Ik zou haar niet gaan bellen om te melden dat je met een ander hebt gedaan neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:08 schreef HiddeRV het volgende:
Me ex weet niet dat ik na 3 weken dat het uit was met iemand naar bed ben gegaan die ik niet leuk vond. Dronkenschap enzo, maar ok.
Veel mensen weten het, maar zij nog niet.
Moet ik het zelf vertellen of moet ze het maar van iemand anders horen? Om haar los te laten moet ik immers geen contact opnemen, maar tis beetje lullig als ze het hoort van iemand anders. (ik wil haar terug, zij heeft het uitgemaakt)
je zoekt gewoon een excuus nu , zogenaamd vind je het correcter dat ze het van jou hoort, je wil haar gewoon bellenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:08 schreef HiddeRV het volgende:
Me ex weet niet dat ik na 3 weken dat het uit was met iemand naar bed ben gegaan die ik niet leuk vond. Dronkenschap enzo, maar ok.
Moet ik het zelf vertellen of moet ze het maar van iemand anders horen? Om haar los te laten moet ik immers geen contact opnemen, maar tis beetje lullig als ze het hoort van iemand anders. (ik wil haar terug, zij heeft het uitgemaakt)
Zij heeft het uit gemaakt dus het staat je vrij met een ander naar bed te gaan. Ik zou niet weten waarom je verplicht zou zijn dit aan haar te melden. Als ze het te horen krijgt, van jou of iemand anders, zal het haar slechts sterken in haar beslissing dat het uit is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:08 schreef HiddeRV het volgende:
Het probleem is, ik ben met me ex níet naar bed geweest, dus wat zal ze nu wel denken? Want echt, ik hield van haar en wilde juist niet naar bed gaan en ik besef nu dat het totaal niet boeiend is. Het liefst zit ik met haar relex 1 of andere kut tv serie te kijken, en intiem tegen elkaar aanliggen en strelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:55 schreef flappiewappie het volgende:
lastige.., enigste voordeel als jij het zelf verteld is dat je er een beetje jou verhaal bij kunt plakken. Waar een vriendin misschien erg negatief maakt...
waarom duurt het jaren? hoeveel jaar?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:13 schreef FreakerS het volgende:
Het duurt jaren voordat je over je eerste liefde heen bent. Daarna gaat het steeds sneller. Maar ik ben bang dat ik deze niet na het legen van wat 6-packs ben vergeten.
Ik ben geen helderziende he............quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:27 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
waarom duurt het jaren? hoeveel jaar?
inderdaad ik denk zelfs dat een helderziende dat niet weet, maar waarom zou het jaren duren zoals je beweert?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:36 schreef FreakerS het volgende:
[..]
Ik ben geen helderziende he............
het is uit, zij had er geen zin meer in.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:33 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Het probleem is, ik ben met me ex níet naar bed geweest, dus wat zal ze nu wel denken? Want echt, ik hield van haar en wilde juist niet naar bed gaan en ik besef nu dat het totaal niet boeiend is. Het liefst zit ik met haar relex 1 of andere kut tv serie te kijken, en intiem tegen elkaar aanliggen en strelen.
Bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:43 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
inderdaad ik denk zelfs dat een helderziende dat niet weet, maar waarom zou het jaren duren zoals je beweert?
Hier heb je inderdaad een punt. Valt mij op dat ik hier wel nog mee lees maar steeds minder ga posten. Met jouw theorie zou ik dus goed bezig zijn om over mijn ex heen te geraken..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 06:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als mensen op een openbaar forum komen posten over hoe goed ze over hun ex heen zijn dan denk ik daar het mijne van.![]()
-edit-
Maar het is idd een kunst.![]()
ik kwam 's avonds thuis van mn werk en dacht......"heeeee!! vanavond is pas voor het eerst dat ik weer aan haar dacht..."quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef xgirlxlindax het volgende:
Wat ik me afvraag... wanneer wisten jullie dat het ECHT over was?
Toen hij zei dat het goed met hem ging en begon te praten over hoe tevreden hij wel niet is nuquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef xgirlxlindax het volgende:
Wat echt over? de liefde voor elkaar? of dat je erover heen bent?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef xgirlxlindax het volgende:
De liefde voor elkaar.. dat de relatie niet meer te redden valt.. etc etc.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Wat echt over? de liefde voor elkaar? of dat je erover heen bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |