Ja in haar beha en vlg mij onder de ogen van Bart die al klaagde vanmiddag dat als moeder zijnde moet je je niet zo op internet laten zien...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef Ace1 het volgende:
Brian laat z'n benen insmeren door natasia, terwijl die in bad ligt.
BAhahahah
Haha, klopt volgens mij. Sterk gezien!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:46 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja in haar beha en vlg mij onder de ogen van Bart die al klaagde vanmiddag dat als moeder zijnde moet je je niet zo op internet laten zien...
Sowieso Brian heeft een moedersaandacht tekort en Natasia mist haar kinderen...Ze hebben echt een duidelijk kind-moeder verhouding, zeker gezien dat allebei hun roots in Centraal-Amerika liggen...
Ze wil dat anderen naar haar luisteren, maar ze laat niemand uit pratenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:08 schreef Gert het volgende:
Wat is het! Wat is het! Wat heb jij met mij!! Zeg het dan!!
Ilona: Natasia er is niets aan de ha..
Wat is het! Wat is het! Vertel het me dan!! Zeg het dan!! Wat is het!
De verbaast me niets. Zelfs hier wordt er niets over Ilona geschreven. Het Ilona topic op dit forum heeft na 1 oktober al 2 nieuwe berichten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:34 schreef lupus het volgende:
Volgens Ilona had Sjonnie aan haar verteld: vraag 100 mensen in Hilversum ken je Ilona van de gouden kooi en niemand kent je.
Duh, als die iéts door heeft dan is het wel: in één oogopslag zien of iemand status en geld heeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:54 schreef happyme28 het volgende:
Best scherp van Nena dat ze dat direct door had.
Hier het bewuste fragmentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Netjes!! Bart en Nena hebben Stephan door. Ze vermoeden of weten eigenlijk dat hij geen directeur is. Hij speelt al vanaf dag 1 een spelletje. Het vermoeden werd versterkt door het feit dat zijn vriendin voor kwam schuiven in een Fiat Punto.
Ja dat lijkt me ook. Vooral gezien het feit dat ze er samen in zitten, en het gaat om sjiek entree te maken. Dat doet een directeur echt wel in zijn Fiat Punto, omdat ie zo lekker rijdt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:25 schreef Frutsel het volgende:
Dus omdat iemands vrouw een fiat punto rijd, ben je geen directeur?
Misschien rijd ut bakkie gewoon lekker..en is ze fiat punto fan![]()
Zij rijdt, misschien durft zij niet in de pooierbak te rijden of heeft Stephan gewoon www.vrouwenrijdenbeter.nl bezocht en maar aanbevolen met het Fiatje te gaan...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook. Vooral gezien het feit dat ze er samen in zitten, en het gaat om sjiek entree te maken. Dat doet een directeur echt wel in zijn Fiat Punto, omdat ie zo lekker rijdt.
Da's wel vaker. Het concept is wat anders dan BB..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Tibo_GK het volgende:
Wat doet die cameraman daar? Die staat gewoon tussen de bewoners!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Duh, als die iéts door heeft dan is het wel: in één oogopslag zien of iemand status en geld heeft.
Als het zó moet, dan ben ik tégen meer bloot.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:43 schreef shmoopy het volgende:
En je ziet het, hé, John belt:"Er moet meer bloot!" en meteen een krolse Nataaasia onder de douche.
*ril*
Ja, het is idd wat goedkoop, zou goed bij de 3 Toppers passenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef fokkerd het volgende:
Ik dacht dat miljoniars met geld smeten, in dure auto's rijden, de huishoudster afzeiken, aandelen verhandelen, hoeren bestellen, dure party's geven, ipv met een schortje om een banketbakkersclubje oprichten.
Ze hebben voor het merendeel mensen gecast uit de middenklasse of hoger.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef fokkerd het volgende:
Ik dacht dat miljoniars met geld smeten, in dure auto's rijden, de huishoudster afzeiken, aandelen verhandelen, hoeren bestellen, dure party's geven, ipv met een schortje om een banketbakkersclubje oprichten.
Ja, een soort tokkies of flodders ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben voor het merendeel mensen gecast uit de middenklasse of hoger.
Misschien was het wel leuk geweest om een stel enorme paupers in dat huis te zetten, die nooit een cent te makken hebben gehad en er nu inens mee mogen smijten. Zodat je in dat huis binnen een week struikelt over de prostituees en coke-dealers.![]()
John moet in het vervolg iets specifieker zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]Lijkt me ook.
En je ziet het, hé, John belt:"Er moet meer bloot!" en meteen een krolse Nataaasia onder de douche.
*ril*
jaaaaahh!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
Wilco, wil je met me trouwen ?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:20 schreef Tamaartje het volgende:
Die gast begaat de grootste fout van zijn leven
Omdat de streams appart gecomprimeerd worden, en een complex beeldje er soms langer over doet om te comprimeren dan een simpel beeldjequote:en waarom lopen die streams zo ongelijk qua timing?
hmm, en dat levert een structureel verschil op tussen 2 bepaalde streams van 45 seconden? naja, t zal wel, tis me eerder nooit zo opgevallenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat de streams appart gecomprimeerd worden, en een complex beeldje er soms langer over doet om te comprimeren dan een simpel beeldje![]()
Daarbij komt ook nog dat ze na elkaar geladen worden in je mediaspeler, met een buffer van enkele seconden.
je ziet ze denken "wat een aandachtvraagster" ..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef Tamaartje het volgende:
haha Nicolaas, Nena en Bart vinden het allemaal belachelijk
Nena zei ook al tegen Bart... is alleen maar voor aandacht, komt weer in de bladen en op tv enz..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:40 schreef winterapfel het volgende:
[..]
je ziet ze denken "wat een aandachtvraagster" ..of beeld ik me dat ik en ben ik de enige die dat denkt?
en eveline ook zo vanafgewisseld met
en
(spannende tv hoor
)
Ja ik ben het er ook helemaal mee eens..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:14 schreef winterapfel het volgende:
helemaal met eveline eens
allemaal dat sociaal wenselijke gedrag
kom maar op met de conflicten
hahahaquote:
geen idee over wie Evelien het had. Volgens mij had Nena het over de FHM. Er wordt ook meteen gezegd, goed voor de kijkcijfers: een huwelijk en een modelquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahaha![]()
Over wie heeft Evelien het nu steeds? Iemand waar ze zoveel respect voor heeft?
Die vrouw zat bij het formulieren invullen van DGK
Ze krijgen een zonnebankleuk!
Edit: De zonnebank is eigenlijk speciaal voor Nena omdat ze graag bruin wil zijn voor de fotoshoot
Dus ik neem aan dat ze het wel gaat doen dan..!
eveline?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:06 schreef Flyduck het volgende:
Wie is dat onwijs lekkere wijf aan tafel (met bruine haar) ?
het paardenmeisjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:21 schreef Flyduck het volgende:
nee, die andere die aan kop van de tafel zit?
ze heeft wel een heel knap gezicht...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:30 schreef winterapfel het volgende:
ze doet me eigenlijk niet echt iets ... zeker niet met dat domme corset achtige shirt dat ze aanheeft![]()
en trouwen, nicolaas: laat de twee tortelduifjes ff alleen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |