En de mooiste OP van Fok!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:26 schreef EvilThijn het volgende:
Pompiedomm lekker verder met een giraffe![]()
Pff volgens mij heeft de negert last van maandagochtendquote:
hehe, dat zou wat zijn zeg.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:01 schreef DJKoster het volgende:
Wanneer komt een leeuw/luipaard zo'nbeestje
opeten?
Mooiquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:28 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch fijn dat de TT zich aanpast op de content van de poelquote:
Of andersom natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:40 schreef Karstman het volgende:
[..]
Toch fijn dat de TT zich aanpast op de content van de poel
Ok snel topic vullen dan en snel naar deel 19: "Africam #19 - Wat een drukte is het toch bij de poel, het lijkt wel spitsuur"quote:
haha, dat lijkt me een goed plan!quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:59 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ok snel topic vullen dan en snel naar deel 19: "Africam #19 - Wat een drukte is het toch bij de poel, het lijkt wel spitsuur"![]()
Ik de zebra's en de giraffesquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:59 schreef EvilThijn het volgende:
Ik vind de zwijntjes echt het leukst van alle dieren![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:59 schreef EvilThijn het volgende:
Ik vind de zwijntjes echt het leukst van alle dieren![]()
Deze link zou het moeten doen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
of er een andere werkende stream is?
Heb er al een paar uit de eerste topics geprobeerd maar die werken niet.
Als eerste geprobeerd. Nope dus. Helaas.quote:
Is een mannetje, schijnen vaker alleen te zijn voordat ze een eigen kudde krijgen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:50 schreef venomsnake het volgende:
Wat een prachtig mooie olifant zeg! alleen hij oogt zo eenzaam.![]()
Yepquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:42 schreef Karstman het volgende:
Ik zie diertjes, waterbuffels denk ik.
Bij mij werkt alles gewoon http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp#quote:
"Media inactive"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:04 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Bij mij werkt alles gewoon http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp#
Die linkt werkt al een tijdje niet meer. Nu moet je deze link gebruiken: http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp#quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:27 schreef svann het volgende:
Ik krijg dit op mijn mms://live.wildlife.wavelit.net/nk1957link:
[afbeelding] [afbeelding]
I think it from not..de verbinding is vandaag gewoon rukquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:55 schreef svann het volgende:
Of ben ik nu geblockt omdat ik eerst die gehackte had?
quote:
Had ik ook de hele tijd last van, maar nu doet ie ut bij mij. Mijn collega heeft 'm al de hele dag aanstaan zonder problemenquote:
opeens doet ie het..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:16 schreef Karstman het volgende:
Ik gebruik wel http://www.wavelit.com/?ch=Wildlife&sh=africam# en niet die in je sig. staat.
quote:
Hier ook ineens weerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:02 schreef venomsnake het volgende:
stream heeft het weer begeven hier, bah!![]()
quote:
Werkt weerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
straks heb ik jouw beeld gejat..![]()
![]()
dat topic...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Reigers voor de mensen die 'm niet snappen.
Ja, dat is echt een klassiekerquote:
Ja die blijft briljantquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:41 schreef EvilThijn het volgende:
Olifant in de bosjes?
Ja echt, hoe saai!quote:
Er staat toch alleen maar een saaie reiger.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:14 schreef Karstman het volgende:
Nou heb ik weer geen beeld...
Hopla, ik ook ineens niet meer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:14 schreef Karstman het volgende:
Nou heb ik weer geen beeld...
Ja, staat zich te verstoppen in de bosjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat, lifant?!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inzoomen op die reiger als er een olifant staat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kijk naar zn ogen danquote:
Misschien heeft 'ie een brilletje nodigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kijk naar zn ogen danIk vind het er zielig uitzien
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie een brilletje nodig.
Laserbehandeling danquote:
Ik vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat haalt de sadness er niet uit![]()
Tis een aardig groot monster als je hem zo ziet weglopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Zo hoog lijkt die olifant trouwens niet? Of ligt dat aan mij
Ja, vnd he wel meevallenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Tis een aardig groot monster als je hem zo ziet weglopen![]()
Alles is wel te laten drukkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:00 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waar kan ik tshirts komen met "Ik heb een olifant gezien" er op![]()
quote:
quote:
quote:
Was net op tijd om hem te zien weglopen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Olifant is weer terug.
Dankquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor de mensen die het hebben gemistwaterbuffels in en om het poel
Graag gedaanquote:
liepen er weer 2 langs..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef EvilThijn het volgende:
Ik had de cam verkleind op de achtergrond in windows...mis ik een hyena![]()
nee, een jakhals.quote:
Is dit alles wat ik gemist heb? oooh.quote:
Meer heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is dit alles wat ik gemist heb? oooh.
mooi screenshot!
Gelukkig, ik heb ook niet veel gemist.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is dit alles wat ik gemist heb? oooh.
mooi screenshot!
Mogguhh.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:15 schreef avw1982 het volgende:
In ieder geval een paar waterbuffels.![]()
Is dat zo raar? Ik had dat vannacht ook gezien. Er schijnen ook Orca's in te leven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:56 schreef venomsnake het volgende:
Ik zag deze op een ander forum:
[afbeelding]
![]()
quote:
Wat een hoop olifanten zeg, ook jonkies.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef JacMar het volgende:
Van Pete's Pont
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat een hoop olifanten zeg, ook jonkies.![]()
Mooie screenshots.
Ja zolang de cam blijf bestaan blijf het topic er ook welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:07 schreef buzzer het volgende:
Deze verdient inmiddels ook wel een plaatsje tussen de centrale topics
En zo lang kijk ik ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:00 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Ja zolang de cam blijf bestaan blijf het topic er ook wel![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:23 schreef DJKoster het volgende:
Rotvogeltjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |