quote:
Dat zou je bijna denken hé.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:12 schreef dawg het volgende:
Ik zou er geld voor gaan vragen, Brunetje.
Als het goed is heb je dat al gekregen + een 2 erbij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:19 schreef Supersheep het volgende:
* Supersheep biedt ¤100,- als ie een 4 van je krijgt!
Jij laat ook makkelijk geld liggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Brunette het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat al gekregen + een 2 erbij.
Wrm wil jij een 4 dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij laat ook makkelijk geld liggen
Ongeveer 1/3 van de mensen denkt in beelden, dus je zou meer aanwijzingen moeten hebben om al dit gedoe ergens tot terug te leidenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:13 schreef releaze het volgende:
Even wel een vraagje, wanneer ik bijvoorbeeld met jou zou spreken en ik zou je vragen aan het woord kat te denken (of een ander zelfstandig naamwoord) wat zou er dan in je opkomen? Een beeld van een kat of het geschreven woord 'kat'?
Een beeld van een kat, want stel dat ik nog nooit een kat gezien zou hebben, dan zou ik geen beeld kunnen vormen en dus niet weten waar jij het over hebt.quote:[b]Op dinsdag 17 oktober 2006 18:13 schreef releaze Even wel een vraagje, wanneer ik bijvoorbeeld met jou zou spreken en ik zou je vragen aan het woord kat te denken (of een ander zelfstandig naamwoord) wat zou er dan in je opkomen? Een beeld van een kat of het geschreven woord 'kat'?
Dank jequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:04 schreef teckna het volgende:
het boek heet "het leven waarvoor je geboren bent" van Dan Millman
Ik snap dat laatste nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:33 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ongeveer 1/3 van de mensen denkt in beelden, dus je zou meer aanwijzingen moeten hebben om al dit gedoe ergens tot terug te leiden.
http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.phpquote:
Er zijn bepaalde aandoeningen waarbij beelddenken past. Beelddenken kan dus een symptoon zijn van een aandoening. Maar aangezien ook bij compleet normale mensen ongeveer 1/3 in beelden denkt, is het geen voldoende bewijs om er een labeltje aan te hangen.quote:
Okquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een beeld van een kat, want stel dat ik nog nooit een kat gezien zou hebben, dan zou ik geen beeld kunnen vormen en dus niet weten waar jij het over hebt.
Ohjee, daar zat ik nieteens aan te denken. Er zijn mensen die in plaats van plaatjes van voorwerpen plaatjes van tekst zien. Dus letterlijk KOE en nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef Blivox het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde aandoeningen waarbij beelddenken past. Beelddenken kan dus een symptoon zijn van een aandoening. Maar aangezien ook bij compleet normale mensen ongeveer 1/3 in beelden denkt, is het geen voldoende bewijs om er een labeltje aan te hangen.
Nee bij dat 'getallen gedoe' vind ik iemand niet op een 4 of 9 lijken ofso.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef releaze het volgende:
[..]
Okwel geinig om te zien dat je dan een tastbaar symbool gebruikt voor ontastbare zaken. Een plaatje, een voorstelling. Het is niet zozeer de 4 als cijfer, getal, rekenkundig, wat je aan iemand koppelt maar het plaatje van het cijfer vier?
Nee, ik bedoel dat het gevoel dat je bij iemand krijgt op een 4 of een 9 lijkt, niet de persoon zelf. De persoon zelf is tastbaar met al al je zintuigen, het gevoel dat je bij ze krijgt totaal niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:23 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee bij dat 'getallen gedoe' vind ik iemand niet op een 4 of 9 lijken ofso.
Het is het gevoel wat ik bij zo'n iemand krijg en dan zie ik een plaatje in mijn hoofd van die persoon met een getal boven zijn hoofd.
Iddquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:25 schreef Walter81 het volgende:
terwijl ik mn bericht typte, postte brunette dus precies wat ik ook typte dus. grappig...
wtf, hoe kom je aan dat getal danquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:46 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een echte 7 misschien dat het daarom niet zo klinkt.![]()
![]()
Dude, ga jij eens als een sodemieter dit topic doorlezen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
wtf, hoe kom je aan dat getal dan
Mijn nicknaam bestaat uit 8 getallen, mijn echte naam uit 6. Dus hoe kom je dan aan 7 ??
en dan:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:18 schreef Brunette het volgende:
[..]
Goed punt
Ehmz echt een toelichting kan ik niet geven. Ik kan alleen kijken of die persoon op de een of andere manier met mij verbonden is. De getallen die over het algemeen met mij overeenkomen zijn:
4,2,7 soms 5.
De getallen waar ik niet veel mee heb zijn:
1,9,3,6,8.
Maar het is niet zo dat ik die personen niet mag ( ik heb daar bijv heel veel vrienden en familieleden tussen zitten) ik voel me daar alleen niet 100% mee verbonden, zeg maar.
eh ik heb een 7 dus ik zou je meer moeten liggenquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:46 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een echte 7 misschien dat het daarom niet zo klinkt.![]()
![]()
Oké hier ben ik even uitgeluld, geef ik eerlijk toe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:42 schreef Godshand het volgende:
Echt een vrouw dus inconsequent... ik heb het topique doorgelezen, geeft ze me een 7 zegt ze:
[..]
en dan:
[..]
eh ik heb een 7 dus ik zou je meer moeten liggen
lol
![]()
![]()
![]()
Ghe smoes geaccepteerdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Oké hier ben ik even uitgeluld, geef ik eerlijk toe.![]()
Ik wilde ff grappig zijn met mijn reactie, wist ff niet hoe ik op je vorige post moest reageren.![]()
Heb ik ook wel es.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:25 schreef Walter81 het volgende:
terwijl ik mn bericht typte, postte brunette dus precies wat ik ook typte dus. grappig...
in een vorig leven was je nostradamus!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:22 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee!!!
Het is helemaal niet dwangmatig.![]()
Als er iets dwangmatig gebeurt ben ik al weg!
Nee het is gewoon heel grappig ik ken gewoon aan bijna alles een getal toe ( en nee niet obsessief ofso).![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |