Héneukenquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
Wat moest er staan dan?
Nee gewoon Nosh, hij moest van mijquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:52 schreef Misstique het volgende:
Chowi?
Toch niet. Ik moest het aantal actieve mensen met 33% omhoog brengen. Dus ja.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:52 schreef Misstique het volgende:
Chowi?
Met een beetje pech sta ik nog bij haar ingelogd, en zit ze nu ongeoorloofd keldertje-aanvragen en PUB-spamacties te doen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:00 schreef Misstique het volgende:
Ik vond die post heel Chowi aandoen met die smilies..
Zou ik ook doen als ik haar wasquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Met een beetje pech sta ik nog bij haar ingelogd, en zit ze nu ongeoorloofd keldertje-aanvragen en PUB-spamacties te doen.
Ja, maar zij mag het ook. Al ben ik nu écht bang dat ik mijn inbox uit 'hoi, tandenborstelpaardenseks?' mails bestaat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik haar was.
Hm?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:15 schreef Misstique het volgende:
Ik mis hier weer van alles.
Nee, laat maar staan, het past goed bij de manier waarop FOK! vandaag steeds wegvalt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:22 schreef Bizznitch het volgende:
SHITFUCK ik probeer eens iets hoor!
Kut OPik knip al die plaatjes er gewoon uit dan
.
Okeequote:Op maandag 16 oktober 2006 21:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, laat maar staan, het past goed bij de manier waarop FOK! vandaag steeds wegvalt.
Hij wordt steeds mooier.quote:
sort ofquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef mcDavid het volgende:
Hij doet het!
[[url=http://picserver.org/i/B223OQ8T981L/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
2 koppen koffie en een peren gebakjequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:18 schreef ehqo het volgende:
Zoals in het bos. Met een kaars. Het duister als zwarte mist, dat de bomen verzwelgt. De mossige vloer die vervaagt, de diepte in. Het schijnsel flikkert in de wind, het donker besluipt me. Straks slaat het toe. Alles is tanende, en de vergankelijkheid grijpt me bij de keel.
Bier.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
2 koppen koffie en een peren gebakje
Fok.Minimal.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef mcDavid het volgende:
Hij doet het!
[[url=http://picserver.org/i/B223OQ8T981L/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Zeg dat toch nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef ehqo het volgende:
Het licht dooft.
Slaap zacht.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:32 schreef Misstique het volgende:
Mijn bed met kruik roept. Tabée.
Ja is goed!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:41 schreef mcDavid het volgende:
Hey, Bizz, zou je jouw OP ook ff in de wiki kunnen zetten?
tis al een stuk beter!
de piemol van McD?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
Het staat in BeF en het is geen TVP.
Nuquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:58 schreef cerreur het volgende:
Soms komt er een tijd, dat het twaalf uur is.
En dat is zometeen.
Hoi Dribbel_.quote:
Niet echt goede motivatie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
Ja jonge god, kom eens op msn.
Non-seksgerelateerd.
Huh-huh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
Non-seksgerelateerd.
non weglaten dan?quote:
Van mij krijg je ze neit te zien, maar kom nou maar online.quote:
Tetten zouden geen tetten zijn zonder den tippels nietwaar?quote:
Maar ik ben niet zo'n typfan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van mij krijg je ze neit te zien, maar kom nou maar online.
Nouja.... technisch waarschijnlijk niet, maar een benzinestift doet wond'ren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tetten zouden geen tetten zijn zonder den tippels nietwaar?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:30 schreef cerreur het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo'n typfan.
En een paar posts per kwartier is toch wel redelijk zo?
ja maar dat smaakt minder tijdens het likken hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:31 schreef cerreur het volgende:
[..]
Nouja.... technisch waarschijnlijk niet, maar een benzinestift doet wond'ren.
Eensch is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:28 schreef Bizznitch het volgende:
Tetten zouden geen tetten zijn zonder den tippels nietwaar?
Wat mosterd doet wonderen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar dat smaakt minder tijdens het likken he
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:39 schreef Janetje het volgende:
Zo.. ik heb drinken nodig.
Ik moet nu ophouden anders komt het werk morgen niet goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:39 schreef Janetje het volgende:
Zo.. ik heb drinken nodig.
Please, allow me, sir!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:00 schreef cerreur het volgende:
Héhéhé, m'n atari crashte net en ik kreeg wel 5! bommetjes! (ipv 4).
Wie wil me aanraken?
*aanraakt*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:00 schreef cerreur het volgende:
Héhéhé, m'n atari crashte net en ik kreeg wel 5! bommetjes! (ipv 4).
Wie wil me aanraken?
Wát? Dat was een uur of wat geleden!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:06 schreef Bizznitch het volgende:
C wat moet je toch godverdé steeds weer in mijn fobo.
Mag ik dat wel?quote:
Maar toch!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:07 schreef cerreur het volgende:
[..]
Wát? Dat was een uur of wat geleden!
Sorry to let ye down.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:12 schreef ehqo het volgende:
Ik was in die van c. Met een prangende vraag.
Als ik me je voor moest stellen was het zo. Hij had een muts met erover een capuchon, en koptelefoon op. Een soortgelijk brilletje én sik.quote:
Had ik het maar..quote:
Bah, zo laag inschatten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ik me je voor moest stellen was het zo. Hij had een muts met erover een capuchon, en koptelefoon op. Een soortgelijk brilletje én sik.
Ik zal het hokje om mijn denken ook proberen af te breken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:34 schreef cerreur het volgende:
[..]
Dat is waar.
En daarom zijn ze allemaal weg!
VOOR ALTIJD.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:36 schreef ehqo het volgende:
Maar nu ga ik in slaap vallen, terwijl de melancholische doch hoopgevende klanken van Gavin Bryars mijn brein penetreren.
Tot morgenquote:
En ik wil stomende seks met een vrouwlijke amazone, maar dat gebeurt ook niet vandaag of morgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi ik wil aandacht
Wie weetquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:47 schreef cerreur het volgende:
[..]
En ik wil stomende seks met een vrouwlijke amazone, maar dat gebeurt ook niet vandaag of morgen.
Geloof ik niet.quote:
IK HOORDE GEEN HAAN KRAAIEN..quote:
Anky v. Grunsven heeft toch al een paard waar ze op behobbeld wordt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:47 schreef cerreur het volgende:
[..]
En ik wil stomende seks met een vrouwlijke amazone, maar dat gebeurt ook niet vandaag of morgen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:26 schreef petre86 het volgende:
[..]das toch niet met alles he? dat je er niks van merkt
Ik ben als een korte rok tijdens de woelige herfst.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
das toch niet met alles he? dat je er niks van merkt
Je vliegt makkelijk op en blijft niet zitten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:27 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik ben als een korte rok tijdens de woelige herfst.
tochtig als de pest?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:27 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik ben als een korte rok tijdens de woelige herfst.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je vliegt makkelijk op en blijft niet zitten?
Al waait het hard (hihi), je bent het gewend.quote:
Aan jou raak ik nooit gewend hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:29 schreef cerreur het volgende:
[..]
[..]
Al waait het hard (hihi), je bent het gewend.
Ik ben je hand en/of heroïne niet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aan jou raak ik nooit gewend hoor.
Aan heroïne wen je best snel hoor..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:33 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik ben je hand en/of heroïne niet!
Victorie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aan heroïne wen je best snel hoor..
En nee, je bent m'n hand niet.. goddank zeg..![]()
Daar voel je ook al niks van?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aan heroïne wen je best snel hoor..
En nee, je bent m'n hand niet.. goddank zeg..![]()
quote:
Stiekem toch een TVPquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
Het staat in BeF en het is geen TVP.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
IK heb eventjes een ideetje voor de OP uitgewerkt. Zeg maar wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Whehehehehequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
IK heb eventjes een ideetje voor de OP uitgewerkt. Zeg maar wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://pc-fr34k.nl/fok/BeF/OP/images/spacer.gif]afbeelding][/url][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][[url=http://pc-fr34k.nl/fok/BeF/OP/images/OP-plaatje_47.gif]afbeelding][/url][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
* diep onder de indruk is...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja. Kom. Laten we gaan 'implementeren'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:57 schreef JDude het volgende:
Ik zeg. Implementeren. Met een mooi woord. In de OP.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:09 schreef Mokster het volgende:
Ja. Kom. Laten we gaan 'implementeren'.![]()
*fap*fap*fap*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
*KNIP*
Gisteren nog gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Kom. Laten we gaan 'implementeren'.![]()
Dat stond een week geleden al op de frontpage, dude!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:40 schreef JDude het volgende:
Disney boos om 'Mouse-orgie' werknemers
LOS ANGELES - Het bedrijf Walt Disney heeft 'gepaste' maatregelen aangekondigd tegen werknemers van Disneyland Parijs, die zijn betrapt op het simuleren van een seksscène, terwijl zij zich hadden verkleed als Disney-figuren. De scène is opgenomen in een ruimte die niet toegankelijk is voor het publiek en gefilmd met een verborgen camera.
De digitale video-opname was onder de naam Mouse Orgy te zien op internet en heeft veel aandacht getrokken. Te zien was hoe Minnie Mouse probeert te ontkomen terwijl Goofy haar van achteren pakt. Dan gaat een grote sneeuwman zich met de zaak bemoeien, gevolgd door Mickey Mouse die seks heeft met de sneeuwman.
,,Het gedrag op de video is onacceptabel en er is geen excuus voor'', aldus Disney, dat niet wilde zeggen of er werknemers zijn ontslagen.
(ANP)
Gaaf!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
-knipser-
Frontpagequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef mcDavid het volgende:
Dat stond een week geleden al op de frontpage, dude!
Ik ben er te lui voorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, wisten jullie dat helft van de users in de OP een geanimeerd usericon heeft. Dat zijn er 11 dus.
Dat is mooi want dan is het precies mooi even verdeeld.quote:
Luiheid is een deugdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is mooi want dan is het precies mooi even verdeeld.
Als ik dan toch wel eventjes een kritisch nootje mag kraken: Die icons van c_c en M-M zijn niet op de goede hoogtequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:00 schreef pc-fr34k het volgende:. Die feedback.
.
Als we hem in de OP zetten he, dan kunnen we niet links van de icons maken naar de profielen omdat er dan een blauwe rand omheen komt.
Maar ik had daarvoor al de oplossing bedacht om eronder een lijstje met users te maken in subtekst met links naar de profielen, in volgorde van hoe de usericons staan. Of het dev-team moet een extra attribuut invoegen in de imgtag om de border op 0 te kunnen zetten.
Dat is niet echt iets wat gaat gebeuren lijkt me(logisch aangezien niemand het uit maakt of er een randje om z'n plaatje komt bij een link). Ook weet ik niet aangezien dit iets hoger is dan de originele usericons-OP of we de bovenste header laten staan. Aangezien hierin eigenlijk ookal BeF in staat.
Oja, wisten jullie dat helft van de users in de OP een geanimeerd usericon heeft. Dat zijn er 11 dus.
Dat weet ik. Als je in deze OP kijkt is dat ook zo. Zij hebben geen icon van 60x60. Die van jogy is iets minder breed maar die heb ik 1 pixel naar links geschoven dus dat valt minder op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik dan toch wel eventjes een kritisch nootje mag kraken: Die icons van c_c en M-M zijn niet op de goede hoogte
Met jou wil ik geen galgje spelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:37 schreef Mokster het volgende:
Implementatietraject.
Ik kan ook wel betere spelletjes verzinnen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Met jou wil ik geen galgje spelen. [afbeelding].
En wederom wordt het bestaan van de draadloze netwerkverbinding B. - R. bevestigd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:47 schreef JDude het volgende:
Ik kan ook wel betere spelletjes verzinnen.
Die snappen ze niet, denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:52 schreef Mokster het volgende:
En wederom wordt het bestaan van de draadloze netwerkverbinding B. - R. bevestigd!
Ik denk het welquote:
Tis er c?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:43 schreef cerreur het volgende:
NEEEEEE!
Het moet niet gekker worden, he!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:43 schreef cerreur het volgende:
NEEEEEE!
Och arm. Wát een wanhoop in slechts één woord...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:43 schreef cerreur het volgende:
NEEEEEE!
Zulcks een waarheydt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Och arm. Wát een wanhoop in slechts één woord...
Ik ben er pas net gij hypocriet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Moeten jullie niet iets nuttigs doen ipv de hele dag fokken![]()
Jawel. Dûh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Tot mijn grote spijt kan ik u in deze kwestie slechts mijn medeleven bieden.quote:
O ja. Ik was aan het werk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah, ok, ik zie het. Wel vaag, als je in deze pagina op de eigenschappen klikt, is-ie wel 60x60.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat weet ik. Als je in deze OP kijkt is dat ook zo. Zij hebben geen icon van 60x60. Die van jogy is iets minder breed maar die heb ik 1 pixel naar links geschoven dus dat valt minder op.
Ja klopt. Ik was vergeten dat dat met het slicen te maken had het plaatje waar hij in staat is 63 pixels breed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok, ik zie het. Wel vaag, als je in deze pagina op de eigenschappen klikt, is-ie wel 60x60.
Eventjes gauw die van M-M bewerkt, die is nu 60x60.
[afbeelding]
En die van c_c ook. Dat was minder gauw
[afbeelding]
Als ik die van jogy opsla en open, is-ie gewoon 60x60!
Staattie al in de wiki?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:07 schreef pc-fr34k het volgende:
Oke die kloppen nu ook.
Ik was al bezig te kijken hoe ik de links naar de users het beste kon doen.quote:
Dat was al. En anders hebben we nu lege plekken. Als er iemand nieuw in moet gaan eerst de kloons eruit en als we dan nog 2 plaatsen ruimte nodig hebben kunnen er 2 icons aan beiden kanten van het schuim bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:27 schreef mcDavid het volgende:
Waarom staan Bizz en C. er eigenlijk nog steeds 2x in?
Moeten die linkjes? Ik vind het persoonlijk geen ontzettende meerwaarde hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was al bezig te kijken hoe ik de links naar de users het beste kon doen.
Ik wou zeggen. Redelijk verneuckt zo!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:35 schreef rompompom het volgende:
Hmm, je moet die tekst in WIKI toch nog effies aanpassen denk ik
Zolang je er maar niet langzaam op gaat rijden.quote:
quote:
quote:# Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
Ook altijd met z'n smileyposts waar hij achter zo'n gordijntje kijkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
hoe vaak moeten we dat nog zeggen, Ph?
dit is gewoorn een extra toevoegingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:45 schreef Bizznitch het volgende:
OHJA TUURLIJK
Niemand voert wat uit voor een nieuwe op. al een stuk of wat topics zonder OP. en ik heb een uur lopen zwoegen om die kankerhoerenbende in orde te krijgen en nu komt er een of ander persoon met een andere OP.
Ik kots op jullie.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:45 schreef Bizznitch het volgende:
OHJA TUURLIJK
Niemand voert wat uit voor een nieuwe op. al een stuk of wat topics zonder OP. en ik heb een uur lopen zwoegen om die kankerhoerenbende in orde te krijgen en nu komt er een of ander persoon met een andere OP.
Ik kots op jullie.
Gaarne. Hertog-jan 14.gif.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
dit is gewoorn een lelijke pixelige grolsch pitcher.
-edit- ja
naja... uuh
biertje?
Grolschquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Gaarne. Hertog-jan 14.gif.
Grolsch hoe kunnen ze.
Ik heb eerlijk waar gezocht naar een hertog jan pul waar bier in zat in een goede resolutie. En het is beter dan een hollandia blik waar we met z'n alleen in moeten staan(Sorry cerrorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Gaarne. Hertog-jan 14.gif.
Grolsch hoe kunnen ze.
Welke kleur heeft de kots? Blauwe kots is namelijk überhip. Tenminste, in mijn kringen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:45 schreef Bizznitch het volgende:
OHJA TUURLIJK
Ik kots op jullie.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:45 schreef Bizznitch het volgende:
OHJA TUURLIJK
Ik kots op jullie.
Ja dat is zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk waar gezocht naar een hertog jan pul waar bier in zat in een goede resolutie. En het is beter dan een hollandia blik waar we met z'n alleen in moeten staan(Sorry cerror)
Rustig blijven ademhalen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:45 schreef Bizznitch het volgende:
OHJA TUURLIJK
Ik kots op jullie.
En dan ook gelijk een hertog jan font of een font dat erop lijkt heeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:29 schreef mcDavid het volgende:
Als er nou iemand even een pul bestelt in een hertog-jan kroeg, en er een puicke foto van maakt!
Litso's server is zum klöten. Dus de plaatjes deden het bijna allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is er met de oude OP gebeurd dan ?
En ik had em toen weer gemaakt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Litso's server is zum klöten. Dus de plaatjes deden het bijna allemaal niet meer.
Welke kloon gaat eruit dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hey, een icon dat er ook wel in kan ipv één van de kloons.
Je klinkt een beetje als een klein kind nuquote:
En daardoor kon ik de icons snel vinden. Teamwork.quote:
Talietje, want c. post hier met allebei wel. Maar anders zet je dribbel_ er nog in voor de andere kloon.quote:
Ja zeg, drib, gooi even olie op het vuur, we hebben net besloten op MSN dat het teamwork was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een klein kind nu
En toen heeft die stoute pcfreak zo een ander plaatje gemaakt boehoehoehoe
Ik durf die stap niet te nemen tot ze er zelf wat over zegt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Talietje, want c. post hier met allebei wel.
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:44 schreef Misstique het volgende:
Kunnen we die hele OP niet gewoon afschaffen eik?
Zie editquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik durf die stap niet te nemen tot ze er zelf wat over zegt. [afbeelding].
Waarom dat? Deze OP is zo geëvolueerd sinds het begin van BeF. Het zou zonde zijn imo om helemaal zonder OP verder te gaan. Het hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:44 schreef Misstique het volgende:
Kunnen we die hele OP niet gewoon afschaffen eik?
Ja ik post hier ook afentoe nog wel met Talietje dus dat is bullshit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Talietje, want c. post hier met allebei wel. Maar anders zet je dribbel_ er nog in voor de andere kloon.
dan krijg je dit soort dingen dusquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie zitten op hetzelfde niveau als PUBtoen daar de OP opeens kapot was brak ook de pleures uit
![]()
En toen hebben ze daar besloten na een hele tijd zeiken dat een mooie OP zónder usericons beter isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja ik post hier ook afentoe nog wel met Talietje dus dat is bullshit.
Mên het boeit me geen zak van mijn part halen ze ook bizznitch eruit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dan krijg je dit soort dingen dus
[..]
En toen hebben ze daar besloten na een hele tijd zeiken dat een mooie OP zónder usericons beter is![]()
Laat lekker je Talietje erin staan ik hoef er niet in![]()
Zeg je hoort nog steeds bij BeF hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Mên het boeit me geen zak van mijn part halen ze ook bizznitch eruit.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Mên het boeit me geen zak van mijn part halen ze ook bizznitch eruit.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hey, een icon dat er ook wel in kan ipv één van de kloons.
En je bier. Vergeet je bier niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waar is m'n popcorn eet smiley als je em nodig hebt
Vraag het sinterklaas!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Weet iemand van jullie wie redboyonline is? Jullie weten toch alles, enzo.
Zo mag ik het horen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:07 schreef Q. het volgende:
Dan moet je de avond langer maken.
Dan bel je toch de boek-piet? die kan het wel opzoeken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij neemt zijn telefoon niet op.
Die is op vakantie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan bel je toch de boek-piet? die kan het wel opzoeken.
Is goed. Maar dan wacht ik nog even tot hij wakker is ok?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die vind ik nog wat eng.![]()
Vraag jij het eens aan Henk.![]()
zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:07 schreef Q. het volgende:
Dan moet je de avond langer maken.
Ik heb immer goede ideeën. Immer. Alleen niet immer bier. Was dat maar zo. Dat zou tof zijn.quote:
Het woord 'popcorn' lijkt best wel op het woord 'porno'. Or is that just me?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef mcDavid het volgende:
Tevens heb ik nog popcorn. Maar eerst ga ik een bakje chocolade-vla naar binnen werken, als toetje.
Ik heb grolsch al eens gebelt. Maar ze willen niet zo'n 1000 liter tank komen installeren voor thuisgebruik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb immer goede ideeën. Immer. Alleen niet immer bier. Was dat maar zo. Dat zou tof zijn.
Het geeft wel aardig weer hoezeer jij een neukbeurt nodig hebt, waarde Q.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het woord 'popcorn' lijkt best wel op het woord 'porno'. Or is that just me?
Zolang je chocoladevla niet associeert met poepsex valt het nog best mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het woord 'popcorn' lijkt best wel op het woord 'porno'. Or is that just me?
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het geeft wel aardig weer hoezeer jij een neukbeurt nodig hebt, waarde Q..
Dank je, paar uurtjes vanacht maar het meeste werk is herhaaldelijk werk. Ik hard een screenshot genomen van hoe de icons nu stonden en datb op een vergroot plaatje van een bierpul gezet en wat geschoven met de icons. Daarna was het eigenlijk het grootste werk om alles in stukjes te 'slicen' en daarna alle icons openen en in het goede stukje plaatsen. En van html-code ubb-code maken was nogal ff wat uitproberen en ik heb dago's icon 3 pixels uit moeten breiden om de een of andere manier. In de htmlversie klopte het precies met tabellen maar om de een of andere manier stond dat laatste stuk op die rij 4 pixels naar achteren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:27 schreef Misstique het volgende:
Die OP van pc is wel mooi gedaan, ben je daar lang mee bezig geweest?
Het is voornamelijk herhaaldelijk werk. Eerst heel de tijd zeg maar inzoomen en stukjes selecteren met de slice-tool in photoshop. En daarna kwam eigenlijk pas herhaaldelijk werken:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:39 schreef Misstique het volgende:
Dat klinkt als enorm veel werk!
We wíllen het nieteens weten manquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is voornamelijk herhaaldelijk werk. Eerst heel de tijd zeg maar inzoomen en stukjes selecteren met de slice-tool in photoshop. En daarna kwam eigenlijk pas herhaaldelijk werken:
Achterliggend plaatje openen en bijpassend icon openen. De laag (of lagen bij een animatie) transparant maken en dan weer opslaan. En dat dan 22 keer zeg maar. Je gaat het eigenlijk wel vanzelf doen omdat je het steeds herhaald.
Tiek vroeg toch of het veel werk was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We wíllen het nieteens weten man
Hij ziet er tof uit, daarmee basta de pasta!
Ja maar da's een ja/nee vraag hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tiek vroeg toch of het veel werk was. [afbeelding].
Dat kan. Ik hou nooit zo van simpel doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar da's een ja/nee vraag hoor
Geen Wehkamp voor jou.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat kan. Ik hou nooit zo van simpel doen..
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen Wehkamp voor jou.
Naast de OP is ook mijn draadloos internet gefikst. Staan jullie niet te springen van vreugde?
Hoi.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:47 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Mwah, wel heel klein.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:50 schreef JDude het volgende:
Ik heb een klein relletje gemist, zie ik?
Waar is M-M?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef mcDavid het volgende:
zo'n 1,65 meter, schat ik!
Ligt eraan met wiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey hond!
kom je ook naar de delft-meeting?
Én wanneer!quote:
Zie het delfttopic!quote:
* Deken aangeeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Misstique het volgende:
Koud.
Ja ik heb dr ook wel erg veel de laatste tijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef JDude het volgende:
Ja ik ben toch heel geen Delftenaar?
En ik heb al een meet binnenkort, moet niet te gek worden.
Dak eraf !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zie het delfttopic!
Tot nu toe
-ik
-SOL
-Oshiro (geen delftenaar maar vooruit)
-nog een paar
-edit-
ohja linkje:
Delft #3
Dank je.quote:
Ik trek ook net een trui aan. Frisjes zo, dat oktober.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zit hier al met een muts op..
Ik heb voor het eerst in máánden de verwarming weer eens aan!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:39 schreef rompompom het volgende:
Ik trek ook net een trui aan. Frisjes zo, dat oktober.
We crashen wel ergensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dak eraf !
Huren we een heel café af of waar laten we de menigte ?
Op het zweefvliegveld?quote:
Ik heb de hele avond al zin in warme chocomel met slagroom.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef Misstique het volgende:
Warme thee met sokiela helpt ook.
Naja, die chocola niet, maar is wel lekker.
Bel Astrid of ze ff langskomt met dr rugzakquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond al zin in warme chocomel met slagroom.
Maar bij gebrek aan zowel chocomel als slagroom blijft het slechts bij 'zin hebben in'.
Ja godver, bedankt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar bij gebrek aan zowel chocomel als slagroom blijft het slechts bij 'zin hebben in'.
Die krijg je vrijdag van mequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:10 schreef Mokster het volgende:
Ja. Sorry. Het spijt me. Enorm. Enzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:11 schreef Janetje het volgende:
Ja godver, bedankt.
'R is een liefheidsfactor in BeF op het moment.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef cerreur het volgende:
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |