quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Niet, maar Braveheart had ik het op het einde wel ff lastig mee.
Ja!! Dat is trouwens ook de enige en eerste film waarbij ik moest huilen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:44 schreef MissMayhem het volgende:
Ok, ik vraag me af als er mensen zijn, die net als ik, ook soms vreselijk hard kunnen huilen met een bepaalde film.
Ik zal beginnen.
Pay it forward (dat laatste stuk en zeker dat liedje) :'(
Man on fire
John Q
Er zullen er nog wel veel meer zijn, maar deze waren het ergst.
Nu is het aan jullie.
quote:Stanko Hudales@12/4/2002 12:18:05 AM
Als normale hetro/macho jongen zal je het niet snel toegeven, maar dit is de eerste film waar ik bij heb gehuild!
crazzyymeeh@1/26/2003 1:33:52 PM
Ik vond dit zo'n mooie film... Ik heb hem zelf in het vliegtuig gezien naar Singapore in juli 2002, dus afgelopen zomer, en ik moest echt huilen!!!! Ik heb hem daarna nog 2 keer gezien en heb hem daarna zelf gekocht op DVD in Azië!!! Ik heb inmiddels ook het boek zelf gelezen en die was ook heel mooi...Deze film krijgt van mij two thumbs up!!
Gaab@4/3/2003 5:56:58 PM
Ik ben het met Stanko Hudales eens en vond dit als hetero man echt een hele mooie film en helemaal niet zo voorspelbaar als vele andere films in dit genre. Vooral nadat ik de kritiek in Amerikaanse kranten had gelezen ben ik op andere dingen gaan letten en ik moet zeggen de film zit goed in elkaar. De muziek in de film is ook zeer goed gebruikt. Was de eerste keer echt behoorlijk onder de indruk
jup datzelfde had ik ook...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:43 schreef Pendri het volgende:
Niet, maar Hotel Rwanda viel wel erg zwaar.
Same here. De mooiste Disney film ooit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:07 schreef BossFight het volgende:
1 keer gehuild, ik was klein en het was bij de Lion King!
Toen die ouwe dood ging, dat was echt kenker zielig!
Uiteraard! En hárd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:07 schreef BossFight het volgende:
1 keer gehuild, ik was klein en het was bij de Lion King!
Check.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:27 schreef _Magnolia_ het volgende:
Zie mijn naam. Bij Magnolia dus, het stukje waarbij de hoofdrolspelers meezingen met het nummer 'Wise Up' van Aimee Mann.
Checkquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:04 schreef Weakling het volgende:
En in de categorie off topic, want een aflevering van een TV serie, maar wel het hardste zitten snikken:
- Futurama - Jurassic Bark
Dat moment in The Two Towers dat de elven Helm's Deep binnen komen marcheren doet het ook altijd goed bij mij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lord of the Rings: The Return of the King - Aan het einde als Aragorn tegen de Hobbits zegt: "You bow for no one", en dan die sublieme muziek erachter.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Lion King - meedere momenten in de film.
Lord of the Rings: The Return of the King - Aan het einde als Aragorn tegen de Hobbits zegt: "You bow for no one", daarna buigen al die mensen voor de Hobbits. Dan ook nog die sublieme muziek erachter.
is die nog aan te raden als je niet echt een manga fan bent?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef Newien het volgende:
grave of the fireflies; en vele anderen met mij.. wat een briljante film
Het is feitelijk niet meer dan een getekend oorlogsdrama, dus ik denk van wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:45 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
is die nog aan te raden als je niet echt een manga fan bent?
Of als ie bij d'r graf staat te vertellen hoe 't met hun zoontje gaatquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Forrest Gump, als zij weggaat (of zo, film al heel lang niet gezien)
Ik lag waarschijnlijk tegen die tijd al jankend onder tafel of zo, want dat zegt me echt helemaal niets meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Of als ie bij d'r graf staat te vertellen hoe 't met hun zoontje gaat![]()
Mijn god.........dit is toevallig......ben net klaar met Big Fish, en ik ben nu 28 jaar inmiddels maar kon het echt niet droog houden bij het eind, mix van verdriet en geluk....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Tijdens Magnolia. En het einde van Big Fish vond ik ook zo mooiHet gedeelte dat het karakter van Ewan het verhaal voor zijn vader af gaat maken was zo gaaf.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Tijdens Magnolia. En het einde van Big Fish vond ik ook zo mooiHet gedeelte dat het karakter van Ewan het verhaal voor zijn vader af gaat maken was zo gaaf.
Voor mij typische film in de categorie "ik kan me er niet toe zetten deze te kijken". De reden in dit geval is Roberto Benigni. Die kerel heeft me op verschillende momenten in andere films en bij interviews etc het bloed onder de nagels gehaald. Ik vind hem wel zo ontzettend irritant dat het me weerhoudt om La vita te kijken, ondanks dat het waarschijnlijk een mooie jankfilm is ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik huil zelden bij films maar bij La vita è bella kon ik het niet droog houden.
Deze hoort wel thuis in de categorie" Moet je gezien hebben!"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was ik ook al helemaal vergetenquote:
kijk dan eens Dodes'kaden, geen animatie, wel zelfde soort verhaal en zooooo prachtig en ontroerendquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:24 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb hier Grave of the Fireflies liggen, maar no way in hell dat ik die nog ga kijken.
Ik lees net een paar reviews, en krijg het idee dat het misschien ietsjepietsje weg heeft van Gummo. Na die film heb ik een paar dagen met een kutgevoel rondgelopen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
kijk dan eens Dodes'kaden, geen animatie, wel zelfde soort verhaal en zooooo prachtig en ontroerend
Van Grave of the Fireflies is ook een tv-film uitgekomen (november, vorig jaar). De film, die maarliefst twee en een half uur duurt, vertelt het verhaal vanuit het standpunt van de tante van Setsuko en Seita. De cast bestaat bijna alleen uit bekende acteurs in de Japanse tv-wereld.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
kijk dan eens Dodes'kaden, geen animatie, wel zelfde soort verhaal en zooooo prachtig en ontroerend
Maar goed dat je Unagi bentquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
Ik heb nog nooit gehuild bij een film, maar wel bijna bij...
The Lion King
Artificial Intellegince
Pearl Harbor
Hotel Rwanda
Oh wacht, ik heb ooit wel echt zo goed als... en dat was bij Band Of brothers!
Ik ken het gevoel, ik houd op zich helemaal niet van zijn humor en vind hem ook razend irritant maar de film heeft me echt verrast. Het eerste deel is hij nog steeds dat vreselijk irritante typetje maar later is hij meesterlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
Voor mij typische film in de categorie "ik kan me er niet toe zetten deze te kijken". De reden in dit geval is Roberto Benigni. Die kerel heeft me op verschillende momenten in andere films en bij interviews etc het bloed onder de nagels gehaald. Ik vind hem wel zo ontzettend irritant dat het me weerhoudt om La vita te kijken, ondanks dat het waarschijnlijk een mooie jankfilm is ...
Och hemel....Ik was met twee vrienden naar de bios bij deze film en er zat een gozer links van me en een gozer rechts van me. Nou, na een tijdje heb ik het tranen proberen op te houden en doen alsof ik echt niet meisjesachtig aan het huilen was maar opgegevenquote:
Heel lang gelden idd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:03 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[afbeelding]
The Champ (1979) -- http://www.imdb.com/title/tt0078950/
Grave of the Fireflies, die is inderdaad werelds. En je voelt je inderdaad behoorlijk klote op het eind..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:46 schreef Frag_adder het volgende:
mwa niet gehuild maar de laatste keer dat ik me echt rot voelde aan het einde van een goede film was toen ik Grave of Fireflies, had gezien.
No way, dat is echt "Frank en Frey (the fox and the hound).. Die laatste zin bracht mij echt in tranen. Ik was pas 9 en heel blij dat het donker was want driekwart van mijn klas zat om me heen.. Kinderfeestje bioscoop.quote:Same here. De mooiste Disney film ooit.
Van alledrie delen van LOTR kan ik bijna tot tranen geroerd raken, zeker door de muziek (tijdens het betreden van het gemeentehuis toen wij trouwden draaiden we "Lothlorien", heel zwaar en plechtig.. Sommige scenes ook.quote:"Frank,
je bent m'n allerbeste vriend.
En jij de mijne, Frey.
We blijven altijd vrienden, hé ?
Vrienden Frey, vrienden voor altijd"
Man, dat is pas erg.. En ook niet echt meelevend van je moeder.. Ik kan me voorstellen dat je de LK nooit meer wil zienquote:Lion king 1 ook verschrikkelijk om gehuild....(andere reden....ik ging met mijn zus, moeder en oma naar de bioscoop en voordat de film begon werd en gebelt door mijn vader dat mijn opa was overleden, ik wou de hele film niet meer zien, maar wou naar opa toe...maar moest van mijn moeder gewoon blijven...ik ben dus met mijn oma en zus gebleven...maar toen die vader van simba dood ging wel verschrikkelijk gehuild!
Ook bij gehuild... twee keer zelfs: 1 keer van pure ellende. De tweede keer van blijdschap dat de film voorbij was!quote:
vond je de film zo slecht dan?quote:Op maandag 6 november 2006 10:03 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ook bij gehuild... twee keer zelfs: 1 keer van pure ellende. De tweede keer van blijdschap dat de film voorbij was!
Ja... om met een 6-letter woord te spreken: B O R I N G: Boring!quote:
Ik heb die scene nou zo vaak gezien maar ik blijf er om janken, met Miranda en Charlotte ('that's our baby!'quote:Op zondag 5 november 2006 19:34 schreef Smash-it het volgende:
bij SATC toen Miranda d'r moeder dood ging.. Maar goed, films:
Pay it Forward, The Green Mile, veel die hier al voorbij zijn gekomen.
On The Beach idd...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef Suerte het volgende:
Moest ook huilen toen Dr.Greene in ER dood ging ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vast wel meer maar daar kan ik nu even niet opkomen.シ
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gebruik eens spoilertags, en je wordt bedankt-- Dizer
[ Bericht 40% gewijzigd door Dizer op 16-11-2006 22:11:31 ]Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
Ja, godver... spoilertags!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 20:03 schreef tbl1966 het volgende:
The Deerhunter, op het eind als ----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door freecell op 16-11-2006 22:37:01 ]
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:03 schreef tbl1966 het volgende:jesus christ, get a life de film is bijna 30 jaar oud, ging er vanuit dat iedereen het einde wel kent, huilieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gebruik eens spoilertags, en je wordt bedankt-- Dizer
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:16 schreef Jordy-B het volgende:
Bij de animé (Japanse animatie) Grave of the Fireflies.
De film verteld het hartverscheurende verhaal van een jongen en zijn jonge zusje in een arme streek van Japan die na een bombardement als weeskinderen verder moeten.
[ Bericht 18% gewijzigd door Dizer op 18-12-2006 19:50:24 ]Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
quote:Op maandag 18 december 2006 12:46 schreef Bulls-Ass het volgende:
HeatZou ik ff tussen spoilertags zetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....Amen.
Donequote:Op maandag 18 december 2006 14:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou ik ff tussen spoilertags zetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |