quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:06 schreef Againzender het volgende:
Ach, ik dacht, laat ik ook eens een golfer quote in mijn signature zetten
laat ik daar gelijk wat tegen doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom in steeds meer sigs te staan.![]()
Ook namens mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga Wouter Bos uit boe'en SCH!
Omdat ie een persoonlije vriend van je is? Kom op zegquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
En is dat gedoe rondom kaap nou ook eens klaar.
Niet alleen dat hoor. Iedereen heeft nu even mogen zijn gal over hem mogen spuien, maar moet dat maar weer dagen gaan duren?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat ie een persoonlije vriend van je is? Kom op zegHet is toch apart en grappig tegelijk, laat mensen daar dan lekker cynisch over doen.
Ik nog niet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor. Iedereen heeft nu even mogen zijn gal over hem mogen spuien, maar moet dat maar weer dagen gaan duren?
* kratje bokbier neerzet *quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:16 schreef appelsientje het volgende:
AZ waar blijft het bier nu?
wat zal het forum lekker snel worden zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Terrrorrrrrobbie ook, Sloggi ook zo
Leuk leuk leuk
je moet ook geen tentamens maken!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:30 schreef borisz het volgende:
gaat lekker hier in die tijd dat ik een tentamen heb gemaakt
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
je moet ook geen tentamens maken!
Ging het een beetje?
mooi!quote:
Clautjeeeeequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:35 schreef clauwheee het volgende:
Jezus, wat een gezeik en gezeur overal zeg. The Boss himself voorop. Kleutergedoe. Hoe maak ik van een mug een olifant. Alsof er een ramp is gebeurd, door je naam ergens onder te zetten. Flikker op, Clau is er klaar mee.
Zo, dat moest ik ff kwijt. My god zeg. Hoe oud ben je, denk ik dan.
Geboortedatum: 03-03-1981quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:35 schreef clauwheee het volgende:
Jezus, wat een gezeik en gezeur overal zeg. The Boss himself voorop. Kleutergedoe. Hoe maak ik van een mug een olifant. Alsof er een ramp is gebeurd, door je naam ergens onder te zetten. Flikker op, Clau is er klaar mee.
Waarom zeg je dat niet in z'n gezicht in dat topic?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:35 schreef clauwheee het volgende:
Dit is je tweede troll in Hools binnen korte tijd. Lijkt me dat je daar maar mee op moet houden, niet?quote:
Personlijk vind ik eerlijker het iemand in zn gezicht te zeggen en niet in een slowchat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Clau komt nogal vaak buiten Hools. Moet ze dat nu ineens wel gaan doen?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Personlijk vind ik eerlijker het iemand in zn gezicht te zeggen en niet in een slowchat.
Is, maar goed, zij komt amper buiten Hools wat dat betreft, dus zegt zij het hier. Snap ik wel hoor..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Personlijk vind ik eerlijker het iemand in zn gezicht te zeggen en niet in een slowchat.
Heb honger.. weet jij nog een goede broodjes zaak in de beurt van de RAI ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:21 schreef Againzender het volgende:
Hm, forum was even traag, maar nu lijkt 'ie weer lekker te lopen
euh, nee, toevallig niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb honger.. weet jij nog een goede broodjes zaak in de beurt van de RAI ?
Wil je half VBL laten bannen vandaag?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet in z'n gezicht in dat topic?
Waarom verborgen in ene slowchat?
Dus ik moet nu honger lijdenquote:
Al die SCH-achtige types ook hierquote:
ga er één zoeken danquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:48 schreef golfer het volgende:
Borisz, we waren net even vrijwel om de hoek bij jou in IJmuiden bij zeevishandel Waasdorp.
Lekker even wat cocquilles en wat stukken (vandaag vers ingevlogen) wilde Alaskazalm gescoord.
Wat zeekraal erbij en je weet dus wat wij vandaag eten.
Dus met Lucillequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:54 schreef clauwheee het volgende:
Gelukkig is er ook goed nieuws vandaag.
De TROS gaat door met Lingo.
Zo naar huis, eten, sporten
Dat weet ikquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |