abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43269363
Simon

En ik kan me vaag nog iets herinneren van het einde van A Perfect World, maar het is alweer zo lang geleden dat ik die film zag dat ik geen idee meer heb hoe het einde ging
pi_43274293
Best of the best.
Het stukje waar Dae Han bij de uitreiking naar Tommy Lee liep en z'n emotionele speech gaf.
Was toen 5 jaar en het was erg droevig.
Toen m'n broer me zo zag zei hij: Ha kijk die ... huilen. Daardoor liet ik alles eruit en ging ik keihard janken.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_43275078
i am sam
pi_43278522
Ik moet huilen als ik naar de serie ER kijk.
Zeker toen Carter de afscheidsbrief van Elizabeth over Mark die overleden was voorlas.

Verder The Green Mile.

[ Bericht 39% gewijzigd door ozzy1983 op 05-11-2006 23:49:31 ]
pi_43280986
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 08:46 schreef Frag_adder het volgende:
mwa niet gehuild maar de laatste keer dat ik me echt rot voelde aan het einde van een goede film was toen ik Grave of Fireflies, had gezien.
Grave of the Fireflies, die is inderdaad werelds. En je voelt je inderdaad behoorlijk klote op het eind..
quote:
Same here. De mooiste Disney film ooit.
No way, dat is echt "Frank en Frey (the fox and the hound).. Die laatste zin bracht mij echt in tranen. Ik was pas 9 en heel blij dat het donker was want driekwart van mijn klas zat om me heen.. Kinderfeestje bioscoop.
quote:
"Frank,
je bent m'n allerbeste vriend.

En jij de mijne, Frey.

We blijven altijd vrienden, hé ?

Vrienden Frey, vrienden voor altijd"
Van alledrie delen van LOTR kan ik bijna tot tranen geroerd raken, zeker door de muziek (tijdens het betreden van het gemeentehuis toen wij trouwden draaiden we "Lothlorien", heel zwaar en plechtig.. Sommige scenes ook.

De film "The Lover" ( L'Amant, 1992) is er ook een waarvan ik eindeloos triest kan worden, vooral op het eind. Heel mooie film om te kijken. Gaat over een meisje dat heel jong de minnares wordt van een man, het speelt in een oosters land (kan zo even niet komen op welke), uiteindelijk moet hij trouwen met iemand van zijn eigen stand en moet zij terug naar europa. En als de boot dan wegvaart staat hij ergend achteraf op de kade in zijn auto. En dan krijg je een verhaal over hoe hij haar altijd gemist heeft enzo. De film zelf is niet spectaculair (qua dialoog etc) maar Een veelal naakte Jane March is toch zeer aangenaam en heel mooie beelden enzo. Gewoon een heel mooie sfeerfilm.

Schindler's List. Vooral op het eind en in de "docu" achteraf wanneer ze op zijn graf allemaal een steen komen leggen. Ontzettend indrukwekkende film, mede door de muziek, deze heb ik in dienst gezien. 30 schreeuwerige en brallende jongens gingen de zaal in en 30 heel bedeesde jongens kwamen er weer uit. (we hadden de uren daarvoor doorgebracht in het beruchte concentratiekamp waar "arbeit macht frei" nog boven de poort staat. Valt op zich niet heel veel te zien op wat barakken enzo na. Wordt toch wel iets werkelijker daarna..

Romeo & Juliet (de moderne met leonardo dicaprio)
Toch wel een beetje ontroerend, als hij vergif neemt en zij 10 seconden later wakker wordt en hem ziet sterven.

Pearl harbour, wanneer mannen wanhopig proberen mensen te redden uit een zinkend oorlogsschip maar die allemaal verdrinken. Schokkend.
quote:
Lion king 1 ook verschrikkelijk om gehuild....(andere reden....ik ging met mijn zus, moeder en oma naar de bioscoop en voordat de film begon werd en gebelt door mijn vader dat mijn opa was overleden, ik wou de hele film niet meer zien, maar wou naar opa toe...maar moest van mijn moeder gewoon blijven...ik ben dus met mijn oma en zus gebleven...maar toen die vader van simba dood ging wel verschrikkelijk gehuild!
Man, dat is pas erg.. En ook niet echt meelevend van je moeder.. Ik kan me voorstellen dat je de LK nooit meer wil zien

Lolita is ook wel droevig, zeker omdat je als kijker al weet dat lolita humbert "gebruikt" terwijl ze niets om hem geeft en hij zo hopeloos verliefd op haar is. Als je even door de setting (oudere man doet het met klein meisje) heen kijkt. Zeker op het eind, dat zij overlijdt tijdens de bevalling van haar kind en hij een week later in een politiecel..

Er zijn er vast wel meer maar vooral hopeloze / kansloze liefdes, daar kan ik toch niet heel goed tegen (terwijl ik de films erover vaak heel mooi vind), tsja, dat krijg je als je jezelf herkent in een situatie..
Als ik nog wat bedenk plaats ik het hier wel weer..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_43284224
Simon... ik heb zitten brullen op het einde!
Nothing takes the past away like the future!
pi_43284234
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef dek23 het volgende:
i am sam
Ook bij gehuild... twee keer zelfs: 1 keer van pure ellende. De tweede keer van blijdschap dat de film voorbij was!
pi_43284580
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:03 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Ook bij gehuild... twee keer zelfs: 1 keer van pure ellende. De tweede keer van blijdschap dat de film voorbij was!
vond je de film zo slecht dan?
pi_43286710
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:22 schreef dek23 het volgende:

[..]

vond je de film zo slecht dan?
Ja... om met een 6-letter woord te spreken: B O R I N G: Boring!
pi_43288152
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:34 schreef Smash-it het volgende:
bij SATC toen Miranda d'r moeder dood ging.. Maar goed, films:

Pay it Forward, The Green Mile, veel die hier al voorbij zijn gekomen.
Ik heb die scene nou zo vaak gezien maar ik blijf er om janken, met Miranda en Charlotte ('that's our baby!' ) doe ik sowieso altijd mee

The Green Mile lijkt wel een ultieme jankfilm hier, maar ik heb er nog geen traan om gelaten, terwijl ik altijd gevoelig ben voor die (serieuze) Tom Hanks films

Verder Baz Luhrman's Romeo & Juliet, waar ze elkaar ontmoeten op dat feest. Die muziek doet 't 'm

En Amelie, als ze op die gozer wacht in de keuken en ze hoort het gordijn opzij gaan maar het blijkt haar kat te zijn, en dan die muziek.. ook als ik dat stuk op cd hoor hou ik het niet droog

Ja ik ben een jankerd
pi_43288226
Als Frodo weggaat in de Grey Havens Lotr dus.

En ik had het ook heel moeilijk met die scene in Good Will Hunting, als Matt Damon (ben de naam van z'n personage ff kwijt) "breekt".

Maar echt tranen laat ik eigenlijk nooit, het is meer een brok in m'n keel.
Amen.
pi_43295144
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef Suerte het volgende:
Moest ook huilen toen Dr.Greene in ER dood ging ( )
On The Beach idd...
The Lion King
The Green Mile
Click
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vast wel meer maar daar kan ik nu even niet opkomen.
pi_43295364
Saw III. Wat een droevige film .
pi_43303307
Ach, bij zoveel
Ik ben een echte jankerd hoor
pi_43309553
simon idd ook...
en het stukje van ER waarin Carter de brief van Mark voor las vond ik toch ook wel erg ontroerend...

Zo vind ik ook de aflevering dat Claire overlijd in McLeod's Daughters en de aflevering van de begravenis toch echt wel tranentrekkend!
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:44:34 #116
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_43328293
Bij welke film niet zou ik bijna zeggen
Alle films die maar enigszins ontroerend zijn brengen mij aan het huilen, al sinds de kleine zeemeermin (wat schaamde ik me toen ik huilend de bioscoop uitliep en iedereen naar me keek - en toen was ik pas 8 ofzo).

Met stip op nummer 1 staat denk ik Finding Neverland. Bij de eerste keer zien in de bios heb ik echt de complete tweede helft gejankt...

Verder: Hotel Rwanda (eigenlijk vooral toen de film afgelopen was, toen ik me pas echt realiseerde dat alles waargebeurd is), the Return of the King, toen Aragorn zei "you bow for no one" of zoiets, en daarna nog een paar keer, Titanic, Pearl Harbour (ja, zelfs na 5 keer kijken...) en ga zo maar door. Ik denk dat ik bij 75% van alle films die ik kijk moet huilen
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_43388852
Radio Flyer niet vergeten. Zoooo erg gewoon
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_43402093
Ik kan me niet herinneren wanneer ik gehuild heb bij een film, maar bij de laatste aflevering van Friends voelde ik wel even iets.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_43402641
Simon met stip op 1
Finding Neverland
Ms. Doubtfire
pi_43406579
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Simon met stip op 1
Waarom? Ik was juist blij toen die lompe klootzak eindelijk de pijp uitging.
Amen.
  donderdag 16 november 2006 @ 19:09:03 #121
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_43617519
ET
Green Mile
Bambi
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 16 november 2006 @ 19:15:18 #122
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_43617747
Och, ik vind het nooit zoiets om het te vermelden maargoed het topic vraagt erom dus.

Toen ik vandeweek United 93 weer opnieuw bekeek eindigde ik met een ernstige jankbui, toen met het laatste shot richting de grond. Iik had het zo nog nooit meegemaakt.

Tystnaden wist ook een zeer gevoelige snaar te raken.
pi_43617915
Kunnen de spoilers even achter hun tagje, aub?

1[spoiler]plaats hier je spoiler[/spoiler]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43619501
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebruik eens spoilertags, en je wordt bedankt -- Dizer

[ Bericht 40% gewijzigd door Dizer op 16-11-2006 22:11:31 ]
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_43619640
Lion King. Dat was overigens rond 6 december in de bioscoop, en toen was ik een jaar of 6.
pi_43620030
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:03 schreef tbl1966 het volgende:
The Deerhunter, op het eind als ----
Ja, godver... spoilertags!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door Jordy-B op 16-11-2006 21:07:23 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43620815
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, godver... spoilertags!!!
Idd bedankt! omg omg omg
  donderdag 16 november 2006 @ 22:11:56 #128
22273 Dizer
Save the beard!
pi_43622537
Verdorie! Kutzooi! Nou weet ik het en ik wou die film nog gaan kijken binnenkort !
Friends don't let friends remain beardless...
pi_43623163
Nummer 1: Schindlers List , deze behoeft geen uitleg denk ik... Echt verschrikkelijk zitten huilen, na het einde van defilm nog een half uur door gegaan met huilen en me laten troosten door mijn vriend
Ik heb hem daara nog een keer in de bios gezien, weer tranen met tuiten en de eerste keer dat iedereen na de aftiteling bleef zitten. Mijn troost is dat mijn vriend het ook niet droog houdt.

Nummer 2: Moulin Rouge, en je weet vanaf het begin al dat ze dood gaat verdorie!

Nummer 3: Goodwill Hunting, it is NOT your fault....... En dan zit je opeens te brullen, om Will, om jezelf en om de hele wereld geweldige film

En voor de rest huil ik niet zo snel bij films.

Ik weet het niet zeker, maar toch maar even in spoiler
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door freecell op 16-11-2006 22:37:01 ]
  donderdag 16 november 2006 @ 22:47:21 #130
126281 Toon_Tetten
En een milkshake banaan
pi_43623639
ik huil niet snel, maar bij finding neverland moest ik best wel erg huilen, en bij man on fire een beetje
Hier heb je een punt .
pi_43623703
Ik huil niet bij films, maar was wel erg stil op het einde van Requiem for a dream.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_43625952
okay, The Note Boke dus, tranen met tuiten

prachtigefilm
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 17 november 2006 @ 03:03:40 #133
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_43628101
Niet echt snel aan het huilen te krijgen... maar bij Watership Down kreeg ik het toch wel moeilijk..
(de film uit 1978. NIet de serie)
Don't love if you want to die in peace.
pi_43629197
Schindlers list, op het moment dat de boekhouders besloot toch maar een borrel met Schindler te drinken omdat hij het niet meer zag zitten.

Lilya forever, daar hield ik het niet bij droog.

( geen film of serie maar het huwelijk van Alex en Maxima en die tango, tranen met tuiten)
Dat is eens wat anders...
pi_43948302
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:03 schreef tbl1966 het volgende:
SPOILER
gebruik eens spoilertags, en je wordt bedankt -- Dizer
jesus christ, get a life de film is bijna 30 jaar oud, ging er vanuit dat iedereen het einde wel kent, huilie
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:43:36 #136
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43951002
"I promise Jack, I never let go!"

Waarom wordt deze scene zo weinig genoemd ?

Maar als ik serieus ben: bij geen enkele film en ik ben het ook niet van plan. Zo'n heel emotioneel type ben ik weer nèt niet.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:47:58 #137
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_43951072
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:16 schreef Jordy-B het volgende:
Bij de animé (Japanse animatie) Grave of the Fireflies.

De film verteld het hartverscheurende verhaal van een jongen en zijn jonge zusje in een arme streek van Japan die na een bombardement als weeskinderen verder moeten.

ik heb ook gehuild..

En bij Frank en Frey, als die oma de vos weg doet..
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:58:22 #138
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43951197
Inmiddels al geen verrassing meer...

Pay It Forward
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43951247
Toen ik Als je begrijpt wat ik bedoel (Zwelgje) voor het eerst zag hield ik het niet droog. Maar das al erg lang geleden

Andere films:
Finding Neverland
E.T.
Big Fish
Titanic
Requiem For A Dream
LOTR: Return of the King
Moulin Rouge
The Green Mile
Radio
Romeo + Juliet

En dan vergeet ik er nog genoeg
  dinsdag 28 november 2006 @ 02:51:02 #140
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_43952047
Stelletje huilies.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_43956543
Vooral bij Bambi en het is nog helemaal niet lang geleden dat ik naar die film keek. Verder bij Schindler's List, Rabbit Proof Fence en Simon....
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:51:28 #142
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_43959763
Bij Man on Fire moest ik ook wel even slikken ja!
pi_44533265
Brokeback Mountain
Stand By Me
City of Angels
Lilja 4-ever
in je oogbal!
  maandag 18 december 2006 @ 12:24:07 #144
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_44533314
Watership Down. nuff said . .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 18 december 2006 @ 12:38:50 #145
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44533706
Laatst weer bij Band of Brothers
pi_44533909
Leon (moet ik elke keer opnieuw bij huilen)
Ghost
Mystic River
The million dollar baby
Heat
SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door Dizer op 18-12-2006 19:50:24 ]
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_44536768
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:46 schreef Bulls-Ass het volgende:
Heat
SPOILER
...
Zou ik ff tussen spoilertags zetten!
Amen.
pi_44544490
Schindler's List, huilfilm der huilfilms.
En natuurlijk: Terms of Endearment... dat was mijn ultieme jaren 80 huilfilm.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  maandag 18 december 2006 @ 19:46:53 #149
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_44548220
South Park The Movie, wanneer Kenny aan het einde toch naar de hemel gaat
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
  maandag 18 december 2006 @ 19:50:35 #150
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44548377
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zou ik ff tussen spoilertags zetten!
Done . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')