quote:
en technisch gezien is het nu al voor 1 januariquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:20 schreef SCH het volgende:
Hij is alweer open - ze komen voor 1 januari terug
1 Januari in welk jaar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
en technisch gezien is het nu al voor 1 januari![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het komt omdat ik Danny een keurig mailtje had gestuurd dat hij nu wel eens terug kan komen op die ban. Hij is echt zo sneu en heeft een ego dat groter is dan de tieten van 500 Georgina's.
Dat zeg ik, communisme! Hij kan zo lijsttrekker worden bij een communistische partijquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:33 schreef lookinforyou het volgende:
Wat een walgelijk machtspelletje dit![]()
De SPquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat zeg ik, communisme! Hij kan zo lijsttrekker worden bij een communistische partij
Nou idd!!quote:
Meldtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:45 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nou idd!!
Wat we hier nodig hebben is een charismatisch liberaal![]()
Hij komt morgen hier in de stad, als het droog is ga ik misschien wel hetzelfde doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga Wouter Bos uit boe'en SCH!
Slimquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:02 schreef Riquelme het volgende:
Kut, m'n eerste ban ooit. Wat een kuthoer is het ook.![]()
Naja, ik ga zometeen lekker naar Spanje, ze zoeken het hier maar uit.
Groetjes en kusjes aan alle hools,
Max.
Tijd om hoi te zeggen, klaar met werkenquote:
Weet je dat posten namens een gebande user in het verleden ook banwaardig was?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:40 schreef Bos81 het volgende:
Even een opmerking van Suijk via MSN
Je mag ze in Hools de groeten doen en zeggen dat ik het erg waardeer wat ze proberen en doen, maar dat het beter is om het er maar even niet meer over te hebben
Bijdeze dus
Fijn, nou lok je haar hiierheenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:02 schreef Riquelme het volgende:
Kut, m'n eerste ban ooit. Wat een kuthoer is het ook.![]()
Bijna een compliment..quote:
2 hele maandenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:02 schreef Kaap het volgende:
Zo iedereen zijn ei kwijt? Dan wil ik ook nog even wat kwijt.
Ik heb inderdaad op FOK! forum en frontpage heel wat op mijn kerfstok staan, dat zal ik niet ontkennen. Ik zie hier wel enkele mensen reageren waarvan het duidelijk is dat ook zij heel wat fout gedaan hebben. Punt is dat ik wel mezelf heb opgegeven om moderator te worden en bereid ben mijn wijze van reageren te veranderen. De admins hebben duidelijk gemaakt dat mijn acties niet voor herhaling vatbaar zijn, maar dat zag ik zelf ook wel in toen ik het mailtje typte.
Ik zal niet vragen of jullie je mening ten opzichte van mij willen herzien, dat zal ik moeten verdienen. Maar geef me in ieder geval wel de kans om dat te bewijzen, dat ik dit wel wil, en bovendien kan doen.
Diegene die mij wel succes wensten, bedankt!
En dat mag uiteraard niet in ONS forum © Golferquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Fijn, nou lok je haar hiierheen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat mag uiteraard niet in ONS forum © Golfer
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:40 schreef Bos81 het volgende:
Even een opmerking van Suijk via MSN
Je mag ze in Hools de groeten doen en zeggen dat ik het erg waardeer wat ze proberen en doen, maar dat het beter is om het er maar even niet meer over te hebben
Bijdeze dus
Huiliequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, dat velen je niet kennen zegt genoeg - nogal lef om hier ineens moderator te worden - lekkere matennaaiersactie ook - kan niet zeggen dat je echt welkom bent.
Je bent toch ook mod op pub geweest? Zegt genoeg
[HOOLS] Het VBL café # 1332 De deur klemt nogalquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Prehistorische koeien yvonne...
En wel afgelopen vrijdag in KLB posten (http://forum.fok.nl/topic/925125/3/50#42644028), maar niet je gezicht laten zien in VBLquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Bijzonder moment hoor de laatste actie van Kaap als mod in VBL...
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL café # 1332 De deur klemt nogal
17 oktober 2006, 3.19
Ach, ik dacht, laat ik ook eens een golfer quote in mijn signature zettenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL café # 1332 De deur klemt nogal
17 oktober 2006, 3.19
Wat mij betreft wel. Bier?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
En is dat gedoe rondom kaap nou ook eens klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |