Zo dan!quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah
In elk geval weegt het op tegen mijn huidige baan.
Mwah het is geen wereldschokkende aanbieding opzich maar zeker gelijkwaardig aan mijn huidige functie.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor jou 700 ex gas en licht. Wat heb jij in de aanbieding?
Hé, dan heb je wel een woning waar niets stuk kan gaan. Waar water- en elektriciteitsvoorzieningen volgens de modernste technieken aangelegd zijn en waar vochtigheid geen probleem vormt.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, dan heb je wel een woning waar niets stuk kan gaan. Waar water- en elektriciteitsvoorzieningen volgens de modernste technieken aangelegd zijn en waar vochtigheid geen probleem vormt.
Deventer Metropoolquote:
Dat is zeker een toppert.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:15 schreef Joene het volgende:
Geen idee aan m2 maar 5 kamer woning , 380 euro
ik vind het duur genoegquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is zeker een toppert.
En ja, ik moet zeker wel over het dubbele komen, wat betreft mijn hypotheek voor een 3 kamer appartementje.
Ja, wat dacht je van mij!quote:
Buiten is ook goed..quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zat weer aan buiten te denken? Maar anders...de hobbykamer?![]()
Ik denk jij verdient zoveel het kan je weinig schelenquote:
Ga is op msn geilen !quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel jammer dat de kou er nu aan komt, maar bedenken we wel wat op
![]()
Daar wil ik je best vanaf helpen maar dat zou jij wel weer niet willenquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ipv mij een frustratie aanpraten
Dat zal best meevallenquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk jij verdient zoveel het kan je weinig schelen
quote:K3 zingt:
Hocus Pocus, iedereen kan toveren....
Je mag best mee doen hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Overal!quote:
Jees...quote:
zeker geen slecht weerquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jees...
Net in m'n blote reet over de Aalsmeerdijk geparadeerd... Kan je vertellen, hoe lekker het zonnetje schijnt, het is geen pretje met dit weer.
Tja, en ik zit dus te denken over welke van deze gasten hetvolgende bericht gaat:quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:21 schreef Armageddon het volgende:
Zeg ik zat te denken hè. Is dit ook niet wat voor FOK!
http://partyflock.nl/user/STATUS/deceased.html
Jeps.. was aangenaam genieten.quote:
jestersquote:
Ja, hoi enzo -B-.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:52 schreef -B- het volgende:
Tering, er komt nu wel hele erge oude meuk onder de tegels vandaan.
Zeker, ga je zelf weg of moet je met harses door een bushokje worden getieft ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben ook heel erg oldbie, toch?![]()
Dat dacht ik ook om 5:50 toen ik over de fok!kerweg reed.quote:
Men de fok!kerweg is een fenomenale weg in schiphol-rijk, deze schitterende weg kan je berijden om het bedrijventerrein schiphol-rijk te bezoeken.quote:
Ja Noob heeft er zelfs een hendig sjieke foto van !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:31 schreef scarefreak het volgende:
ah dat verklaard het een en het ander
Heb je fijn over ons gedroomt liefiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:41 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens! Wat een nacht zeg. Ik viel van de ene nachtmerrie in de andere
Ben nog moeier dan toen ik gister naar bed ging.![]()
Ik weet niet eens meer wat het allemaal was maar het was niet fijntjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je fijn over ons gedroomt liefie![]()
Anaal is nooit fijn bij jezelf vriendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat het allemaal was maar het was niet fijntjes.
Zal wel iets met afgelopen weekend te maken hebben.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Anaal is nooit fijn bij jezelf vriend![]()
Gemist maar ik kijk even de herhaling vanmiddagquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Gister Borat gezien bij Jensen?
Over 7 jaar gaat alles beterquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hallo. Alles werkte vanmorgen weer naar behoren. Wel haalde ik m'n handen aan alles open. Eén en al schaafwonden nu.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hallo. Alles werkte vanmorgen weer naar behoren. Wel haalde ik m'n handen aan alles open. Eén en al schaafwonden nu.
Mag ik er nog een nachtje over slapen?quote:
Erg grappig, maar had beter gekunt, ik vond hem een beetje netjes blijvenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Gister Borat gezien bij Jensen?
's Avonds in ieder geval wel!quote:
Dit is een Fok!kerweg rotonde standaard uit een van mijn raampjes. (Toevallig stond hier de Hummer limo ook op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja Noob heeft er zelfs een hendig sjieke foto van !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |