Hij stond gewoon in de lijst van de TM hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:30 schreef Norrage het volgende:
Gaan ze van de Race uit???? :/
Het lijkt wel een speler uit de ajax-jeugd. Wat een dip op jonge leeftijd, niet te geloven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:50 schreef suus21 het volgende:
ik had bijna Monfils willen kiezen; thank god I didn't
Om die laatste stemmen heb ik natuurlijk wel strategisch gebedeld. De keuze stond eenieder vrij, maar ik heb natuurlijk wel wat gelobbyd voor extra stemmen bij mensen waarvan ik verwachte dat ze Koef zouden stemmen.quote:
Dan had je Vliegen moeten kiezen Suus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef suus21 het volgende:
ik wist dat Blake ging verliezen...
nee want ik wist niet of Vliegen wel zou winnen van Tursunov...dus dan maar Safin gekozenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:55 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Dan had je Vliegen moeten kiezen Suus.
J.
Twee jaar geleden won Massu ... toch echt een super-indoor-kanon ook inderdaadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Norrage het volgende:
Meestal doen de toppers uberhaupt niet mee aan Madrid
Federer veegt hem!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:37 schreef Juan Zueco het volgende:
Hehehehe. Met de mazzel die David dit toernooi heeft zou dat zo maar eens kunnen.
J.
Je demoniseert hemquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:55 schreef Juan Zueco het volgende:
Ok.
Laat Verkerk eens een blog schrijven:
"I've gayed five mobile phones in the Ijsel river and drank like a Russian prostitute. But despite that I'm still a top-20 player!"
J.
Niet eens voorbij Clementquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:50 schreef Juan Zueco het volgende:
To Blake or not to Blake, that is the question.
J.
Pffff. Had even een deja vu van Madrid.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef Juan Zueco het volgende:
Het is Blake geworden.
May the Lord have mercy. [afbeelding]
J.
Je gebeden zijn gehoord.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef Juan Zueco het volgende:
Het is Blake geworden.
May the Lord have mercy. [afbeelding]
J.
Vandaag kwamen ze niet aan. Wat een drol die Blake.quote:
Je had ook wel heel vaak moeten bidden als je hem voorbij Haas had geschat.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:27 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Vandaag kwamen ze niet aan. Wat een drol die Blake.
J.
J.quote:3) The final standings of each group shall be determined by the first of the following methods that apply:
a) Greatest number of wins;
b) Greatest number of matches played;
c) Head-to-head results if only two (2) players are tied, or if three (3) players are tied, then:
i) If three (3) players each have one win, a player having played less than all three (3) matches is automatically eliminated and the player advancing to the Single Elimination competition is the winner of the match-up of the two (2) players tied with 1-2 records; or
ii) Highest percentage of sets won; or
iii) Highest percentage of games won.
iv) If ( i ), (ii) or (iii) produce one superior player (first place), or one inferior player (third place), and the two remaining players are tied, the tie between those two players shall be broken by head-to-head record.
4) If ties still exist after the above procedures, the Steering Committee shall make the final determination.
Ze kijken dus niet naar het games-saldo maar naar het games percentage dat ze hebben gewonnen. Kleine nuancering, maar mogelijk met grote gevolgen.
Hoezo had je dat begrepen? Voordien wat het altijd mogelijk om voor het sluiten van de database op maandag avond spelers te kiezen die dan al uitgeschakeld waren. En je kreeg er ook altijd punten voor.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef suus21 het volgende:
dus ik heb deze ronde gewonnen..?![]()
Ik had ook begrepen dat je die spelers dan niet zou kiezen maar okay...
SD vindt dat ze duidelijk gecommuniceerd hebben dat niemand punten krijgt voor de eerste week. En vrjiwel geen enkele manager is dat met ze eens.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:28 schreef suus21 het volgende:
waarom passen ze het niet aan? wat is het probleem?
Weet ik, maar dan hoef ik me niet langer te ergeren.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:36 schreef suus21 het volgende:
als je stopt daar heb je SD echt niet mee....
quote:Omyaca schreef
Ik had een mailtje gestuurd dat Soderling 3 punten moest krijgen.
Even later krijg ik een mailtje terug dat het is aangepast, was de hele ranglijst opeens door elkaar geschud!
Ik denk dat ze hebben geprobeerd de punten aan te passen en dat het de eerste keer niet gelukt is en de tweede keer wel. Ze hebben het alleen niet aangepast maar erbij opgeteld.
Zo zijn deze weekscores dus 2x scores met Soderling 0 punten en 1x de score met Soderling 3 punten.
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:51 schreef Colplay het volgende:
Ga er stiekum vanuit dat ik zelfs de winnaar heb....
Jouzhny is ontzettend in vorm de laatste weken, dus denk dat hij hier wel weer wintquote:
Ook Youzhny nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:37 schreef Colplay het volgende:
[..]
Jouzhny is ontzettend in vorm de laatste weken, dus denk dat hij hier wel weer wint![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:40 schreef Elikian het volgende:
The Estoril Open was supposed to be the next stage for all the Round Robin fuss, but the tournament chairman Joao Lagos said today that the system will not be used in Estoril.
The Round Robin system was supposed to be tested in 11 ATP tournaments this year: Adelaide, Delray Beach, Las Vegas, Vina del Mar, Buenos Aires, Estoril, Queen's, Portschach, Stuttgart, Umag and Stockholm.
I also read that ATP directors will meet next March 22nd, during TMS Miami, to discuss the system. ATP Player Council president, Ivan Ljubicic, declared that the Round Robin system shall be definitely terminated in this meeting, to never resurge again (so we all hope).
Breek me de bek niet open.quote:
Maak de post pissig, kwaad. Wijs ze nog even op hun falen tijdens de AOquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:41 schreef suus21 het volgende:
ik heb geklaagd maar niks...
Monfils wint vorige week een challenger waar het halve veld meedeed. Henman was een gok.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:13 schreef Norrage het volgende:
Waarom kies je dan ook Monfils en Henman?
Monfils begrijp ik dan (voor de helft) en Henman was inderdaad niet zo slim. Zeker omdat ie tegen Canas moest (maar dat was nog niet bekend zeker op woensdag?)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Monfils wint vorige week een challenger waar het halve veld meedeed. Henman was een gok.
Nope, hij moest tegen een qualifier. Dat was het enige wat er bekend was, dus het had net zo goed Sluiter of Haase kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Monfils begrijp ik dan (voor de helft) en Henman was inderdaad niet zo slim. Zeker omdat ie tegen Canas moest (maar dat was nog niet bekend zeker op woensdag?)
Tsja het was een alles-of-niets week, maar voorlopig wordt het helemaal niets. Goed vanaf volgende week weer wat defensiever spelen dan maar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:26 schreef Norrage het volgende:
Je hebt in ieder geval een riskant lijstje uitgezochtZo'n Blake is nou ook niet echt in vorm...Maar ach, soms werken dit soort risico's wel.
Gaat weer lekkerquote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef Mindlight het volgende:
Team deze week:
1 Melzer,Jurgen
2 Ginepri,Robby
3 Monaco,Juan
4 Ramirez Hidalgo,Ruben
5 Vassallo Arguello,Martin
6 Horna,Luis
7 Hartfield,Diego
8 Karlovic,Ivo
9 Ferrer,David
10 Ferrero,Juan Carlos
11 Verdasco,Fernando
12 Almagro,Nicolas
13 Simon,Gilles
14 Garcia-Lopez,Guillermo
15 Seppi,Andreas
16 Volandri,Filippo
Valt volgens mij nog wel mee bij mij. Gaat nog best aardig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef Colplay het volgende:
1 Ferrero,Juan Carlos ¤1230 1
2 Melzer,Jurgen ¤1050 1
3 Almagro,Nicolas ¤920 7
4 Simon,Gilles ¤820 7
5 Monaco,Juan ¤664 4
6 Koubek,Stefan ¤562 1
7 Becker,Benjamin ¤763 1
8 Delic,Amer ¤468 16
9 Ferrer,David ¤1765 15
10 Ramirez Hidalgo,Ruben ¤620 1
11 Spadea,Vincent ¤515 4
12 Roitman,Sergio ¤520 1