Whehhee zo mooi is dat mensen rechten ontnemenquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:22 schreef Armageddon het volgende:
ghehehe mens gaat helemaal uti d'r dak. Mooi man. Systeembeheerder.
Even dacht ik dat het een vent wasquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Tjek dit! Vind net een ex van me op Hyves.
[afbeelding]
bij jou gaan ook de meest vreemde dingen stuk he.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen trouwens. Sinds vrijdagavond niet meer gerookt en ik ben opvallend aardig nog. Voor die vrijdagavond had ik ook al 72 uur niet gerookt. Vanmorgen hield de waterpomp van de douche ermee op. En ik stond niet eens te schelden.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Even dacht ik dat het een vent was![]()
Dus het aantal edits/kicks/moderaties/bans is in de laatste 72 uur ook niet toegenomen bij je?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen trouwens. Sinds vrijdagavond niet meer gerookt en ik ben opvallend aardig nog. Voor die vrijdagavond had ik ook al 72 uur niet gerookt. Vanmorgen hield de waterpomp van de douche ermee op. En ik stond niet eens te schelden.
Ah..dus toch een snorquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Half marokkaans. Die was wild.![]()
Men , je steekt dat ding toch niet in een marokkaansequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
HALF! dus ook geen snor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Men , je steekt dat ding toch niet in een marokkaanse
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:54 schreef scarefreak het volgende:
Jij neem de tekst fuck de buitenlanders iets te serieus op arma...
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:54 schreef scarefreak het volgende:
Welnee. Ik vraag sowieso al bijna geen bans aan. En internet lag er thuis uit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef Frutsel het volgende:
Dus het aantal edits/kicks/moderaties/bans is in de laatste 72 uur ook niet toegenomen bij je?
of zij nam de tekst radicarmalisering erg serieus?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:54 schreef scarefreak het volgende:
Ik ben trots op jequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
En nog altijd niet schelden!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee. Ik vraag sowieso al bijna geen bans aan. En internet lag er thuis uit.
De waterpomp pompt het water uit de douche, omdat de afvoer van de douche onder het afvoerniveau van m'n woning zit. Eens in de zoveel tijd valt hij uit omdat hij lucht pompt. Dan moet ik de pomp weer aanvullen met water. Niet echt een groot probleem dus. Wel een gevaarlijk probleem omdat de elektriciteitsdraden naast de pomp lopen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:46 schreef Joene het volgende:
bij jou gaan ook de meest vreemde dingen stuk he.
Nah neequote:Op maandag 16 oktober 2006 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand geïnteresseerd in woningruil? Heb de begane grond en kelder van een leuk Jordaans grachtenpand uit 1725 in de aanbieding. Ongeveer 60 m2 groot. Er mankeert weinig aan de woning en deze heeft een nieuwe toiletpot.
Volgens de overlevering heeft Frans Hals in het pand gewoond, al is dat enigszins onmogelijk aangezien hij al dood was voor het pand er stond.
Dat is altijd weer een verassingquote:
Ik kan de 2 verdiepingen die ik heb al nauwelijks betalen. Laat staan de 4 die er nog bovenop staan.quote:
Toen echte mannen nog baarden hadden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef Armageddon het volgende:
1725? Men toen waren er nog piraten enzeau!
Ja! Nu hebben alleen heaumeaux en C4 moslims nog baarden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Toen echte mannen nog baarden hadden.
Hmm..en sinterklaas is dus heaumeauxquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja! Nu hebben alleen heaumeaux en C4 moslims nog baarden.
Wat jammer is dat toch altijd he?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, een of andere zanger die ze hadden uitgenodigd
Moeten we dan ook van werk ruilen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand geïnteresseerd in woningruil? Heb de begane grond en kelder van een leuk Jordaans grachtenpand uit 1725 in de aanbieding. Ongeveer 60 m2 groot. Er mankeert weinig aan de woning en deze heeft een nieuwe toiletpot.
Volgens de overlevering heeft Frans Hals in het pand gewoond, al is dat enigszins onmogelijk aangezien hij al dood was voor het pand er stond.
Nu heb je het half afgedaan hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Ja! Wist je dat niet?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..en sinterklaas is dus heaumeaux
Nee!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu heb je het half afgedaan hoor
Je bent nooit iets op onverklaarbare wijze kwijt geraakt?
Dichterbij mijquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moeten we dan ook van werk ruilen?
Beetje ver voor me![]()
ik dacht altijd een C4 Moslim... Passen genoeg bomgordels onder zijn gewaad... geeft altijd tikkende pakjes weg.. en die burkabaard, zal ie ook wel niet voor niets hebbenquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dichterbij mij
En heb ik ook wel werk voor je!
Jongetjes op schoot nemen is toch wel een behoorlijke weggever.quote:
Nee krijg net wel een aanbieding terug van een andere solliquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat jammer is dat toch altijd he?
Hey Joene, al gereageerd op dat gebeuren van Yamaha?
Omdat het winter gaat worden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh. Waarom is het zo pleuriskoud opeens 's ochtends?
Je gaat godverdomme toch geen marokkaan neuken..quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Tally!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm... alle opties blijven open!![]()
Ah men toen was er nog heel geen sprake van zelfontploffende moslims enzeau! Toen waren ze nog lief in die tijd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat godverdomme toch geen marokkaan neuken..
Ookal was ze een halfbloed..
Bij ons in de buurt waren geen lieve..quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah men toen was er nog heel geen sprake van zelfontploffende moslims enzeau! Toen waren ze nog lief in die tijd.
Euhmz... zo shocking goed, zodat je Yamaha ueberhaupt vergeet?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee krijg net wel een aanbieding terug van een andere solli
Ook schuldig is aan het neuken van een halfbloed Marokkaanse. En daar totaal geen probleem mee heeft.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:36 schreef Tally het volgende:
Je gaat godverdomme toch geen marokkaan neuken..
Ookal was ze een halfbloed..
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ook schuldig is aan het neuken van een halfbloed Marokkaanse. En daar totaal geen probleem mee heeft.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor jou 700 ex gas en licht. Wat heb jij in de aanbieding?quote:
Mwahquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz... zo shocking goed, zodat je Yamaha ueberhaupt vergeet?
Mmmm.. ik denk dat we dan lang kunnen wachten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef scarefreak het volgende:
En ondertussen blijf ik gewoon wachten op de tieten-foto's van chowi...
Zo dan!quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah
In elk geval weegt het op tegen mijn huidige baan.
Mwah het is geen wereldschokkende aanbieding opzich maar zeker gelijkwaardig aan mijn huidige functie.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor jou 700 ex gas en licht. Wat heb jij in de aanbieding?
Hé, dan heb je wel een woning waar niets stuk kan gaan. Waar water- en elektriciteitsvoorzieningen volgens de modernste technieken aangelegd zijn en waar vochtigheid geen probleem vormt.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, dan heb je wel een woning waar niets stuk kan gaan. Waar water- en elektriciteitsvoorzieningen volgens de modernste technieken aangelegd zijn en waar vochtigheid geen probleem vormt.
Deventer Metropoolquote:
Dat is zeker een toppert.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:15 schreef Joene het volgende:
Geen idee aan m2 maar 5 kamer woning , 380 euro
ik vind het duur genoegquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is zeker een toppert.
En ja, ik moet zeker wel over het dubbele komen, wat betreft mijn hypotheek voor een 3 kamer appartementje.
Ja, wat dacht je van mij!quote:
Buiten is ook goed..quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zat weer aan buiten te denken? Maar anders...de hobbykamer?![]()
Ik denk jij verdient zoveel het kan je weinig schelenquote:
Ga is op msn geilen !quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel jammer dat de kou er nu aan komt, maar bedenken we wel wat op
![]()
Daar wil ik je best vanaf helpen maar dat zou jij wel weer niet willenquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ipv mij een frustratie aanpraten
Dat zal best meevallenquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk jij verdient zoveel het kan je weinig schelen
quote:K3 zingt:
Hocus Pocus, iedereen kan toveren....
Je mag best mee doen hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Overal!quote:
Jees...quote:
zeker geen slecht weerquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jees...
Net in m'n blote reet over de Aalsmeerdijk geparadeerd... Kan je vertellen, hoe lekker het zonnetje schijnt, het is geen pretje met dit weer.
Tja, en ik zit dus te denken over welke van deze gasten hetvolgende bericht gaat:quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:21 schreef Armageddon het volgende:
Zeg ik zat te denken hè. Is dit ook niet wat voor FOK!
http://partyflock.nl/user/STATUS/deceased.html
Jeps.. was aangenaam genieten.quote:
jestersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |