abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 oktober 2006 @ 05:09:10 #151
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42714059
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 05:05 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat je gaat verklaren waarom is voor mij al ok om je excuses te aanvaarden.

Wel zonde dat iedereen weg is, het begon net interessant te worden

Ach ja, morgen eens teruglezen wat er overdag gemeld is geworden in dit topic. Dan ben ik denkelijk de boeman
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Trouwste user 2022 maandag 16 oktober 2006 @ 06:31:27 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_42714160
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 05:09 schreef DeeCruise het volgende:

Ach ja, morgen eens teruglezen wat er overdag gemeld is geworden in dit topic. Dan ben ik denkelijk de boeman
De sperman bedoel je ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 oktober 2006 @ 06:59:57 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42714203
Ik zal de boel even simpel opsommen wat er is gebeurd. Opzettelijk de namen weggelaten, omdat de naam 'Etienne' de objectiviteit bij mensen nog wel eens laat verdwijnen.

- Meisje loopt enorm geil te doen tijdens een feestje en is zo geil geworden door 2 zoenende mannen.
- Meisje zegt tijdens feestje te willen vingeren, likken en pijpen vanwege een kloppende klit
- Meisje zegt tegen een jongen dat ze hem die avond helemaal geweldig vond.
- Meisje en jongen, beide dronken, spreken af dat ze samen gaan slapen.
- Meisje gaat eerder naar bed
- Jongen komt er later naast liggen.
- Jongen begint meisje wat te strelen
- Meisje gaat er voor op haar rug liggen met benen wijd.
- Meisje heeft spijt als ze de volgende morgen wakker wordt.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 16 oktober 2006 @ 07:17:10 #154
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42714248
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 06:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik zal de boel even simpel opsommen wat er is gebeurd. Opzettelijk de namen weggelaten, omdat de naam 'Etienne' de objectiviteit bij mensen nog wel eens laat verdwijnen.

- Meisje loopt enorm geil te doen tijdens een feestje en is zo geil geworden door 2 zoenende mannen.
- Meisje zegt tijdens feestje te willen vingeren, likken en pijpen vanwege een kloppende klit
- Meisje zegt tegen een jongen dat ze hem die avond helemaal geweldig vond.
- Meisje en jongen, beide dronken, spreken af dat ze samen gaan slapen.
- Meisje gaat eerder naar bed
- Jongen komt er later naast liggen.
- Jongen begint meisje wat te strelen
- Meisje gaat er voor op haar rug liggen met benen wijd.
- Meisje heeft spijt als ze de volgende morgen wakker wordt.
Ahh...gewoon oergezonde hollandse sex dus; die helaas achteraf verpest wordt door angstgevoelens voor het verliezen van de al langer bestaande eigen relatie.
  maandag 16 oktober 2006 @ 07:27:06 #155
242 Pinball
Electric Monk
pi_42714295
Moeten we al aangifte gaan doen bij de politie wegens aanranding?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_42714326
Pics en filmpjes
  maandag 16 oktober 2006 @ 07:32:44 #157
242 Pinball
Electric Monk
pi_42714327
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 07:27 schreef Pinball het volgende:
Moeten we al aangifte gaan doen bij de politie wegens aanranding?
Voor de liefhebbers: Frank aangeven bij de politie
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_42714973
Ze hebben hier gewoon allebei schuld aan.. De vrouw loopt sneller de kans om gebruikt te worden, de man loopt sneller de kans om van gebruik beschuldigd te worden. Dat weet je voor je gaat drinken en dat weet je tijdens je dronkenschap. En in dit geval interesseert 't me geen hol wie er het slechtst af komt, wat mij betreft beschuldigen ze etienne gewoon. Dat vind ik een stuk spannender dan wanneer 't Marcia's eigen schuld zou zijn.

pi_42715337
En ik heb net 't filmpje bekeken en ik zie echt 0 actie van Marcia's kant. Dus dat ze met d'r benen wijd gaat liggen e.d., dat zie ik niet hoor? Bovendien heeft BB dus gezegd dat zij wel degelijk duidelijk heeft laten merken dat ze 't niet wilde, heeft niemand daar iets van gemerkt? Verzint BB dat echt helemaal? En dat zij zijn hand zou hebben weggeduwd, dat kunnen we gewoon niet zien. Je ziet eigenlijk helemaal niks, je hoort alleen dingen en wat ook wel duidelijk is is dat 't Etienne is die actie onderneemt. Ik hoor ook niet haar kreunen ofzo, misschien naar 't verkeerde filmpje gekeken, maar ik zie echt 0 actie van haar kant.. (vond 't vrij saai overigens )
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:33:59 #160
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_42715492
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 09:23 schreef Taurus het volgende:
En ik heb net 't filmpje bekeken en ik zie echt 0 actie van Marcia's kant. Dus dat ze met d'r benen wijd gaat liggen e.d., dat zie ik niet hoor? Bovendien heeft BB dus gezegd dat zij wel degelijk duidelijk heeft laten merken dat ze 't niet wilde, heeft niemand daar iets van gemerkt? Verzint BB dat echt helemaal? En dat zij zijn hand zou hebben weggeduwd, dat kunnen we gewoon niet zien. Je ziet eigenlijk helemaal niks, je hoort alleen dingen en wat ook wel duidelijk is is dat 't Etienne is die actie onderneemt. Ik hoor ook niet haar kreunen ofzo, misschien naar 't verkeerde filmpje gekeken, maar ik zie echt 0 actie van haar kant.. (vond 't vrij saai overigens )
Als dat zo zou zijn heeft BB dus gewoon die 'aanranding' plaats laten vinden!

In mijn ogen heeft Marcia spijt als haren op haar hoofd van haar acties en probeert ze het op deze manier recht te breien om haar relatie te redden... (even voor alle duidelijkheid, ik vind Etienne echt een eikeltje, dus daar heeft het niets mee te maken). Dit is natuurlijk de manier om de tongzoen van Rik en Etienne te overtreffen
pi_42715605
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 09:33 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn heeft BB dus gewoon die 'aanranding' plaats laten vinden!

In mijn ogen heeft Marcia spijt als haren op haar hoofd van haar acties en probeert ze het op deze manier recht te breien om haar relatie te redden... (even voor alle duidelijkheid, ik vind Etienne echt een eikeltje, dus daar heeft het niets mee te maken). Dit is natuurlijk de manier om de tongzoen van Rik en Etienne te overtreffen
Nee zo bedoel ik niet. Marcia vertelde dat BB vindt dat zij haar grenzen duidelijk heeft gemaakt en dat Etienne dus aangesproken zou moeten worden. En nou is mijn vraag, heeft niemand iets gemerkt van Marcia die 'nee' zei of in ieder geval liet merken dat ze niets wilde? Want ik kan me niet voorstellen dat BB dat gewoon maar verzint en dat Marcia dat gewoon maar doorvertelt ondanks dat ze zelf weet dat 't niet zo is.
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:48:31 #162
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42715725
De vraag is, heeft er penetratie plaatsgevonden?
Confidence through competence
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:49:11 #163
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_42715737
Snap ik... maar als BB vindt dat ze haar grenzen duidelijk heeft gemaakt en dus ook vindt dat Etienne die heeft overschreden, dan hebben zij dus niet ingegrepen in een situatie die ze (bij nader inzien!) ongeoorloofd vinden... Daar snap ik dus echt geen bal van... Hoe snel waren ze wel niet met hun interventie toen Egbert bij Sabrina op bed sprong, daar gebeurde helemaal niks!

Ik heb Marcia in elk geval geen afwerende beweging of woorden zien of horen uiten...
pi_42715850
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef twentemeisje het volgende:
Snap ik... maar als BB vindt dat ze haar grenzen duidelijk heeft gemaakt en dus ook vindt dat Etienne die heeft overschreden, dan hebben zij dus niet ingegrepen in een situatie die ze (bij nader inzien!) ongeoorloofd vinden... Daar snap ik dus echt geen bal van... Hoe snel waren ze wel niet met hun interventie toen Egbert bij Sabrina op bed sprong, daar gebeurde helemaal niks!

Ik heb Marcia in elk geval geen afwerende beweging of woorden zien of horen uiten...
Ik ook niet, maar óók geen actie van haar kant. Ik heb haar niet horen kreunen en ze ligt grotendeels met haar gezicht de andere kant op. Dat vind ik niet bepaald een houding waarop iemand anders kan denken 'aaah jaa ze heeft er zin in'.
Kortom, hoe zij er bij ligt en haar houding e.d. past wel bij haar theorie dat ze 'out' was.

Ik vraag me alleen af op welke momenten Big Brother doelt als ze zeggen dat Marcia haar grenzen duidelijk heeft gemaakt, want dat heb ik nog niet voorbij zien komen?
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:56:34 #165
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_42715886
Damn, heb ik dus dit x wel wat gemist.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:59:20 #166
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_42715944
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 09:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af op welke momenten Big Brother doelt als ze zeggen dat Marcia haar grenzen duidelijk heeft gemaakt, want dat heb ik nog niet voorbij zien komen?
Daar zijn we het in elk geval over eens, ik namelijk ook niet...
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2006 @ 10:02:24 #167
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42715995
Van een ander forum de afgelopen nacht
quote:
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 @ 04:12 schreef Dizzy_lizzy het volgende:

E10 verteld de zusjes nog maar eens dat hij gewoon naast Mars ging liggen haar ff over haar zij aaide en toen op zijn rug ging liggen, vervolgens begon Mars hem dus met de hand te bevredigen maar hij had geen zin om klaar te komen.

Vertaling van zijn gebral: hij heeft het echt wel geprobeerd maar ze wilde/reageerde totaal niet.
Ah, dat gesop heeft de BB regie erbij geplakt?
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:05:22 #168
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42716043
quote:
maar hij had geen zin om klaar te komen.
Confidence through competence
pi_42716339
ik vind het maar een vaag verhaal allemaal hoor?????
pi_42716366
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 03:36 schreef noucky het volgende:
Het valt me op dat mannen hier anders reageren als vrouwen. Dat zegt mijn inziens ook genoeg.
Ik vind het simpel dat anderren zeggen van tja maar marcia was ook dronken. Het verschil is dat Marcia steeds vooraf heeft aangegeven dat ze niet wilde en E10 kan het geen reet schelen.
Ik ben een vrouw en ben het met scan en gert eens.

Trouwens. herinneren jullie Marcia's opmerkingen nog van een paar dagen geleden? Ze was zo bezig hoe ze er in kon blijven en had het er over dat ze dan sex ,moest hebben.

Ze staat nu wel in the picture.
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:25:12 #171
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_42716397
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:23 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en ben het met scan en gert eens.

Trouwens. herinneren jullie Marcia's opmerkingen nog van een paar dagen geleden? Ze was zo bezig hoe ze er in kon blijven en had het er over dat ze dan sex ,moest hebben.

Ze staat nu wel in the picture.
My thoughts exactly...
pi_42716400
Ik heb het hele filmpje bekeken en ze gaat zeker wel met haar benen wijd op een gegeven moment.

Kwam duidelijk van 2 kanten. Ze probeerden het zo ongemerkt mogelijk te doen.
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:58:39 #173
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42717139
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 10:25 schreef itsme het volgende:
Ik heb het hele filmpje bekeken en ze gaat zeker wel met haar benen wijd op een gegeven moment.

Kwam duidelijk van 2 kanten. Ze probeerden het zo ongemerkt mogelijk te doen.
Precies! Op het einde van het gebeuren trekt ze perongeluk het dekbed wat omhoog en zie je duidelijk dat ze met haar knie helemaal naar buiten ligt. Zoals ik het zag is ze gewoon lekker op haar rug gaan liggen toen Etienne begon.... en gaan genieten. Sommigen kunnen opwinding en zelfs een orgasme heel goed inhouden. Ze bewoog inderdaad nauwelijks, maar dat zegt niet dat ze niet lagte genieten en misschien zelfs wel is klaargekomen. We hebben nooit een uitdrukking of wat dan ook op haar gezicht kunnen zien. Aangezien ze alles nog prima wist de volgende morgen, heeft ze naar mijn idee gewoon met haar ogen dicht en wijdbeens liggen genieten. Toen Etienne ophield en ze misschien wel was klaargekomen, ging ze weer op haar zij liggen.
En ze heeft absoluut NERGENS aangegeven dat ze niet wilde. Geen moment. Ze heeft Etienne wel de hele avond aanwijzingen gegeven dat ze WEL wilde. In de gang zat ze met zijn hand tussen haar benen zelfs de hele tijd zijn arm te strelen, wat ik haar ook nog niet eerder heb zien doen. Daarbij komt nog dat Marcia in het gesprek met de meiden aangaf dat ze het hele gebeuren Etienne niet kon verwijten. Dat zei ze meerdere keren en zegt ze natuurlijk niet voor niets. Aan de ene kant zou het voor haar wel goed uitkomen als ze de gehele schuld op Etienne kon schuiven (zou het begrijpelijker maken voor Floris), maar gelukkig is ze nog zo fair dat ze zelf al aangaf dat dat eigenlijk niet kon.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42717249
Uh... niet het verkeerde topic hoor, maar waar staat dat filmpje?
En vast!
pi_42717258
Tóch is 't 'n vies ventje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')