Zég, nou je er toch bentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:12 schreef popolon het volgende:
In VBL dan.
Nah.quote:
Als ze dat al geweldig vindenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:31 schreef popolon het volgende:
Ik heb m'n Amerikaanse zwagers mee naar Zwolle - Eagles genomen, ze kennen nu allemaal liedjes die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ze vonden het wel geweldig, vooral de polities met honden waren 'pretty cool'.
De teleurstelling was wel wat groot dat ze aan de lijn bleven ja.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:31 schreef popolon het volgende:
Ik heb m'n Amerikaanse zwagers mee naar Zwolle - Eagles genomen, ze kennen nu allemaal liedjes die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ze vonden het wel geweldig, vooral de polities met honden waren 'pretty cool'.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je nog wat gehad aan de tips?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:46 schreef VoreG het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Fedde le Grand een Nederlander is...
Dat lees ik wel vaker, vooral mensen die in Nederland wonen hebben dat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik verlies binding met mijn eigen land...
Onzin.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Verder vind ik de kritiek op Messenga erg jammer. Messenga is al mod, heeft wat dat betreft al een voorsprong. Verder heb is Messenga al tijden in VBL actief als "hulp-modje" op dagen dat wij er niet waren. Geef de nieuwe mod een kans joh...
Ik vind Bossie een prima mod, maar de reden om aan te blijven vind ik minder. Ik respecteer jouw beslissing veel meer en had gehoopt dat de die-hards VBL users/mods net zo principieel zouden zijn.quote:Over Bos, respecteer zijn beslissing ook. Er is achter de schermen meerdere keren gesproken over opvolging van ons, en Bos heeft aangegeven VBL niet zomaar achter te laten. Lijkt mij een nobele beslissing, niet? Dat ik stop om mijn redenen is míjn keuze, níet die van mijn mede mods.
En daar ga je dus fout ... ik zie dat verband tussen gebrek aan vrije tijd en geen zin hebben niet zo. Wat mij betreft had hij echt niet 24/7 aanwezig hoeven te zijn, maar 1x keer in de 4 weken ofzo je laten zien op een forum is toch niet teveel gevraagdquote:Ik snap best dat als je al je tijd die je over hebt op je werk in Fok! gaat steken, dat dat vervelend begint te worden. En dus krijg je doordat je geen tijd meer hebt geen zin meer. Eigenlijk zou ik of kaap dit niet eens moeten uitleggen, maar goed...
Mod op PUB, dat noem je een voorsprong?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Verder vind ik de kritiek op Messenga erg jammer. Messenga is al mod, heeft wat dat betreft al een voorsprong. Verder heb is Messenga al tijden in VBL actief als "hulp-modje" op dagen dat wij er niet waren. Geef de nieuwe mod een kans joh...
* SCH zet alvast een rijtje klaar, ook voor nieuwe en oude en weggestuurde modsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:06 schreef Eilanden het volgende:
Maar goed, het is vroeg, dus laten we eerst maar beginnen met een![]()
Stille tochten zijn me veel te stil. nlquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:06 schreef DIGGER het volgende:
Trouwens SCH: Niemand mist het kind gedurende 6 maanden en dan wel een stille tocht uit medeleven? Wat is jouw stand.nl in deze?
ik ben nog even bezig.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben ook weer bijgelezen, gebeuren veel dingen als je slaapt
Goede morgenquote:
het is nog ochtend he, wie weet hoe traag het straks weer wordtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede morgen
Blij dat Fok het beter doet dan gisteren.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is nog ochtend he, wie weet hoe traag het straks weer wordt
Wat een prachtig weer trouwens
hier kan ik me erg in vinden!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 03:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin.
Dat jochie post nauwelijks in VBL.
En een voorsprong als mod hebben als PUB-mod in VBL is ongeveeer dezelfde vergelijking als een willekeurige FA die affiniteit met VBL zou hebben, of een willekeurige OUD/FOT-mod aanstellen als mod in VBL, alleen omdat hij/zij weten hoe die mod-knopjes werken.
Nog nooit een origineel topic in VBL geopend hebben, nog nooit echt meegepost hebben in echt VBL-gerelateerde topics, behalve live-verslagen-meuk, is voor mij geen reden om zo iemand aan te stellen.
Hij zou iets meer krediet hebben moeten opbouwen, voordat de FA's die ook de ballen verstand hebben van ONS forum, om geaccepterd te moeten worden.
[..]
Ik vind Bossie een prima mod, maar de reden om aan te blijven vind ik minder. Ik respecteer jouw beslissing veel meer en had gehoopt dat de die-hards VBL users/mods net zo principieel zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |