Ja, het is idd wat goedkoop, zou goed bij de 3 Toppers passenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef fokkerd het volgende:
Ik dacht dat miljoniars met geld smeten, in dure auto's rijden, de huishoudster afzeiken, aandelen verhandelen, hoeren bestellen, dure party's geven, ipv met een schortje om een banketbakkersclubje oprichten.
Ze hebben voor het merendeel mensen gecast uit de middenklasse of hoger.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef fokkerd het volgende:
Ik dacht dat miljoniars met geld smeten, in dure auto's rijden, de huishoudster afzeiken, aandelen verhandelen, hoeren bestellen, dure party's geven, ipv met een schortje om een banketbakkersclubje oprichten.
Ja, een soort tokkies of flodders ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben voor het merendeel mensen gecast uit de middenklasse of hoger.
Misschien was het wel leuk geweest om een stel enorme paupers in dat huis te zetten, die nooit een cent te makken hebben gehad en er nu inens mee mogen smijten. Zodat je in dat huis binnen een week struikelt over de prostituees en coke-dealers.![]()
John moet in het vervolg iets specifieker zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]Lijkt me ook.
En je ziet het, hé, John belt:"Er moet meer bloot!" en meteen een krolse Nataaasia onder de douche.
*ril*
jaaaaahh!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
Wilco, wil je met me trouwen ?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:20 schreef Tamaartje het volgende:
Die gast begaat de grootste fout van zijn leven
Omdat de streams appart gecomprimeerd worden, en een complex beeldje er soms langer over doet om te comprimeren dan een simpel beeldjequote:en waarom lopen die streams zo ongelijk qua timing?
hmm, en dat levert een structureel verschil op tussen 2 bepaalde streams van 45 seconden? naja, t zal wel, tis me eerder nooit zo opgevallenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat de streams appart gecomprimeerd worden, en een complex beeldje er soms langer over doet om te comprimeren dan een simpel beeldje![]()
Daarbij komt ook nog dat ze na elkaar geladen worden in je mediaspeler, met een buffer van enkele seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |