abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:12:05 #101
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42713955
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:09 schreef Coraatje het volgende:

[..]

waar haal je er opuit dat ik 3 x schriftelijk een verzoek indien dan? leg even uit waar je dat uit opmaakt
Ik vraag het je, ik stel het niet vast...

Jij wil dus stellig beweren dat iemand daadwerkelijk in woord moet bevestigen wat hij/zij wil. Niet om het een of ander, maar 30% van communicatie vloeit voort uit lichaamshouding. Dan heb je nog stemintonatie en dan het gesproken woord. Kortom, ik vind het bullshit dat een persoon daadwerkelijk moet zeggen dat hij/zij aan zijn gerief wil komen.
Kijk maar eens in de kroeg....Daar wordt amper gesproken en is men elkaar ook continu aan t opgeilen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:13:29 #102
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42713957
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:11 schreef Coraatje het volgende:

[..]

dat is bullshit heb je sabrina 2 weken terug niet out zien gaan en 3 minuten later stond ze op het bed te springen op het moment dat ze out was kon iedereen alles met haar doen
Sorry hoor, maar dan heb je echt een enorme afwijking. Als jij bezwijkt (zowel lichamelijk als geestelijk) aan de gevolgen van alcohol dan is het ONMOGELIJK dat je 3 minuten later volledig in orde bent..
pi_42713959
Met drank op zijn mensen heel erg verschillend. De één wordt stil de ander zeer luidruchtig of lacherig. De één wordt van een verlegen iemand ineens een zeer spontaan iemand en er zijn mensen waarbij eigen gevoelens ineens zeer sterk naar boven komen ( E10 bv buitenlander haat en sex met vrouwen ).
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:15:47 #104
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42713963
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:14 schreef noucky het volgende:
Met drank op zijn mensen heel erg verschillend. De één wordt stil de ander zeer luidruchtig of lacherig. De één wordt van een verlegen iemand ineens een zeer spontaan iemand en er zijn mensen waarbij eigen gevoelens ineens zeer sterk naar boven komen ( E10 bv buitenlander haat en sex met vrouwen ).
En dit sluit aan op welke discussie?
pi_42713966
Een kerel die teveel gezopen heeft, krijgt 'm niet meer omhoog en een vrouw gaat met de benen wijd liggen.
pi_42713968
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:14 schreef noucky het volgende:
Ik heb hem anders ook dronken zien zoenen met een man en dronken horen zeggen dat hij helemaal niet racistisch is
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42713971
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:15 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

En dit sluit aan op welke discussie?
Het topic kerel
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_42713973
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:12 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ik vraag het je, ik stel het niet vast...

Jij wil dus stellig beweren dat iemand daadwerkelijk in woord moet bevestigen wat hij/zij wil. Niet om het een of ander, maar 30% van communicatie vloeit voort uit lichaamshouding. Dan heb je nog stemintonatie en dan het gesproken woord. Kortom, ik vind het bullshit dat een persoon daadwerkelijk moet zeggen dat hij/zij aan zijn gerief wil komen.
Kijk maar eens in de kroeg....Daar wordt amper gesproken en is men elkaar ook continu aan t opgeilen.
nee dat beweer ik helemaal niet we hadden het over het feit dat ze blijkbaar zei dat ze geil is ,en dat dat voor etienne geen groen licht behoorde te zijn ,dat daar dus meer bij kwam kijken dan alleen een opmerking ik ben geil.

en dat opgeilen in de kroeg de enen man word al geil als een vrouw staat te dansen de ander heeft daar iets meer voor nodig ,maar dat betekend dan ook dat je verder wil?
pi_42713975
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:17 schreef sig000 het volgende:

Een kerel die teveel gezopen heeft, krijgt 'm niet meer omhoog en een vrouw gaat met de benen wijd liggen.
Als ik teveel gezopen heb wens ik niemand aan mijn lijf maar wil rust !!!!!!!!!
Oh ja ik ben een vrouw voor degene die me niet kent.
pi_42713976
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:13 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dan heb je echt een enorme afwijking. Als jij bezwijkt (zowel lichamelijk als geestelijk) aan de gevolgen van alcohol dan is het ONMOGELIJK dat je 3 minuten later volledig in orde bent..
het was toch echt zo
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:21:32 #111
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42713977
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:19 schreef noucky het volgende:

[..]

Het topic kerel
Niet bepaald vrouwtje....

Als ik nu zeg de aarde is rond klopt dat ook als een bus, maar staat het los van deze discussie. De discussie hier is of er daadwerkelijk iemand schuld heeft aan de hele situatie. Wat alcohol met mensen doet heeft er weinig mee te maken. Als je man (of vrouw) genoeg bent om te zuipen, dan moet je ook aanvaarden dat het je verandert en niet achteraf gaan lopen klagen...
pi_42713978
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:17 schreef sig000 het volgende:

geen last van
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:22:31 #113
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42713979
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:21 schreef Coraatje het volgende:

[..]

het was toch echt zo
Of ze was zich aan het aanstellen en is niet daadwerkelijk out gegaan, wat me dan eerder een mogelijkheid lijkt. Je wil niet weten wat sommige mensen doen voor aandacht, en negatieve aandacht is ook aandacht. Maar goed, ik heb het niet gezien en ken de personen niet uiteraard...
pi_42713980
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:20 schreef Coraatje het volgende:

[..]

nee dat beweer ik helemaal niet we hadden het over het feit dat ze blijkbaar zei dat ze geil is ,en dat dat voor etienne geen groen licht behoorde te zijn ,dat daar dus meer bij kwam kijken dan alleen een opmerking ik ben geil.

en dat opgeilen in de kroeg de enen man word al geil als een vrouw staat te dansen de ander heeft daar iets meer voor nodig ,maar dat betekend dan ook dat je verder wil?
Net zo simpel als E10, ook een looser.
pi_42713984
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:22 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Of ze was zich aan het aanstellen en is niet daadwerkelijk out gegaan, wat me dan eerder een mogelijkheid lijkt. Je wil niet weten wat sommige mensen doen voor aandacht, en negatieve aandacht is ook aandacht. Maar goed, ik heb het niet gezien en ken de personen niet uiteraard...
ik zal is kijken of ik het filmje kan speuren,maar daar ben ik dus niet zo een ster in eendje weet jj hem zo een 2 drie te vinden?
pi_42713985
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:20 schreef noucky het volgende:

[..]

Was me nog niet opgevallen
pi_42713989
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:21 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Niet bepaald vrouwtje....

Als ik nu zeg de aarde is rond klopt dat ook als een bus, maar staat het los van deze discussie. De discussie hier is of er daadwerkelijk iemand schuld heeft aan de hele situatie. Wat alcohol met mensen doet heeft er weinig mee te maken. Als je man (of vrouw) genoeg bent om te zuipen, dan moet je ook aanvaarden dat het je verandert en niet achteraf gaan lopen klagen...
Het voorval is gebeurd door alcohol, dus je niet uit kunt gaan sluiten.
pi_42713990
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:20 schreef noucky het volgende:

[..]

Als ik teveel gezopen heb wens ik niemand aan mijn lijf maar wil rust !!!!!!!!!
Uitzonderingen bevestigen de regel.
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:25:24 #119
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42713991
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:20 schreef Coraatje het volgende:

[..]

Zie de reactie nu pas, overheen gelezen

Wat ik opmaak uit de afgelopen pagina's is dat er door die meid wel meer gezegd is dan alleen maar " ik ben geil". En daar hoort ook het gedrag bij (ook van de afgelopen weken uiteraard). Als jij iemand het gevoel geeft dat je op meer uit bent, en het je geen ruk uitmaakt wie het is, (en dan niet 1 opmerking maar echt enorm duidelijk zijn) dan moet je ook niet raar opkijken als dat gevolgen heeft. Als je dan ook nog eens toestemt, nergens aangeeft dat je het niet wil of wat dan ook, dan heb je wat mij betreft geen enkel recht tot klagen.
pi_42713993
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:22 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Als je het niet volgt en de personen niet kent, waar lul je dan toch over vent.
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:26:50 #121
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42713994
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:24 schreef noucky het volgende:

[..]

Het voorval is gebeurd door alcohol, dus je niet uit kunt gaan sluiten.
Bullshit.

Alcohol neemt remmingen weg, maar het maakt mensen niet tot monsters. Nooit de opmerking gehoord dat alleen kinderen en dronken mensen echt eerlijk zijn? Als je gezopen hebt wordt je een simpele variant van jezelf. Niet van bush, dutroux, of hitler, maar van jezelf...
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:28:02 #122
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42713996
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:26 schreef noucky het volgende:

[..]

Als je het niet volgt en de personen niet kent, waar lul je dan toch over vent.
Ik ben tot dusver nog behoorlijk correct geweest tegen je, maar je moet echt gaan kappen met dat vent en kerel gezanik muts...Je begint me te vervelen.

Ik zat gisteren ook in een topic wat hierover ging en daarom volg ik dit onderwerp. Daarbij ga ik graag een discussie aan. Met mensen die dat ook waardig zijn uiteraard dus ik vraag me uberhaupt af waarom ik nog de moeite neem om op je te reageren...
pi_42713998
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:23 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ik zal is kijken of ik het filmje kan speuren,maar daar ben ik dus niet zo een ster in eendje weet jj hem zo een 2 drie te vinden?
Ik weet het ook ff niet, ik had er ook een filmpje van gemaakt, maar heb er in geknipt, dus ik weet niet meer hoeveel tijd er tussen zat, maar het was niet veel idd.
pi_42713999
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:26 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Bullshit.

Alcohol neemt remmingen weg, maar het maakt mensen niet tot monsters. Nooit de opmerking gehoord dat alleen kinderen en dronken mensen echt eerlijk zijn? Als je gezopen hebt wordt je een simpele variant van jezelf. Niet van bush, dutroux, of hitler, maar van jezelf...
Klopt, mensen lijken mooier an ze in werkelijkheid zijn en zolang alles op afstand is dan kun je de shit buiten beeld houden.
pi_42714001
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:25 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Wat ik opmaak uit de afgelopen pagina's is dat er door die meid wel meer gezegd is dan alleen maar " ik ben geil". En daar hoort ook het gedrag bij (ook van de afgelopen weken uiteraard). Als jij iemand het gevoel geeft dat je op meer uit bent, en het je geen ruk uitmaakt wie het is, (en dan niet 1 opmerking maar echt enorm duidelijk zijn) dan moet je ook niet raar opkijken als dat gevolgen heeft. Als je dan ook nog eens toestemt, nergens aangeeft dat je het niet wil of wat dan ook, dan heb je wat mij betreft geen enkel recht tot klagen.
weet je wat ik zo grappig vind vaak als men dingen heeft gedaan als ze dronken zijn en/of men staat er niet achter dan zegt men ik kan het me niet herinneren ik was te dronken. maar nu is deze discussie word dus gezegd en verwacht dat je alles nog weet wat je gedaan of gezegd heb na alcohol . Ik heb ook dingen gedaan onder invloed van alcohol waar ik achteraf spijt van heb nou ja spijt ik neem niet dagelijks barkrukken mee en ga midden op de dansvloer lichtjes liggen kijken,teminste niet bij me volle verstand
pi_42714002
quote:

[..]

jij volgt het duidelijk niet en hier wil ik het bij laten. Ik stoor me mateloos aan jou. Reageer op dingen die je zelf ziet en meemaakt maar niet dit gezwam in de ruimte.
Wil je de psycholoog gaan uithangen, ga dan daar solliciteren.
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:32:42 #127
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42714003
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:31 schreef Coraatje het volgende:

[..]

weet je wat ik zo grappig vind vaak als men dingen heeft gedaan als ze dronken zijn en/of men staat er niet achter dan zegt men ik kan het me niet herinneren ik was te dronken. maar nu is deze discussie word dus gezegd en verwacht dat je alles nog weet wat je gedaan of gezegd heb na alcohol . Ik heb ook dingen gedaan onder invloed van alcohol waar ik achteraf spijt van heb nou ja spijt ik neem niet dagelijks barkrukken mee en ga midden op de dansvloer lichtjes liggen kijken,teminste niet bij me volle verstand
Ik kan heel eerlijk zeggen dat ik behoorlijke hoeveelheden alcohol heb weggetankt, maar dat ik altijd herinnerd heb wat ik gedaan heb. Tenzij ik buiten bewustzijn was uiteraard maar mijn ervaring is dat je dan ook niet echt veel onderneemt
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:34:26 #128
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42714005
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:31 schreef noucky het volgende:

[..]

jij volgt het duidelijk niet en hier wil ik het bij laten. Ik stoor me mateloos aan jou. Reageer op dingen die je zelf ziet en meemaakt maar niet dit gezwam in de ruimte.

Er is er maar 1 die zwamt hier, en het lijkt me duidelijk wie dat is. Je kunt er gewoon niet tegen dat iemand die niet onderdeel is van de bb incrowd zich mengt in de discussie en dan ook nog gelijk krijgt in een discussie met jou...

Maar prima kind, dan laat je het toch fijn. Gelukkig zijn er nog andere mensen hier die wel normaal kunnen reageren.

Ow en for your information, 3x raden wat ik studeer
pi_42714006
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:32 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ik kan heel eerlijk zeggen dat ik behoorlijke hoeveelheden alcohol heb weggetankt, maar dat ik altijd herinnerd heb wat ik gedaan heb. Tenzij ik buiten bewustzijn was uiteraard maar mijn ervaring is dat je dan ook niet echt veel onderneemt
daarom iederen reageerd anders ik kan me dat voorval liggend op de dansvloer ook niet herinneren ,maar de foto's spraken voorzich en die barkruk tot op de dag van vandaag vraag ik me af hoe ik dat voormekaar heb gekregen en het is niet iets waar ik me super voor schaam ofzo het is gebeurd gewoon ...
pi_42714007
quote:

Wil je de psycholoog gaan uithangen,
Voor alle spychologen is dit toch pracht materiaal. Waar ze dan weer oeverloze discussie's over gaan houden.
pi_42714009
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:32 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Mijn ervaring met alcohol is dat ik een enkele keer niks meer weet, maar soms me later bewust wordt van dingen. Dit betekent dat op het moment van dronkenschap je niet alles weet van wat je doet en zeer zeker niet meer voor jezelf kunt opkomen.
pi_42714012
quote:

[..]

Stop je de discussie zo snel
Ik begin nou te twijfelen of je echtwel een vrouw bent
pi_42714013
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:34 schreef DeeCruise het volgende:

onderdeel is van de bb incrowd
Leg me dat eens uit.
Ben je nu Fok aan 't bedreigen?
pi_42714015
ik ga hier graag nog op verder maar schrik van de tijd en om 8 uur gaat mijn wekkertje dus morgen verder
pi_42714016
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:34 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Er is er maar 1 die zwamt hier, en het lijkt me duidelijk wie dat is. Je kunt er gewoon niet tegen dat iemand die niet onderdeel is van de bb incrowd zich mengt in de discussie en dan ook nog gelijk krijgt in een discussie met jou...

Maar prima kind, dan laat je het toch fijn. Gelukkig zijn er nog andere mensen hier die wel normaal kunnen reageren.

Ow en for your information, 3x raden wat ik studeer
Het was me al duidelijk dat jij een type bent die macht wil hebben.
pi_42714018
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:36 schreef noucky het volgende:

[..]

Mijn ervaring met alcohol is dat ik een enkele keer niks meer weet, maar soms me later bewust wordt van dingen. Dit betekent dat op het moment van dronkenschap je niet alles weet van wat je doet en zeer zeker niet meer voor jezelf kunt opkomen.
Als je dat van jezelf weet en je vind het niet tof, dan moet je niet drinken
pi_42714019
quote:

[..]

Nee, als de vrouw in kwestie ligt te slapen heeft ie er sowieso al met z'n poten af te blijven, als ze er bij weg draait en hem een keer halfslapend wegduwt is dat gelijk aan nee zeggen wat mij betreft. Wat de vrouw daarvoor ook gedaan zou hebben, dat ze dan de gevolgen maar van moet dragen is pure bullshit.
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_42714021
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:40 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Nee, als de vrouw in kwestie ligt te slapen er bij weg draait en hem een keer halfslapend wegduwt is dat gelijk aan nee zeggen wat mij betreft. Wat de vrouw daarvoor ook gedaan zou hebben, dat ze dan de gevolgen maar van moet dragen is pure bullshit.
precies en nou ga ik
pi_42714024
quote:

[..]

Nee, als de vrouw in kwestie ligt te slapen er bij weg draait en hem een keer halfslapend wegduwt is dat gelijk aan nee zeggen wat mij betreft. Wat de vrouw daarvoor ook gedaan zou hebben, dat ze dan de gevolgen maar van moet dragen is pure bullshit.
Er zijn mannen die het nooit snappen. Of is het eigen man.
pi_42714025
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:38 schreef Coraatje het volgende:
ik ga hier graag nog op verder maar schrik van de tijd en om 8 uur gaat mijn wekkertje dus morgen verder
Jij wil de discussie maar blijven voortzetten, typisch vrouwen
pi_42714026
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij wil de discussie maar blijven voortzetten, typisch vrouwen
eendje foei nou net voordat ik naar bed ga en fijn over je wilde gaan dromen ..beetje jammer
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:44:50 #142
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42714027
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:35 schreef Coraatje het volgende:

[..]

daarom iederen reageerd anders ik kan me dat voorval liggend op de dansvloer ook niet herinneren ,maar de foto's spraken voorzich en die barkruk tot op de dag van vandaag vraag ik me af hoe ik dat voormekaar heb gekregen en het is niet iets waar ik me super voor schaam ofzo het is gebeurd gewoon ...
Ok dan, dan ben je dus 1 van de mensen die ooit heeft meegemaakt dat je een deel van de avond kwijt bent. Kan. Maar dat neemt niet weg dat je wel zelf verantwoordelijk was voor wat je die avond gedaan hebt. En ik neem aan dat je daar ook van geleerd hebt zoals de meeste mensen. In tegenstelling tot die persoon in het bb huis...
pi_42714028
Iedereen die E10 volgt zal neem ik aan hetzelfde oordeel hebben als ik.
Een patsertje die popie wil zijn met grote bek, veel vrouwen en veel sex.
Daarbij neonazi gezind is.
Kort samengevat een gozertje die geen fuck voorstelt en alleen zijn ego kan strelen door dingen te gaan doen die niet door de beugel kunnen.
Mijn vraag is dan voornamelijk, hoe heeft het zover kunnen lopen, waarom doet die gozer zo.
Dat boeit me meer.
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:46:43 #144
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42714029
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:37 schreef sig000 het volgende:

[..]

Leg me dat eens uit.
Ben je nu Fok aan 't bedreigen?
hahaha...Nee man, ik bedoel dat ik niet bij de vaste Big Brother fokkers hoor...
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:48:07 #145
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42714030
quote:

[..]

Nee, als de vrouw in kwestie ligt te slapen heeft ie er sowieso al met z'n poten af te blijven, als ze er bij weg draait en hem een keer halfslapend wegduwt is dat gelijk aan nee zeggen wat mij betreft. Wat de vrouw daarvoor ook gedaan zou hebben, dat ze dan de gevolgen maar van moet dragen is pure bullshit.
Kijk, dat is info die ik nog nergens tegen ben gekomen in dit hele topic...Dat verandert de zaak. Maar waarom stemt ze er dan alsnog mee in? Want het is gebeurd, dat is een feit gezien alle ophef erover..
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:48:40 #146
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42714031
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:38 schreef noucky het volgende:

[..]

Het was me al duidelijk dat jij een type bent die macht wil hebben.
pi_42714039
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:48 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Je was te druk met posten?
  maandag 16 oktober 2006 @ 05:00:05 #148
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_42714041
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je was te druk met posten?
Geloof het of niet maar ik ben op mijn werk...Er komt nogal eens wat tussen waardoor ik posts mis. Deze was gewoon te leuk om voorbij te laten gaan, sorry
pi_42714051
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 05:00 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Geloof het of niet maar ik ben op mijn werk...Er komt nogal eens wat tussen waardoor ik posts mis. Deze was gewoon te leuk om voorbij te laten gaan, sorry
Dat je gaat verklaren waarom is voor mij al ok om je excuses te aanvaarden.
pi_42714057
Ik zwerf een beetje als losse flodder rond op dit forum en dit is wel een gezellig tipoc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')