definitief of tijdelijk van de loonlijst. Lecce, laatste in de Serie A, bedingt een optie tot koop op Saidi, die via deze stap het WK wil halen.
JUNI 2006
Na negen wedstrijden voor Lecce mag Saidi op het nippertje mee naar het WK. Hij speelt er geen minuut en hoort dat Lecce de optie niet licht. Terug in de Kuip hoort Saidi dat hij tegen elk aannemelijk bod direct weer mag vertrekken.
AUGUSTUS 2006
Op proef bij Sheffield United scoort Saidi in een oefenduel met Sparta. Tot een contract komt het echter niet door een blessure in hetzelfde duel. Op de laatste dag van de transferperiode vliegt Saidi opnieuw naar Italië. Messina moet zijn nieuwe club worden. Om 22.00 uur, twee uur voor het sluiten van de markt, hoort hij echter in zijn hotel dat de deal niet doorgaat. Gedesillusioneerd vliegt Saidi terug naar Rotterdam. Hij maakt zich geen illusies: een halfjaar op de bank bij Feyenoord of op de tribune in de Kuip en dan een nieuwe poging wagen op de transfermarkt.
OKTOBER 2006
Saidi start vanavond tegen FC Basel voor de zevende keer op een rij in de basis. Half september heeft de mandekker tegen PSV door blessures een nieuwe kans gekregen. Koeman is tevreden. Hij zegt zelfs: ,,mijn verdedigingscentrum met Saidi erin staat. Tja, zo gek kan het in voetbal dus gaan.’’ Ook de Tunesiër zelf spreekt van een bizarre situatie: komende zondag speelt Feyenoord tegen Ajax en net als in zijn eerste sterke halfjaar valt die wedstrijd op de slotdag van de ramadan. Saidi: ,,Voor mij is dit een symbolische week. Het voelt alsof ik weer de speler ben van 2004. Ik tel weer mee bij Feyenoord. Zo gek kan het dus inderdaad lopen.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |