Pimp er maar meequote:Op woensdag 11 april 2007 02:00 schreef GotC het volgende:
Geef mij maar een prachtig Schots accent.. Ik heb t ook stiekem niet per ongeluk
![]()
Mijn accent is kut want ik ben saaiquote:Op woensdag 11 april 2007 02:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben er trots op ja! Mooiste accent ter wereld.
Ik zou je graag helpen, maar ben een nul op het gebied van dat soort zaken. Hoe heb je als dove Nederlands geleerd (of werd pas op latere leeftijd doof?)? Dat zal wel via speciaal onderwijs geweest zijn, neem ik aan. Misschien dat Engels leren op dezelfde manier moet? Anders kan ik niets bedenken dan inderdaad lezen, met een woordenboek erbij... maar ik geloof gerust dat dat vreselijk moeilijk en langzaam gaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef BSAP-version2 het volgende:
Heb gelijk de search ff opgesnord op Engels/Nederlands, en wat tref ik aan? Een heuse Anglofiel in grammatica.
[..]
Nou, dat treft!
Kun je mij helpen met m'n strubbelingen met de Engelse taal? En wel hier: Hoe Engels effectief leren als dove zijnde?
Nee man, northern c*nts. Die gasten praten echt pauper Engels, niet te geloven... maarja, komt goed overeen met de regio, het is daar ook echt pauper. (letterlijk helaas)quote:Op woensdag 11 april 2007 09:01 schreef Brun0 het volgende:
leukste accent vind ik het scouse uit Liverpool.
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:47 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee man, northern c*nts. Die gasten praten echt pauper Engels, niet te geloven... maarja, komt goed overeen met de regio, het is daar ook echt pauper. (letterlijk helaas)
Jolly good show, old chapquote:Op woensdag 11 april 2007 07:10 schreef maartena het volgende:
Maar stiekem vind ik het Britse accent toch veel mooier dan het toch maar platte Amerikaans..... Ik kijk dan ook graag naar BBC America, de Amerikaanse versie van de BBC.
Sorry maar de culturele hoofdstad is toch echt London. Liverpool heeft wel een rijke historie, dat wel... Maar je moet daar eens overheen kijken, kom maar eens in de buurt bij Anfield en dan zul je zien wat ik bedoel. (the concrete jungle zoals ze dat noemen)quote:Op woensdag 11 april 2007 09:57 schreef Brun0 het volgende:
[..]is juist het leuke, sommige kunnen volgens mij echt geen fatsoenlijk Engels. Hoe kun je nou zeggen dat Liverpool pauper is, culturele hoofdstad, the mersey, penny lane, F.C., scousers, Irish pubs
![]()
![]()
![]()
In juni 2003 werd Liverpool gekozen tot culturele hoofdstad van Europa 2008.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Sorry maar de culturele hoofdstad is toch echt London. Liverpool heeft wel een rijke historie, dat wel... Maar je moet daar eens overheen kijken, kom maar eens in de buurt bij Anfield en dan zul je zien wat ik bedoel. (the concrete jungle zoals ze dat noemen)
'Although the United States has no official language at the federal level, English is the de facto national language. In 2003, about 215 million, or 82% of the population aged five years and older, spoke only English at home.'quote:Op woensdag 11 april 2007 10:03 schreef Re het volgende:
Amerikaans Engels is een uitstervende taal, eerste taal in the VS is nu Spaans
In het hypothetische geval dat je een Brit tegenkomt in Brum.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Brum ook, maar da's iig nog te verstaan![]()
Haha er zijn nog genoeg. In ieder geval mijn familie woont er.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:01 schreef DeX090 het volgende:
[..]
In het hypothetische geval dat je een Brit tegenkomt in Brum.
Whehe, dat zelfde probleem heb je in London. Bristols is mooi, net piratenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:01 schreef DeX090 het volgende:
[..]
In het hypothetische geval dat je een Brit tegenkomt in Brum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |