phil colins another day in paradise daar komt die sample uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:20 schreef wobbel het volgende:
Supyfly Inc. - Moving Too Fast
Hoe heet het origineel daarvan? Is echt een superbekende, en ik weet 100% zeker dat ik hem op m'n PC heb, maar weet niet hoe ie heet
niemand?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef edejong het volgende:
aan het eind van dit filmpje hoor je een stuk van een nummer, waarschijnlijk klassiek al heb ik geen idee welk nummer het is, iemand die me kan helpen?
Green Lizard - Walk over waterquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:03 schreef Chen het volgende:
Weet iemand misschien van wie het liedje is dat altijd te horen is aan het begin van Sixpack? Het gaat zo ongeveer: '' If i walk over water, would you find...'' Het is een rocknummer, en op google met lyrics heb ik al geprobeerd, maar hij komt niet verder dan een of ander liefdesnummer van iemand
De laatste keer dat ik Schiphol Airport zag gebruikte ze DJ Shadow - Stem/Long Stem, dat wordt wel vaker gebruikt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:52 schreef -chefke- het volgende:
[..]
heb ik nu zelf een vraag ik zoek het muziekje wat in schiphol airport wordt gebruikt en in de trailer van ghotica (film) en het zit nu ook in de radio comercial van die film over de mensheid die geen kinderen kan krijgen.
The Everly Brothers - All I have to do is dream?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
Gister hoorde ik in een film of tv-uitzending een nummer op de achtergrond.
De woorden "dream-dream" werden steeds herhaald.
Easy-listening/bossa nova/zuid amerikaans nummer.
Klonk heel jaren 20/reklame achtig
Iemand een idee?
V.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:19 schreef Verbal het volgende:
Olla,
ik ben nog immer op zoek naar het muziekje uit de Dela-reclame. Stel op trouwdag, met de retorische vraag van de voice-over waarom je niet tot ná de dood voor elkaar zou zorgen.
Mooi sober pianopingeltje eronder, klinkt vaag bekend, kwillutweten. Hellup!
V.
Nee. Vocals gezongen door vrouwen. Op een heel laid back manier. Easy listening dus.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:47 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
The Everly Brothers - All I have to do is dream?
Als het klopt is dat: "PASSAGE D" by The Flashbulb licensed and remixed by Vapor Music.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Schiphol Airport zag gebruikte ze DJ Shadow - Stem/Long Stem, dat wordt wel vaker gebruikt.
Where did it all go wrongquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:10 schreef Scarface_ het volgende:
Hoe heet dat nr van Oasis met die Japanse dudes in de videoclip.
Nancy Sinatra - These boots are gonna walk all over you ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef japiejo het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst hoorde in een reclame van oudere muziek.
stukje tekst: i'm gonna walk all over you (vrouwenstem)
Iemand?
these boots are made for walking - nancy sinatra?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef japiejo het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst hoorde in een reclame van oudere muziek.
stukje tekst: i'm gonna walk all over you (vrouwenstem)
Iemand?
Marco V - Red,blue,purplequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef SlipSlop het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer dat ik al wel heb
Hier het nummer:
http://www.graafhenk.nl/dump/07Nummer7.wma
Iemand?
Al gevonden, het was Maria Mena - Just hold me.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:16 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zoek een nummer, het is nu wel redelijk vaak op de radio, zag laatst ook een tv-spotje, van een vrij donkere zangeres, en in het refrein zit een heel herkenbaar stukje waarin de melodie 'springt' zeg maar, ha-ha-ha-ha-haaa-ha-ha, waarbij de vette lettergreep heel hoog is.
Hm, lekker duidelijk dit...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |