Ja in haar beha en vlg mij onder de ogen van Bart die al klaagde vanmiddag dat als moeder zijnde moet je je niet zo op internet laten zien...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef Ace1 het volgende:
Brian laat z'n benen insmeren door natasia, terwijl die in bad ligt.
BAhahahah
Haha, klopt volgens mij. Sterk gezien!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:46 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja in haar beha en vlg mij onder de ogen van Bart die al klaagde vanmiddag dat als moeder zijnde moet je je niet zo op internet laten zien...
Sowieso Brian heeft een moedersaandacht tekort en Natasia mist haar kinderen...Ze hebben echt een duidelijk kind-moeder verhouding, zeker gezien dat allebei hun roots in Centraal-Amerika liggen...
Ze wil dat anderen naar haar luisteren, maar ze laat niemand uit pratenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:08 schreef Gert het volgende:
Wat is het! Wat is het! Wat heb jij met mij!! Zeg het dan!!
Ilona: Natasia er is niets aan de ha..
Wat is het! Wat is het! Vertel het me dan!! Zeg het dan!! Wat is het!
De verbaast me niets. Zelfs hier wordt er niets over Ilona geschreven. Het Ilona topic op dit forum heeft na 1 oktober al 2 nieuwe berichten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:34 schreef lupus het volgende:
Volgens Ilona had Sjonnie aan haar verteld: vraag 100 mensen in Hilversum ken je Ilona van de gouden kooi en niemand kent je.
Duh, als die iéts door heeft dan is het wel: in één oogopslag zien of iemand status en geld heeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:54 schreef happyme28 het volgende:
Best scherp van Nena dat ze dat direct door had.
Hier het bewuste fragmentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Netjes!! Bart en Nena hebben Stephan door. Ze vermoeden of weten eigenlijk dat hij geen directeur is. Hij speelt al vanaf dag 1 een spelletje. Het vermoeden werd versterkt door het feit dat zijn vriendin voor kwam schuiven in een Fiat Punto.
Ja dat lijkt me ook. Vooral gezien het feit dat ze er samen in zitten, en het gaat om sjiek entree te maken. Dat doet een directeur echt wel in zijn Fiat Punto, omdat ie zo lekker rijdt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:25 schreef Frutsel het volgende:
Dus omdat iemands vrouw een fiat punto rijd, ben je geen directeur?
Misschien rijd ut bakkie gewoon lekker..en is ze fiat punto fan![]()
Zij rijdt, misschien durft zij niet in de pooierbak te rijden of heeft Stephan gewoon www.vrouwenrijdenbeter.nl bezocht en maar aanbevolen met het Fiatje te gaan...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook. Vooral gezien het feit dat ze er samen in zitten, en het gaat om sjiek entree te maken. Dat doet een directeur echt wel in zijn Fiat Punto, omdat ie zo lekker rijdt.
Da's wel vaker. Het concept is wat anders dan BB..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Tibo_GK het volgende:
Wat doet die cameraman daar? Die staat gewoon tussen de bewoners!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |