abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:18:58 #251
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42830210
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Voetbalzone.nl

Iets voor jullie?
Liever niet. Nu al een enfant terríble.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42830312
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:18 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Liever niet. Nu al een enfant terríble.
Omdat hij hogerop wilt en zijn contact niet verlengd?
Ik wist niet dat ambitie je een 'enfant terrible' maakt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:28:52 #253
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42830451
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Omdat hij hogerop wilt en zijn contact niet verlengd?
Ik wist niet dat ambitie je een 'enfant terrible' maakt.
PSV zal een linksback met internationale ervaring aantrekken.

De kans dat PSV een poging zal doen om De Cler uit Alkmaar weg te halen in de winterstop acht ik zeer aannemelijk.
Zeker ook omdat die geruchten al langer de ronde gaan.

Wat zal hij moeten kosten? Miljoentje of 3 misschien 4?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_42830552
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

De kans dat PSV een poging zal doen om De Cler uit Alkmaar weg te halen in de winterstop acht ik zeer aannemelijk.

Denk jij dat AZ hem zal laten gaan?

Hij kost trouwens wel minstens 5 miljoen hoor. Zeker als een concurrent hem wil kopen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42830702
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

AZ zou gek zijn als ze hem voor dat geld naar PSV laten gaan. Die gaan gewoon de hoofdprijs vragen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:44:08 #256
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42830790
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Denk jij dat AZ hem zal laten gaan?

Hij kost trouwens wel minstens 5 miljoen hoor. Zeker als een concurrent hem wil kopen.
Ja dat denk ik wel (als ajax hem terug zou willen is het een ander verhaal denk ik), ze hebben weinig keus met een contract tot 2008
pi_42830973
Lijkt me sterk dat De Cler van AZ naar PSV verkast wanneer AZ in de competitie boven PSV staat en ook door is in de UEFA Cup na de winterstop. Die twee extra wedstrijden in de CL zullen het hem niet doen hoor..
pi_42831055
Is Braafheid niks voor PSV? De Cler zie ik eerlijk gezegd niet 1, 2, 3 vertrekken met Scheringa aan het roer .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:54:56 #259
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42831076
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me sterk dat De Cler van AZ naar PSV verkast wanneer AZ in de competitie boven PSV staat en ook door is in de UEFA Cup na de winterstop. Die twee extra wedstrijden in de CL zullen het hem niet doen hoor..
Wat een grappenmaker ben je ook BS
Daarom vertrok Kenneth Perez zeker ook niet naar ajax toen AZ 2e was geeindigd en ajax krap 6e werd

PSV is gewoon de TOP van Nederland, AZ een bovengemiddelde subtopper die dicht tegen de TOP aanzit
pi_42831403
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat een grappenmaker ben je ook BS
Daarom vertrok Kenneth Perez zeker ook niet naar ajax toen AZ 2e was geeindigd en ajax krap 6e werd

PSV is gewoon de TOP van Nederland, AZ een bovengemiddelde subtopper die dicht tegen de TOP aanzit
Perez speelde al 7 jaar bij AZ en had een echte topploeg nog nooit meegemaakt. Plus misschien wel minder speeltijd. Het is niet helemaal te vergelijken met De Cler mijn inziens; wel net zo 'raar'.

De Cler heeft al 6 seizoenen bij Ajax gespeeld en nu nog eens 5 bij AZ, waarom zou je dan een miniem stapje maken naar weer een Nederlandse topclub, terwijl AZ er dicht tegenaan hangt? Dan lijkt het mij persoonlijk eerder dat je voor het buitenland kiest dan in de winterstop naar PSV gaat bij de situatie die ik schetste.

Als PSV dik bovenaan staat en AZ bungelt rond de 4de plek en speelt geen Europa Cup meer, tja, dan snap ik het wel. Maar staat AZ gewoon 1ste of 2de en PSV 3de of 4de en spelen ze beide nog in Europa, dan zie ik niet direct de noodzaak om dan naar PSV te gaan voor de 'naam'. Als AZ dan kampioen zou worden sla je je echt voor je kop; speel je er 5 seizoenen, maak je de opbouw helemaal mee en dan de kers op de taart mis je dan.

En waarom zou hij naar de trainer terug gaan die hem bij Ajax niet wilde?
quote:
Na een groot aantal wedstrijden werd ook Co Adriaanse ontslagen, waarna De Cler zich opnieuw moest bewijzen aan Ronald Koeman, die het helaas niet in hem zag zitten. Gelukkig was Adriaanse hem niet vergeten en maakte Tim de Cler de overstap naar AZ, waar hij na drie seizoenen zowaar het Nederlands elftal haalde.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:26:45 #261
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42831875
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Perez speelde al 7 jaar bij AZ en had een echte topploeg nog nooit meegemaakt. Plus misschien wel minder speeltijd. Het is niet helemaal te vergelijken met De Cler mijn inziens; wel net zo 'raar'.

De Cler heeft al 6 seizoenen bij Ajax gespeeld en nu nog eens 5 bij AZ, waarom zou je dan een miniem stapje maken naar weer een Nederlandse topclub, terwijl AZ er dicht tegenaan hangt? Dan lijkt het mij persoonlijk eerder dat je voor het buitenland kiest dan in de winterstop naar PSV gaat bij de situatie die ik schetste.

Als PSV dik bovenaan staat en AZ bungelt rond de 4de plek en speelt geen Europa Cup meer, tja, dan snap ik het wel. Maar staat AZ gewoon 1ste of 2de en PSV 3de of 4de en spelen ze beide nog in Europa, dan zie ik niet direct de noodzaak om dan naar PSV te gaan voor de 'naam'. Als AZ dan kampioen zou worden sla je je echt voor je kop; speel je er 5 seizoenen, maak je de opbouw helemaal mee en dan de kers op de taart mis je dan.

En waarom zou hij naar de trainer terug gaan die hem bij Ajax niet wilde?
[..]
De Cler heeft volgens mij nog nooit een echte topploeg meegemaakt

De reden voor dat minieme stapje zoals jij dat noemt is de zekerheid dat je vrijwel elk jaar Champions League speelt, het hoogst mogelijke niveau. Dat heeft hij in de afgelopen 5 seizoenen niet een keer weten te bereiken met AZ.

Verder heeft hij voor AZ maar 4 "seizoenen" bij ajax gespeeld( 97/98 met 1 wedstrijd tel ik niet mee) waarin hij slechts 75 wedstrijden gespeeld heeft en eigenlijk nooit een vaste waarde is geweest.

En je kan wel heel leuk over de huidige stand doen maar het verschil tussen de nummer 1 en nummer 3 bedraagt slechts 3 punten met de kanttekening dat de nummer 1 en 2 nog geen echte topwedstrijd gespeeld hebben.

Ik denk serieus dat als PSV interesse toont voor de De Cler hij daar heel welwillend tegenover zal staan, zeker gezien zijn reacties op zijn "vermeende" overgang naar feyenoord afgelopen zomer
pi_42832072
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:26 schreef PyTh het volgende:

Ik denk serieus dat als PSV interesse toont voor de De Cler hij daar heel welwillend tegenover zal staan, zeker gezien zijn reacties op zijn "vermeende" overgang naar feyenoord afgelopen zomer
Dat ie een jood was, maar wel uit een echte Feyenoord-familie komt?
pi_42834831
Ben weer terug.

Drie duels, twee uitwedstrijden en 7 punten. Kan het nog bijna niet geloven
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:13:45 #264
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42838581
Afgaande op de historie van de laatste jaren.............
quote:
seizoen 1999 - 2000 0 - 3
seizoen 2000 - 2001 0 - 5
seizoen 2001 - 2002 1 - 1
seizoen 2002 - 2003 0 - 4
seizoen 2003 - 2004 2 - 4
seizoen 2004 - 2005 0 - 0
seizoen 2005 - 2006 1 - 2
pi_42838701
Ja, de Hout lag ons goed. Even afwachten hoe het gaat in het nieuwe stadion. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat we winnen. En mocht Feyenoord dan ook winnen, slaan we een drie dubbele slag.
pi_42838792
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor was er nog een pittige nederlaag
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_42838864
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Speel maar lekker gelijk daarzo.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:23:03 #268
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42838899
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:21 schreef Radegast het volgende:

[..]

Speel maar lekker gelijk daarzo.
Naah gewoon winnen, 1-2, 2x Arouna
pi_42841065
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:17 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, de Hout lag ons goed. Even afwachten hoe het gaat in het nieuwe stadion. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat we winnen. En mocht Feyenoord dan ook winnen, slaan we een drie dubbele slag.
Feyenoord wint niet. Ajax zal onderling gepakt moeten worden denk ik .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_42844578
Volgens de VI is PSV aan het scouten in Ecuador. Dus misschien trekken ze daar nog wat spelers vandaan in de winterstop.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42844668
Een goede linksback zou fijn zijn. Of anders een spits.
pi_42844699
Die Espinoza schijnen ze te volgen, centrale verdediger. Dan kan Salcido weer naar links misschien.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:56:44 #273
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_42844719
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:23 schreef PyTh het volgende:

[..]

Naah gewoon winnen, 1-2, 2x Arouna
Jij hebt wel erg snel vertrouwen?
pi_42844976
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
Die Espinoza schijnen ze te volgen, centrale verdediger. Dan kan Salcido weer naar links misschien.
Die kan er geen klote van volgens Steef.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_42845553
Dan zal het wel een prima speler zijn.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')