abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42811330
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:08 schreef HiddeRV het volgende:
Me ex weet niet dat ik na 3 weken dat het uit was met iemand naar bed ben gegaan die ik niet leuk vond. Dronkenschap enzo, maar ok.

Veel mensen weten het, maar zij nog niet.
Moet ik het zelf vertellen of moet ze het maar van iemand anders horen? Om haar los te laten moet ik immers geen contact opnemen, maar tis beetje lullig als ze het hoort van iemand anders. (ik wil haar terug, zij heeft het uitgemaakt)
Ik zou haar niet gaan bellen om te melden dat je met een ander hebt gedaan nee Lekker laten gaan. Als ze het van een ander hoort is er toch niks aan de hand? als ze er mee zou zitten hoor je dat vanzelf wel. Zo niet boeit het haar waarschijnlijk ook weinig.
pi_42811370
lastige.., enigste voordeel als jij het zelf verteld is dat je er een beetje jou verhaal bij kunt plakken. Waar een vriendin misschien erg negatief maakt...
pi_42811472
quote:
Me ex weet niet dat ik na 3 weken dat het uit was met iemand naar bed ben gegaan die ik niet leuk vond. Dronkenschap enzo, maar ok.

Moet ik het zelf vertellen of moet ze het maar van iemand anders horen? Om haar los te laten moet ik immers geen contact opnemen, maar tis beetje lullig als ze het hoort van iemand anders. (ik wil haar terug, zij heeft het uitgemaakt)
je zoekt gewoon een excuus nu , zogenaamd vind je het correcter dat ze het van jou hoort, je wil haar gewoon bellen

het boeit haar of geen reet, of ze is blij omdat ze denkt dat je niet meer op haar zit te hopen.

niet bellen dus, want je doet dat echt niet voor haar, maar voor jezelf dan , boef!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42813121
quote:

Zij heeft het uit gemaakt dus het staat je vrij met een ander naar bed te gaan. Ik zou niet weten waarom je verplicht zou zijn dit aan haar te melden. Als ze het te horen krijgt, van jou of iemand anders, zal het haar slechts sterken in haar beslissing dat het uit is.
pi_42813417
Het duurt jaren voordat je over je eerste liefde heen bent. Daarna gaat het steeds sneller. Maar ik ben bang dat ik deze niet na het legen van wat 6-packs ben vergeten.
pi_42814009
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:55 schreef flappiewappie het volgende:
lastige.., enigste voordeel als jij het zelf verteld is dat je er een beetje jou verhaal bij kunt plakken. Waar een vriendin misschien erg negatief maakt...
Het probleem is, ik ben met me ex níet naar bed geweest, dus wat zal ze nu wel denken? Want echt, ik hield van haar en wilde juist niet naar bed gaan en ik besef nu dat het totaal niet boeiend is. Het liefst zit ik met haar relex 1 of andere kut tv serie te kijken, en intiem tegen elkaar aanliggen en strelen.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:27:29 #82
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42815633
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:13 schreef FreakerS het volgende:
Het duurt jaren voordat je over je eerste liefde heen bent. Daarna gaat het steeds sneller. Maar ik ben bang dat ik deze niet na het legen van wat 6-packs ben vergeten.
waarom duurt het jaren? hoeveel jaar?
"There are weapons of mass destruction in Iraq!....." (George W Bush)
pi_42815966
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:27 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

waarom duurt het jaren? hoeveel jaar?
Ik ben geen helderziende he............
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:43:58 #84
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42816166
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:36 schreef FreakerS het volgende:

[..]

Ik ben geen helderziende he............
inderdaad ik denk zelfs dat een helderziende dat niet weet, maar waarom zou het jaren duren zoals je beweert?
pi_42816249
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:33 schreef HiddeRV het volgende:

[..]

Het probleem is, ik ben met me ex níet naar bed geweest, dus wat zal ze nu wel denken? Want echt, ik hield van haar en wilde juist niet naar bed gaan en ik besef nu dat het totaal niet boeiend is. Het liefst zit ik met haar relex 1 of andere kut tv serie te kijken, en intiem tegen elkaar aanliggen en strelen.
het is uit, zij had er geen zin meer in.
gaat dus niet meer gebeuren.
en haar bellen moet je niet doen, je gebruikt dat als excuus om toch maar kontakt te hebben even weer.

we kunnen nu wel gaan gissen wat ze zou kúnnen denken, word je ook niet vrolijker van.
iig is het haar vertellen om verschillende redenen een bijzonder onstrak plan.
pi_42816601
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:43 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

inderdaad ik denk zelfs dat een helderziende dat niet weet, maar waarom zou het jaren duren zoals je beweert?
Bij wijze van spreken.

Je eerste liefde is gewoon irritant.

[ Bericht 8% gewijzigd door FreakerS op 20-10-2006 04:04:04 ]
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:34:23 #87
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_42827552
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 06:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als mensen op een openbaar forum komen posten over hoe goed ze over hun ex heen zijn dan denk ik daar het mijne van.
-edit-
Maar het is idd een kunst.
Hier heb je inderdaad een punt. Valt mij op dat ik hier wel nog mee lees maar steeds minder ga posten. Met jouw theorie zou ik dus goed bezig zijn om over mijn ex heen te geraken..

* Mickeys begint toch ietwat te stralen.. eindelijk
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_42834739
2 weken, en halverwege het proces voor mijn gevoel.., tis over en uit doet er niks aan, zij heeft een ander en ik hoef er geen.

face the facts is in mijn ogen de beste tacktiek

* flappiewappie loves "lijstjes"
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:01:21 #89
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_42838196
Had random functie aanstaan in me playlist en toen kwam opeens een liedje voorbij waarbij ik dacht van hoe het afgelopen zou zijn als sommige dingen gewoon anders waren gegaan..

Klik voor songtekst in het hoe voel je je in songteksten uitgedrukt topic
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:57:18 #90
151279 gewoonte
I know the pieces fit.
pi_42841530
Het is nu iets meer dan een week uit. Ik vind het erg slecht van me, maar ik mis vooral het fysieke geloof ik...
Ben wel blij dat ik alweer 2 nachten normaal geslapen heb en zelfs 's morgens ging het wel goed. Mijn eetlust is weer terug, ik heb afgelopen week 4 dagen bijna niet gegeten (érg slecht voor mij want dan val ik meteen af).
Soms dwing ik mezelf om er aan terug te denken, alleen om te kijken of ik er nog last van heb..dat verschilt dus nog al eens. Woensdag was ik voor het eerst nog eens alleen 's avonds, toen werd er na 3 dagen weer eens een potje gejankt en vond ik mezelf ontzettend zielig terwijl ik net zo'n goede dag gehad had.
Is het trouwens raar dat ik geen muziek luister omdat ik dat later niet hiermee wil associëren?
pi_42842176
nee, hoor is niet raar, doe ik ook nooit dan... wil ook niet tegen mogelijk toepasselijke teksten aanlopen

ik baal ook als ik een favo liedje van voor zijn tijd tijdens zijn tijd aan hem gelinkt heb want dan kan ik het na zijn tijd niet meer luisteren zonder te
pi_42844815
Wat ik me afvraag... wanneer wisten jullie dat het ECHT over was?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:37:59 #93
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42846105
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef xgirlxlindax het volgende:
ik kwam 's avonds thuis van mn werk en dacht......"heeeee!! vanavond is pas voor het eerst dat ik weer aan haar dacht..."
pi_42847526
Het is nu alweer dik 4 weken geleden dat het uitging, ik heb precies 25 maanden een relatie gehad met haar.. Het liep gewoon niet meer, de gevoelens waren weg, de vonk was aardig gedoofd. We deden eigenlijk ook maar weinig leuke dingen, we hadden geen zin meer in elkaar en er was ook maar nauwelijks 'fysiek contact' met elkaar. Naja een 'logisch' gevolg is dan dat het over gaat, maar dit kwam nog veel harder aan dan ik had verwacht! Het was dus een weekje afzien, huilen, non-stop aan haar denken etc etc.. Daarna ging het beter (na de 1e week), ik had toen veel afleiding (universiteit, vrienden en m'n werk). Ik voelde me een stuk beter, ook al wist ik dat ik het nooit zo snel kon verwerken..
En toen beging ik afgelopen weekend een fout ( > Stomme actie nadat het uit is ), en ja hoor alle gevoelens kwamen weer naar boven borrelen en nu denk ik vrij veel aan haar wat me natuurlijk niet in een opperste stemming brengt..
Vandaag is ze dan teruggekomen uit Rome en dan wil ik haar het liefste spreken. Maar ik weerhoud me ervan om de telefoon te pakken en haar te bellen, het is gewoon niet slim. Ik moet haar 'gewoon' vergeten en daarnaast is ze geloof ik boos op me dus als ik haar spreek zal er wel alleen ruzie worden gemaakt zegt m'n gevoel!
Ik probeer me wel op iets anders te focussen maar dat gaat maar moeilijk! Gelukkig kan ik wanneer ik maar wil gaan fitnessen, dus kan ik ff alle frustraties op die gewichten af reageren! Heerlijk gevoel, maar het is maar voor even. Als ik weer thuis zit, gaan de gedachte weer naar haar toe, om gek van te worden!
Ik kan tevens de vriendschap ook wel vergeten, dus nu is het gewoon het slimste om haar ook proberen te vergeten en het achter mij te laten. Dit zal wel heel veel tijd in beslag gaan nemen, zeker als ik jullie verhalen lees dat het zelfs na maanden nog niet over is..

(sorry als dit verhaaltje als een hak-op-de-tak-verhaaltje overkomt! )
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:02:43 #95
151279 gewoonte
I know the pieces fit.
pi_42852295
quote:
Toen hij zei dat het goed met hem ging en begon te praten over hoe tevreden hij wel niet is nu
Ofja, dat laatste zei hij niet precies maar zo kwam het op mij over
Bovendien wil ik hem zelf eigenlijk helemaal niet (meer) terug, dus dan lijkt het me vrij ECHT over. Wat niet wil zeggen dat ik er ook meteen overheen ben ...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 02:09:49 #96
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_42855612
quote:
Wat echt over? de liefde voor elkaar? of dat je erover heen bent?
pi_42858504
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef Spike1506 het volgende:

[..]

Wat echt over? de liefde voor elkaar? of dat je erover heen bent?
De liefde voor elkaar.. dat de relatie niet meer te redden valt.. etc etc.
pi_42860918
dat komt pas zodra je iemand anders vind waar je het net zo leuk mee hebt imo
pi_42862507
Ik kan mijn eigen situatie trouwens niet meer echt volgen. Volgens mij heeft mijn ex het moeilijker om mij los te laten dan ik hem. En ik heb het er al moeilijk genoeg mee zou ik zo zeggen.
pi_42866506
Ik schrijf nu een brief gericht naar m'n ex, ik 'durf' haar gewoon niet te bellen aangezien ik dan bang ben voor gezeik ofzo. Ik weet ook nog niet zeker of ik 'm opstuur. Misschien is het ook alleen maar voor mezelf..
Bah dit is echt een kutperiode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')