Waarom kies jij als linkse SP'er niet voor BOS als MP?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
SP/Balkenende/links
Het aantal ondernemers op Fok is erg beperkt en het aantal contactgestoorde ICT ers erg hoog. Ik zie een logisch verbandquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:50 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Weer zo'n belachelijke opmerking die suggereert dat rechtse mensen contact gestoord zijn.
Ondernemers zijn bijv. mensen die zich in alles behalve een sociaal isolement bevinden en over het algemeen ook rechts stemmen.
Aanrader: Harm Evert Waalkens. Daar ga ik op stemmen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:13 schreef zakjapannertje het volgende:
-GroenLinks, of misschien een milieuman/vrouw in de PvdA alhoewel die kans erg klein is
Die man wordt werkelijk gehaat binnen agrarisch Nederland. Moet een grote eikel zijn, naar uik heb vernomenquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:21 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Aanrader: Harm Evert Waalkens. Daar ga ik op stemmen.
Ohw? Ik had juist begrepen dat hij alom bemind wordt. Heb je een bron?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:39 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Die man wordt werkelijk gehaat binnen agrarisch Nederland. Moet een grote eikel zijn, naar uik heb vernomen![]()
't is een rooie die zijn in de vaak CDA boerenkringen natuurlijk niet echt geliefd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ohw? Ik had juist begrepen dat hij alom bemind wordt. Heb je een bron?
Daar buiten kan ik ze ook nooit zo waarderen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
't is een rooie die zijn in de vaak CDA boerenkringen natuurlijk niet echt geliefd.
Tja en bij de CDA'ers zal er nog veel oud zeer zijn vanwege die andere rooie boer, Mansholt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar buiten kan ik ze ook nooit zo waarderen.
Eigenlijk is het CDA ook maar niks. Veel te politiek, veel te veel slecht beleid. T'is net de PvdA maar dan met een ander kleurtje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja en bij de CDA'ers zal er nog veel oud zeer zijn vanwege die andere rooie boer, Mansholt.
En dan is dit ook nog eens een melkveehouder. Daar zijn de niet CDA'ers helemaal schaars geloof ik.
Klopt en dat is weer net de VVD met een ander kleurtjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Eigenlijk is het CDA ook maar niks. Veel te politiek, veel te veel slecht beleid. T'is net de PvdA maar dan met een ander kleurtje.
Hmmm, ik vind de VVD toch net wat oprechter dan het CDA en PvdA.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt en dat is weer net de VVD met een ander kleurtje. Zeker de grote partijen zijn allemaal 1 pot nat. De programma's ontlopen elkaar eigenlijk ook nauwelijks.
Wat ook weer niet zo gek is aangezien ze altijd op elkaar aangewezen zijn voor coalities.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |