Ohw? Ik had juist begrepen dat hij alom bemind wordt. Heb je een bron?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:39 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Die man wordt werkelijk gehaat binnen agrarisch Nederland. Moet een grote eikel zijn, naar uik heb vernomen![]()
't is een rooie die zijn in de vaak CDA boerenkringen natuurlijk niet echt geliefd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ohw? Ik had juist begrepen dat hij alom bemind wordt. Heb je een bron?
Daar buiten kan ik ze ook nooit zo waarderen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
't is een rooie die zijn in de vaak CDA boerenkringen natuurlijk niet echt geliefd.
Tja en bij de CDA'ers zal er nog veel oud zeer zijn vanwege die andere rooie boer, Mansholt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar buiten kan ik ze ook nooit zo waarderen.
Eigenlijk is het CDA ook maar niks. Veel te politiek, veel te veel slecht beleid. T'is net de PvdA maar dan met een ander kleurtje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja en bij de CDA'ers zal er nog veel oud zeer zijn vanwege die andere rooie boer, Mansholt.
En dan is dit ook nog eens een melkveehouder. Daar zijn de niet CDA'ers helemaal schaars geloof ik.
Klopt en dat is weer net de VVD met een ander kleurtjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Eigenlijk is het CDA ook maar niks. Veel te politiek, veel te veel slecht beleid. T'is net de PvdA maar dan met een ander kleurtje.
Hmmm, ik vind de VVD toch net wat oprechter dan het CDA en PvdA.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt en dat is weer net de VVD met een ander kleurtje. Zeker de grote partijen zijn allemaal 1 pot nat. De programma's ontlopen elkaar eigenlijk ook nauwelijks.
Wat ook weer niet zo gek is aangezien ze altijd op elkaar aangewezen zijn voor coalities.
Hehe, ja als je de naam Mansholt laat vallen dan springt vooral de oudere generatie agrariërs bijkans uit z'n vel. Nee, maar boeren hebben een hekel aan linkse partijen, omdat deze zoveel regels bedenken voor agrarische bedrijven dat het voeren van een fatsoenlijk boerenbedrijf in dit land onmogelijk wordt gemaakt. Harm Evert Waalkens is een bioboer en dringt dat op aan alle andere boeren. Daar houdt men niet zo van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja en bij de CDA'ers zal er nog veel oud zeer zijn vanwege die andere rooie boer, Mansholt.
En dan is dit ook nog eens een melkveehouder. Daar zijn de niet CDA'ers helemaal schaars geloof ik.
Nou ik niet de VVD is net zo verslaafd aan het pluche als CDA en PvdA maakt echt geen reet uit. Ze zijn eigenlijk ook alleen nog maar in naam liberaal. Met zo nu en dan een sneer naar buitenlanders er tussendoor. Klinkt leuk maar stelt allemaal niet zoveel voor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind de VVD toch net wat oprechter dan het CDA en PvdA.Hoewel ik draai met de snelweg nabij het Naardermeer heel erg matig vond.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:29 schreef Hi_flyer het volgende:
SGP/Balkie/rechts
Waalkens heeft idd een bioboerderij, alles gebeurt daar milieu- en diervriendelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:42 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Hehe, ja als je de naam Mansholt laat vallen dan springt vooral de oudere generatie agrariërs bijkans uit z'n vel. Nee, maar boeren hebben een hekel aan linkse partijen, omdat deze zoveel regels bedenken voor agrarische bedrijven dat het voeren van een fatsoenlijk boerenbedrijf in dit land onmogelijk wordt gemaakt. Harm Evert Waalkens is een bioboer en dringt dat op aan alle andere boeren. Daar houdt men niet zo van.
Laten we het erop houden dat de PvdA met Waalkens op de lijst niet hoeft te rekenen op de steun van agrarisch Nederland.
Tja de boeren zijn toch een conservatief volkje waarvoor het niet snel goed isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:18 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Waalkens heeft idd een bioboerderij, alles gebeurt daar milieu- en diervriendelijk.Ik snap dat dat schrikken is voor veel boeren. De beste man heeft goede plannen om boeren (wat toch een kansloos uitstervend beroep is in Nederland) een belangrijke functie te gaaan geven in de strijd tegen de CO2-uitstoot en de landschapsbescherming. Zie hier.
Ik vind het maar niks, het is gewoon een Islam-hater en dat gaat mij toch echt wat ver. Ik stem op Pastors, die is veel genuanceerder.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:26 schreef Steinberger het volgende:
Geert Wilders gestemd.
Als hij 1 zetel haalt ben ik al blij.![]()
Ik ben ook een Islam-hater dus dat komt goed uit.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, het is gewoon een Islam-hater en dat gaat mij toch echt wat ver. Ik stem op Pastors, die is veel genuanceerder.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:32 schreef Steinberger het volgende:
Ik ben ook een Islam-hater dus dat komt goed uit.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:38 schreef Sheherazade het volgende:
Niet.
Ik stem niet.
Totdat er een goede libertarische partij opstaat.
En maar klagen dat het slecht gaat...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:40 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
stem dan op z'n minst blanco.
mensen die hun stemrecht niet gebruiken moeten eigenlijk door verdonk het land uit worden gezet. Ondankbare honden.![]()
Niet stemmen of blanco stemmen dat maakt nou ook weer niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:40 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
mensen die hun stemrecht niet gebruiken moeten eigenlijk door verdonk het land uit worden gezet. Ondankbare honden.![]()
Laten we maar gewoon zeggen dat het niks uit maakt, het enig wat veranderd is het opkomstpercentage, maar het heeft geen enkele invloed op de zetelverdeling. Dus niet stemmen of blanco stemmen geeft hetzelfde zetel resultaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:22 schreef Petera het volgende:
[..]
Niet stemmen of blanco stemmen dat maakt nou ook weer niet zoveel uit.![]()
De visie van de VVD en CU verschillen toch wel een heel stuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:36 schreef FritsBom het volgende:
VVD. Maar misschien dat Rouvoet me nog kan overhalen.
Ik stem overigens niet op programma. Ik stem op visie en op integriteit. Van programma's blijft toch helemaal niets over na een formatie.
Ja. Zoals ik tegen het land aankijk is eigenlijk op zn Rutte´s maar Rouvoet heeft het wel in zich denk ik mij van zijn ideeen te overtuigen. Itt tot bijv. Bos.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De visie van de VVD en CU verschillen toch wel een heel stuk.
Of jullie vormen zelf een staat, waarin je je democratie voortzet, voorlopig wordt ik onderdrukt door een stelletje paupers die alleen maar stemmen in hun eigen belang. Het is toch te zot voor woorden dat mensen met kinderen politieke invloed hebben op zaken die gaan over het al dan niet "gratis" maken van kinderopvang. Het merendeel van de stemmers heeft kinderen, dus wie mogen er voor opdraaien? Juist de mensen die bijvoorbeeld bewust geen kinderen nemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:40 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Mooi lijstjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:32 schreef Tharalom het volgende:
CDA (ja, ik ga tactisch stemmen de 22e)
Balkenende (Rutte te onervaren)
Rechts!
Waarom moeten wij vluchten omdat we hier worden onderdrukt, terwijl jullie oorlogen voeren om onderdrukking in andere landen, zoals Afghanistan, te bestrijden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef du_ke het volgende:
Waarom begin je zelf niet ergens een staat met je gelijk gestemden?
Gezellig met een groep (95% mannen die niet zonder computers kunnen) ergens in Oost Afghanistan je eigen heilstaat oprichten die je dan uiteraard niet zo noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |