Hij stond gewoon in de lijst van de TM hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:30 schreef Norrage het volgende:
Gaan ze van de Race uit???? :/
Het lijkt wel een speler uit de ajax-jeugd. Wat een dip op jonge leeftijd, niet te geloven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:50 schreef suus21 het volgende:
ik had bijna Monfils willen kiezen; thank god I didn't
Om die laatste stemmen heb ik natuurlijk wel strategisch gebedeld. De keuze stond eenieder vrij, maar ik heb natuurlijk wel wat gelobbyd voor extra stemmen bij mensen waarvan ik verwachte dat ze Koef zouden stemmen.quote:
Dan had je Vliegen moeten kiezen Suus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef suus21 het volgende:
ik wist dat Blake ging verliezen...
nee want ik wist niet of Vliegen wel zou winnen van Tursunov...dus dan maar Safin gekozenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:55 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Dan had je Vliegen moeten kiezen Suus.
J.
Twee jaar geleden won Massu ... toch echt een super-indoor-kanon ook inderdaadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Norrage het volgende:
Meestal doen de toppers uberhaupt niet mee aan Madrid
Federer veegt hem!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:37 schreef Juan Zueco het volgende:
Hehehehe. Met de mazzel die David dit toernooi heeft zou dat zo maar eens kunnen.
J.
Je demoniseert hemquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:55 schreef Juan Zueco het volgende:
Ok.
Laat Verkerk eens een blog schrijven:
"I've gayed five mobile phones in the Ijsel river and drank like a Russian prostitute. But despite that I'm still a top-20 player!"
J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |