Ja, hoi enzo -B-.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:52 schreef -B- het volgende:
Tering, er komt nu wel hele erge oude meuk onder de tegels vandaan.
Zeker, ga je zelf weg of moet je met harses door een bushokje worden getieft ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben ook heel erg oldbie, toch?![]()
Dat dacht ik ook om 5:50 toen ik over de fok!kerweg reed.quote:
Men de fok!kerweg is een fenomenale weg in schiphol-rijk, deze schitterende weg kan je berijden om het bedrijventerrein schiphol-rijk te bezoeken.quote:
Ja Noob heeft er zelfs een hendig sjieke foto van !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:31 schreef scarefreak het volgende:
ah dat verklaard het een en het ander
Heb je fijn over ons gedroomt liefiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:41 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens! Wat een nacht zeg. Ik viel van de ene nachtmerrie in de andere
Ben nog moeier dan toen ik gister naar bed ging.![]()
Ik weet niet eens meer wat het allemaal was maar het was niet fijntjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je fijn over ons gedroomt liefie![]()
Anaal is nooit fijn bij jezelf vriendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat het allemaal was maar het was niet fijntjes.
Zal wel iets met afgelopen weekend te maken hebben.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Anaal is nooit fijn bij jezelf vriend![]()
Gemist maar ik kijk even de herhaling vanmiddagquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Gister Borat gezien bij Jensen?
Over 7 jaar gaat alles beterquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hallo. Alles werkte vanmorgen weer naar behoren. Wel haalde ik m'n handen aan alles open. Eén en al schaafwonden nu.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hallo. Alles werkte vanmorgen weer naar behoren. Wel haalde ik m'n handen aan alles open. Eén en al schaafwonden nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |