Héneukenquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
Wat moest er staan dan?
Nee gewoon Nosh, hij moest van mijquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:52 schreef Misstique het volgende:
Chowi?
Toch niet. Ik moest het aantal actieve mensen met 33% omhoog brengen. Dus ja.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:52 schreef Misstique het volgende:
Chowi?
Met een beetje pech sta ik nog bij haar ingelogd, en zit ze nu ongeoorloofd keldertje-aanvragen en PUB-spamacties te doen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:00 schreef Misstique het volgende:
Ik vond die post heel Chowi aandoen met die smilies..
Zou ik ook doen als ik haar wasquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Met een beetje pech sta ik nog bij haar ingelogd, en zit ze nu ongeoorloofd keldertje-aanvragen en PUB-spamacties te doen.
Ja, maar zij mag het ook. Al ben ik nu écht bang dat ik mijn inbox uit 'hoi, tandenborstelpaardenseks?' mails bestaat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik haar was.
Hm?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:15 schreef Misstique het volgende:
Ik mis hier weer van alles.
Nee, laat maar staan, het past goed bij de manier waarop FOK! vandaag steeds wegvalt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:22 schreef Bizznitch het volgende:
SHITFUCK ik probeer eens iets hoor!
Kut OPik knip al die plaatjes er gewoon uit dan
.
Okeequote:Op maandag 16 oktober 2006 21:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, laat maar staan, het past goed bij de manier waarop FOK! vandaag steeds wegvalt.
Hij wordt steeds mooier.quote:
sort ofquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef mcDavid het volgende:
Hij doet het!
[[url=http://picserver.org/i/B223OQ8T981L/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
2 koppen koffie en een peren gebakjequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:18 schreef ehqo het volgende:
Zoals in het bos. Met een kaars. Het duister als zwarte mist, dat de bomen verzwelgt. De mossige vloer die vervaagt, de diepte in. Het schijnsel flikkert in de wind, het donker besluipt me. Straks slaat het toe. Alles is tanende, en de vergankelijkheid grijpt me bij de keel.
Bier.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
2 koppen koffie en een peren gebakje
Fok.Minimal.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef mcDavid het volgende:
Hij doet het!
[[url=http://picserver.org/i/B223OQ8T981L/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Zeg dat toch nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef ehqo het volgende:
Het licht dooft.
Slaap zacht.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:32 schreef Misstique het volgende:
Mijn bed met kruik roept. Tabée.
Ja is goed!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:41 schreef mcDavid het volgende:
Hey, Bizz, zou je jouw OP ook ff in de wiki kunnen zetten?
tis al een stuk beter!
de piemol van McD?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
Het staat in BeF en het is geen TVP.
Nuquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:58 schreef cerreur het volgende:
Soms komt er een tijd, dat het twaalf uur is.
En dat is zometeen.
Hoi Dribbel_.quote:
Niet echt goede motivatie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
Ja jonge god, kom eens op msn.
Non-seksgerelateerd.
Huh-huh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
Non-seksgerelateerd.
non weglaten dan?quote:
Van mij krijg je ze neit te zien, maar kom nou maar online.quote:
Tetten zouden geen tetten zijn zonder den tippels nietwaar?quote:
Maar ik ben niet zo'n typfan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van mij krijg je ze neit te zien, maar kom nou maar online.
Nouja.... technisch waarschijnlijk niet, maar een benzinestift doet wond'ren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tetten zouden geen tetten zijn zonder den tippels nietwaar?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:30 schreef cerreur het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo'n typfan.
En een paar posts per kwartier is toch wel redelijk zo?
ja maar dat smaakt minder tijdens het likken hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:31 schreef cerreur het volgende:
[..]
Nouja.... technisch waarschijnlijk niet, maar een benzinestift doet wond'ren.
Eensch is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:28 schreef Bizznitch het volgende:
Tetten zouden geen tetten zijn zonder den tippels nietwaar?
Wat mosterd doet wonderen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar dat smaakt minder tijdens het likken he
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:39 schreef Janetje het volgende:
Zo.. ik heb drinken nodig.
Ik moet nu ophouden anders komt het werk morgen niet goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:39 schreef Janetje het volgende:
Zo.. ik heb drinken nodig.
Please, allow me, sir!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:00 schreef cerreur het volgende:
Héhéhé, m'n atari crashte net en ik kreeg wel 5! bommetjes! (ipv 4).
Wie wil me aanraken?
*aanraakt*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:00 schreef cerreur het volgende:
Héhéhé, m'n atari crashte net en ik kreeg wel 5! bommetjes! (ipv 4).
Wie wil me aanraken?
Wát? Dat was een uur of wat geleden!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:06 schreef Bizznitch het volgende:
C wat moet je toch godverdé steeds weer in mijn fobo.
Mag ik dat wel?quote:
Maar toch!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:07 schreef cerreur het volgende:
[..]
Wát? Dat was een uur of wat geleden!
Sorry to let ye down.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:12 schreef ehqo het volgende:
Ik was in die van c. Met een prangende vraag.
Als ik me je voor moest stellen was het zo. Hij had een muts met erover een capuchon, en koptelefoon op. Een soortgelijk brilletje én sik.quote:
Had ik het maar..quote:
Bah, zo laag inschatten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ik me je voor moest stellen was het zo. Hij had een muts met erover een capuchon, en koptelefoon op. Een soortgelijk brilletje én sik.
Ik zal het hokje om mijn denken ook proberen af te breken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:34 schreef cerreur het volgende:
[..]
Dat is waar.
En daarom zijn ze allemaal weg!
VOOR ALTIJD.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:36 schreef ehqo het volgende:
Maar nu ga ik in slaap vallen, terwijl de melancholische doch hoopgevende klanken van Gavin Bryars mijn brein penetreren.
Tot morgenquote:
En ik wil stomende seks met een vrouwlijke amazone, maar dat gebeurt ook niet vandaag of morgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi ik wil aandacht
Wie weetquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:47 schreef cerreur het volgende:
[..]
En ik wil stomende seks met een vrouwlijke amazone, maar dat gebeurt ook niet vandaag of morgen.
Geloof ik niet.quote:
IK HOORDE GEEN HAAN KRAAIEN..quote:
Anky v. Grunsven heeft toch al een paard waar ze op behobbeld wordt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:47 schreef cerreur het volgende:
[..]
En ik wil stomende seks met een vrouwlijke amazone, maar dat gebeurt ook niet vandaag of morgen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:26 schreef petre86 het volgende:
[..]das toch niet met alles he? dat je er niks van merkt
Ik ben als een korte rok tijdens de woelige herfst.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
das toch niet met alles he? dat je er niks van merkt
Je vliegt makkelijk op en blijft niet zitten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:27 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik ben als een korte rok tijdens de woelige herfst.
tochtig als de pest?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:27 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik ben als een korte rok tijdens de woelige herfst.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je vliegt makkelijk op en blijft niet zitten?
Al waait het hard (hihi), je bent het gewend.quote:
Aan jou raak ik nooit gewend hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:29 schreef cerreur het volgende:
[..]
[..]
Al waait het hard (hihi), je bent het gewend.
Ik ben je hand en/of heroïne niet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aan jou raak ik nooit gewend hoor.
Aan heroïne wen je best snel hoor..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:33 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik ben je hand en/of heroïne niet!
Victorie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aan heroïne wen je best snel hoor..
En nee, je bent m'n hand niet.. goddank zeg..![]()
Daar voel je ook al niks van?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aan heroïne wen je best snel hoor..
En nee, je bent m'n hand niet.. goddank zeg..![]()
quote:
Stiekem toch een TVPquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
Het staat in BeF en het is geen TVP.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
IK heb eventjes een ideetje voor de OP uitgewerkt. Zeg maar wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Whehehehehequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
IK heb eventjes een ideetje voor de OP uitgewerkt. Zeg maar wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://pc-fr34k.nl/fok/BeF/OP/images/spacer.gif]afbeelding][/url][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][[url=http://pc-fr34k.nl/fok/BeF/OP/images/OP-plaatje_47.gif]afbeelding][/url][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
* diep onder de indruk is...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja. Kom. Laten we gaan 'implementeren'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:57 schreef JDude het volgende:
Ik zeg. Implementeren. Met een mooi woord. In de OP.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:09 schreef Mokster het volgende:
Ja. Kom. Laten we gaan 'implementeren'.![]()
*fap*fap*fap*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
*KNIP*
Gisteren nog gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Kom. Laten we gaan 'implementeren'.![]()
Dat stond een week geleden al op de frontpage, dude!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:40 schreef JDude het volgende:
Disney boos om 'Mouse-orgie' werknemers
LOS ANGELES - Het bedrijf Walt Disney heeft 'gepaste' maatregelen aangekondigd tegen werknemers van Disneyland Parijs, die zijn betrapt op het simuleren van een seksscène, terwijl zij zich hadden verkleed als Disney-figuren. De scène is opgenomen in een ruimte die niet toegankelijk is voor het publiek en gefilmd met een verborgen camera.
De digitale video-opname was onder de naam Mouse Orgy te zien op internet en heeft veel aandacht getrokken. Te zien was hoe Minnie Mouse probeert te ontkomen terwijl Goofy haar van achteren pakt. Dan gaat een grote sneeuwman zich met de zaak bemoeien, gevolgd door Mickey Mouse die seks heeft met de sneeuwman.
,,Het gedrag op de video is onacceptabel en er is geen excuus voor'', aldus Disney, dat niet wilde zeggen of er werknemers zijn ontslagen.
(ANP)
Gaaf!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
-knipser-
Frontpagequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef mcDavid het volgende:
Dat stond een week geleden al op de frontpage, dude!
Ik ben er te lui voorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, wisten jullie dat helft van de users in de OP een geanimeerd usericon heeft. Dat zijn er 11 dus.
Dat is mooi want dan is het precies mooi even verdeeld.quote:
Luiheid is een deugdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is mooi want dan is het precies mooi even verdeeld.
Als ik dan toch wel eventjes een kritisch nootje mag kraken: Die icons van c_c en M-M zijn niet op de goede hoogtequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:00 schreef pc-fr34k het volgende:. Die feedback.
.
Als we hem in de OP zetten he, dan kunnen we niet links van de icons maken naar de profielen omdat er dan een blauwe rand omheen komt.
Maar ik had daarvoor al de oplossing bedacht om eronder een lijstje met users te maken in subtekst met links naar de profielen, in volgorde van hoe de usericons staan. Of het dev-team moet een extra attribuut invoegen in de imgtag om de border op 0 te kunnen zetten.
Dat is niet echt iets wat gaat gebeuren lijkt me(logisch aangezien niemand het uit maakt of er een randje om z'n plaatje komt bij een link). Ook weet ik niet aangezien dit iets hoger is dan de originele usericons-OP of we de bovenste header laten staan. Aangezien hierin eigenlijk ookal BeF in staat.
Oja, wisten jullie dat helft van de users in de OP een geanimeerd usericon heeft. Dat zijn er 11 dus.
Dat weet ik. Als je in deze OP kijkt is dat ook zo. Zij hebben geen icon van 60x60. Die van jogy is iets minder breed maar die heb ik 1 pixel naar links geschoven dus dat valt minder op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik dan toch wel eventjes een kritisch nootje mag kraken: Die icons van c_c en M-M zijn niet op de goede hoogte
Met jou wil ik geen galgje spelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:37 schreef Mokster het volgende:
Implementatietraject.
Ik kan ook wel betere spelletjes verzinnen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Met jou wil ik geen galgje spelen. [afbeelding].
En wederom wordt het bestaan van de draadloze netwerkverbinding B. - R. bevestigd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:47 schreef JDude het volgende:
Ik kan ook wel betere spelletjes verzinnen.
Die snappen ze niet, denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:52 schreef Mokster het volgende:
En wederom wordt het bestaan van de draadloze netwerkverbinding B. - R. bevestigd!
Ik denk het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |