Ja, hoi enzo -B-.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:52 schreef -B- het volgende:
Tering, er komt nu wel hele erge oude meuk onder de tegels vandaan.
Zeker, ga je zelf weg of moet je met harses door een bushokje worden getieft ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben ook heel erg oldbie, toch?![]()
Dat dacht ik ook om 5:50 toen ik over de fok!kerweg reed.quote:
Men de fok!kerweg is een fenomenale weg in schiphol-rijk, deze schitterende weg kan je berijden om het bedrijventerrein schiphol-rijk te bezoeken.quote:
Ja Noob heeft er zelfs een hendig sjieke foto van !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:31 schreef scarefreak het volgende:
ah dat verklaard het een en het ander
Heb je fijn over ons gedroomt liefiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:41 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens! Wat een nacht zeg. Ik viel van de ene nachtmerrie in de andere
Ben nog moeier dan toen ik gister naar bed ging.![]()
Ik weet niet eens meer wat het allemaal was maar het was niet fijntjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je fijn over ons gedroomt liefie![]()
Anaal is nooit fijn bij jezelf vriendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat het allemaal was maar het was niet fijntjes.
Zal wel iets met afgelopen weekend te maken hebben.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Anaal is nooit fijn bij jezelf vriend![]()
Gemist maar ik kijk even de herhaling vanmiddagquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Gister Borat gezien bij Jensen?
Over 7 jaar gaat alles beterquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hallo. Alles werkte vanmorgen weer naar behoren. Wel haalde ik m'n handen aan alles open. Eén en al schaafwonden nu.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hallo. Alles werkte vanmorgen weer naar behoren. Wel haalde ik m'n handen aan alles open. Eén en al schaafwonden nu.
Mag ik er nog een nachtje over slapen?quote:
Erg grappig, maar had beter gekunt, ik vond hem een beetje netjes blijvenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Gister Borat gezien bij Jensen?
's Avonds in ieder geval wel!quote:
Dit is een Fok!kerweg rotonde standaard uit een van mijn raampjes. (Toevallig stond hier de Hummer limo ook op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja Noob heeft er zelfs een hendig sjieke foto van !
LoLz... tja.. Ik kon weer rustig achteraan aansluiten en inhaken maar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:13 schreef Joene het volgende:
Toen ik die hendig sjieke weg checkte was het stik donker en reed ik heul alleen erop.
naja 1 voordeel van vroeg beginnen , ook vroeg eindigen ! 14:00 uur is het exit voor mij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... tja.. Ik kon weer rustig achteraan aansluiten en inhaken maar.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:13 schreef n00cL30n het volgende:
ow... euhhhhhh.. goeiemorgen trouwens...
koggie goed!
Wat mij een beetje tegenvalt is dat ie precies dezelfde antwoorden gaf als in RTL Boulevard toen ie in Amsterdam liep. Alle vragen en antwoorden stonden dus van te voren vast. Beetje jammer is dat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Erg grappig, maar had beter gekunt, ik vond hem een beetje netjes blijven
Dat hebben ook voornamelijk vrouwen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:20 schreef Joene het volgende:
Nee geen last van.
Die laatste foto, is dat de (voormalige?) Fok!kerschool?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
's Avonds in ieder geval wel!
[..]
Dit is een Fok!kerweg rotonde standaard uit een van mijn raampjes. (Toevallig stond hier de Hummer limo ook op.)
[afbeelding]
En vanochtend checkte ook Ome Les(n00c) de Fok!kerweg, dit keer als carpool mede rijder.
[afbeelding]
Stimmt dat is het Anthony Fok!ker park en daar zat idd de Fok!kerschool.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die laatste foto, is dat de (voormalige?) Fok!kerschool?
Tja, bij mij hangt het er vanaf hoe laat de garage klaar is met mijn auto.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:15 schreef Joene het volgende:
[..]
naja 1 voordeel van vroeg beginnen , ook vroeg eindigen ! 14:00 uur is het exit voor mij.
Moooogguuh Fruts, alles lekker gozert!quote:
Het kwam me al bekend voor. In m'n Marechaussee-tijd stond ik daar een keer met een officier toevallig even stil bij de toegangsbomen, kwam daar zo'n carrièrevrouwtje irritant voor de bomen staan toeteren. Waarom hij niet gauw de bomen open deed als er een bezoeker stond in plaats van te ouwehoeren met iemand anders (mijn persoon).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:27 schreef Joene het volgende:
Stimmt dat is het Anthony Fok!ker park en daar zat idd de Fok!kerschool.
Euhmz... dat is het Fok!kergebouw. Werkplaats voor mensen die de hele dag alleen maar Fok!ken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die laatste foto, is dat de (voormalige?) Fok!kerschool?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het kwam me al bekend voor. In m'n Marchaussee-tijd stond ik daar een keer met een officier toevallig even stil bij de toegangsbomen, kwam daar zo'n carrièrevrouwtje irritant voor de bomen staan toeteren. Waarom hij niet gauw de bomen open deed als er een bezoeker stond in plaats van te ouwehoeren met iemand anders (mijn persoon).
wheheheequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het kwam me al bekend voor. In m'n Marchaussee-tijd stond ik daar een keer met een officier toevallig even stil bij de toegangsbomen, kwam daar zo'n carrièrevrouwtje irritant voor de bomen staan toeteren. Waarom hij niet gauw de bomen open deed als er een bezoeker stond in plaats van te ouwehoeren met iemand anders (mijn persoon).
Fris en Fruquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:30 schreef n00cL30n het volgende:
Moooogguuh Fruts, alles lekker gozert!
Ik ben zo'n 5 jaar geleden gestopt bij de Marechaussee. Ze hadden me overgeplaatst naar de staf in Den Haag. Daar irriteerde ik me mateloos aan politieke spelletjes. Helaas hadden ze geen leuke functie op Schiphol meer voor me.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:34 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnn.. veel mensen die betrekking hebben met Schiphol Rijk zie ik?
Bijna hetzelfde!quote:
iddquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde!
Bijna weekend he?
Vriend van me zit er ook. Die vermaakt zich prima. Laatst belde ik hem nog toen ie bij een ongeluk stond. Hij neemt de telefoon op. Ik zeg. Ha! Met Holleeder. Hij zegt keihard waar zijn collega's bij staan. Hè Holleeder!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben zo'n 5 jaar geleden gestopt bij de Marechaussee. Ze hadden me overgeplaatst naar de staf in Den Haag. Daar irriteerde ik me mateloos aan politieke spelletjes. Helaas hadden ze geen leuke functie op Schiphol meer voor me.
Ik twijfel nog. Doe 'ns een foto met en eentje zonder?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geldt een antraciet architectenpak ook als uniform?
Bah! Vieslak!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:14 schreef Ripley het volgende:
Ik twijfel nog. Doe 'ns een foto met en eentje zonder?![]()
Pakken zijn okayquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Doe 'ns een foto met en eentje zonder?![]()
MIJN MEEL IS GVD LEEG, JK!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bah! Vieslak!.
check je mail
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb hier geen camera.
Of pak.
Ofzo.
Dit had ik veel eerder moeten zeggen hè. Kan een baard met uniform?quote:
Nee. Ditch de baard en hou het uniformquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit had ik veel eerder moeten zeggen hè. Kan een baard met uniform?
Dus je geilt echt op pakkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Ditch de baard en hou het uniform
Ditch.quote:
Misschien ben ik wel te porren voor een uniformfoto in ruil voor een foto van de meisjes.quote:
Ach man, ik heb zojuist al je anti-engels kruistocht vertegenwoordigd in dit topic: Wat is een goede blowjob?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ditch.
De baard is al verdwenen trouwens.
Ben je geil ofzo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:27 schreef Ripley het volgende:
Ach man, ik heb zojuist al je anti-engels kruistocht vertegenwoordigd in dit topic: Wat is een goede blowjob?
En: WAAR BLIJVEN DIE FOTO'S TOCH?????!!!!111111
Je vertegenwoordiging wordt op prijs gesteld. Ik stel me derhalve beschikbaar voor je dinsdagochtendgevoelens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:27 schreef Ripley het volgende:
Ach man, ik heb zojuist al je anti-engels kruistocht vertegenwoordigd in dit topic: Wat is een goede blowjob?
Alleen in de slaapkamer mag ik hopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb jaren dit uniform gedragen. Geil he?
[afbeelding]
Nope op straat met 200 anderen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Alleen in de slaapkamer mag ik hopen
Ja, behalve als UIO mijn ochtend erectie verpestquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goed bezig, R..
Élke dinsdagochtend dus?
Och.. vandaag heb ik een pak aan zoals dit:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi pakquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och.. vandaag heb ik een pak aan zoals dit:
[afbeelding]
Zo weer een beetje tevree?
En gelijk weer een dubbele?quote:
Ja, hallo, ik moet toch een beetje die dinsdagochtend doorgeholpen wordenquote:
Hoe zijn de toiletten bij jullie?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:11 schreef Ripley het volgende:
Ja, hallo, ik moet toch een beetje die dinsdagochtend doorgeholpen worden
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe zijn de toiletten bij jullie?
Ik zeg toch ook niet dat dit erg is?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik moet toch een beetje die dinsdagochtend doorgeholpen worden
Het JK. Het.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat niet, J?
Ow... dan toch maar kijken naar Yamaha?quote:
De database Jk , de database , stuk , 30gb en een transaction log corrupt , it wasnt me JK.quote:
Ende goed bezigh!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:52 schreef Joene het volgende:
[..]
De database Jk , de database , stuk , 30gb en een transaction log corrupt , it wasnt me JK.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Vandaag draag ik geen pak. Voor wie het wil weten.
Nee zoals het er uitziet ga ik het aanbod van die ander van gister accepten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow... dan toch maar kijken naar Yamaha?
Okay J.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:52 schreef Joene het volgende:
De database Jk , de database , stuk , 30gb en een transaction log corrupt , it wasnt me JK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |