Geen idee, kijk het nooitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig toch met 7 letters
Laat ik het eens proberen, ik zeg wel altijd dat ik VVD wil stemmen, maar dat moet ook even blijkenquote:
Partij voor de dierenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:28 schreef golfer het volgende:
Stelletje rechtse rakkers!
Mijn advies:
[afbeelding]
Op euh, dierenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Partij voor de dieren
Waar is dat op gebaseerd dan?
quote:
De debielen die Antilianen hier willen houden die de wet hebben overtreden zijn klaar voor een gesticht. Daarnaast mogen dubbele paspoorten weg en mag Turkije van de EU vandaan blijvenquote:
quote:GroenLinks
Partij voor de Dieren
SP
PvdA
ChristenUnie
D66
Continue Directe Democratie Partij (CDDP)
Ad Bos Collectief (ABC)
Liberaal Democratische Partij
Verenigde Senioren Partij (VSP)
CDA
Nederland Transparant
Partij voor Nederland
VVD
SGP
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
Fortuyn
Eén NL
Ik zie niks SCH...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:48 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Een NL onderaan - doet me deugd - vind ik ook verreweg de minst interessante partij
Miep niet zo. Ga doodsverwensingen ofzo verwijderen. En dit is geen troll, dit is een vaststelling van een feit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is je tweede troll in Hools binnen korte tijd. Lijkt me dat je daar maar mee op moet houden, niet?
Nee niet echt, maar het verbaast me ook niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
zekers niet (en dat weet je ook wel
dat is een discussie..... tja die zal er altijd wel blijven..
Trouwens jij wist toch wel dat ik CU stemde?
Amen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De debielen die Antilianen hier willen houden die de wet hebben overtreden zijn klaar voor een gesticht. Daarnaast mogen dubbele paspoorten weg en mag Turkije van de EU vandaan blijven
Wil je nu niet meer met me pratenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar het verbaast me ook niet.
Alle Nederlanders het land uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
De debielen die Antilianen Nederlanders hier willen houden die de wet hebben overtreden zijn klaar voor een gesticht.
Houd toch op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De debielen die Antilianen hier willen houden die de wet hebben overtreden zijn klaar voor een gesticht. Daarnaast mogen dubbele paspoorten weg en mag Turkije van de EU vandaan blijven
Die waren er even niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Miep niet zo. Ga doodsverwensingen ofzo verwijderen. En dit is geen troll, dit is een vaststelling van een feit.
Dus als ik het goed begrijp mag ik dat soort zaken pas zeggen als ik "one of the guys" ben?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die waren er even niet.
Ik heb je nog NOOIT in Hools gezien, en je gaat dergelijke posts plaatsen? Krijgen wij weer de schuld zeker, dat we niemand hier "toelaten"....
Dat bedoel ik dus...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mag ik dat soort zaken pas zeggen als ik "one of the guys" bent?![]()
Ach je komt gewoon niet sympathiek over en wat je met je opmerkingen wilt bereiken is me ook niet echt duidelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mag ik dat soort zaken pas zeggen als ik "one of the guys" ben?![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:35 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ach je komt gewoon niet sympathiek over en wat je met je opmerkingen wilt bereiken is me ook niet echt duidelijk.
Je bent de moeite niet.quote:
Lekker tegenstrijdig, waar ga je op stemmen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:59 schreef DarkShine het volgende:
Bij komen met een enorme voorsprong Groep Wilders en PVDA als keuze's eruit. Gevolgd door Een NL (wtf zijn hun bedoeling eigenlijk?) en SP.
Geen id...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig, waar ga je op stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |