Yepquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg snel vertrouwen?
ik geloof je graagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep![]()
He will do it again this Sunday.....mark my words...
Misschien dat ik alleen voor mezelf spreek, maar jouw opmerkingen over Steef en Cultheld (er is bijna geen reactie van Cultheld over Steef, zonder dat jouw naam bij de post eronder eronder staat) vind ik een stuk irritanter dan de berichten van Cultheld zelfquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Dan zal het wel een prima speler zijn.
Onervaren was hij bij Roda ook en hij doet het super.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
en oud PSV'er
Zou weer een geweldig stukje beleid zijn om die terug te halen plus dat ik hem te onervaren vind.
NEE, Salcido moet naast Alex in het centrum blijven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
Dan kan Salcido weer naar links misschien.
De 1e en misschien wel de mooistequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:35 schreef mcyodogg het volgende:
Nou, kaartje en busreis voor Liverpool-uit zijn geboekt![]()
Wordt m'n eerste Europese uitwedstrijd![]()
Relatie Koeman-Van Gaal is gevoelig......quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:28 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind Koeman een beetje een denigrerende houding hebben tegenover AZ. Ik vind dit AZ een stuk sterker dan vorig jaar voornamelijk omdat ze een bredere selectie hebben. Zo lekker draait PSV momenteel echt niet en ik ben zeker blij met een punt zondag...
Je kan Anfield nog meemakenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:35 schreef mcyodogg het volgende:
alleen jammer dat de wedstrijd er niet veel meer om zal doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:35 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Geen Braafheid AUB
Doe dan maar De CLer.
Die doet het goed.
En deed het tijdens zijn wedstijd op het WK een stuk beter dan Van Bronkhorst altijd doet.
Ze waren toch op zekere hoogte een tijdje gelijkwaardig aanelkaar.quote:
Das inderdaad een risico. Nou ja, strijd om de eerste plek zal het worden, maar das een luxeprobleem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen jammer dat de wedstrijd er niet veel meer om zal doen
Van Bronkhorst doet het echt niet goed als lnksback.quote:
De uitzondering die de regel bevestigd toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:40 schreef mcyodogg het volgende:
Het was trouwens binnen 12 minuten uitverkocht vandaag, dus azijnpissers over bezoekende PSV-ers zul je dan waarschijnlijk niet horen.
bron?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Koeman wil trouwens zijn grote vriend Maxwell huren van Inter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |