Neen ook niet, maar ik begin te vermoeden dat het welleens van Queen zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Culture Club - Time is het ook niet hè?
zangeres bedoel je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef Westermarck het volgende:
[..]
, de stem heeft ook wat raakvlakken met de zanger van Yazoo.
Ik heb het gevonden het was Still Loving You van de Scorpions.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:51 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Neen ook niet, maar ik begin te vermoeden dat het welleens van Queen zou kunnen zijn.
zelfs nu ik het al weet had ik het nog niet geraden aan de hand van je omschrijvingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:24 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden het was Still Loving You van de Scorpions.
Tjsa, het is nogal moeilijk iets uit te leggen als je alleen de melodie kent.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zelfs nu ik het al weet had ik het nog niet geraden aan de hand van je omschrijving
tenzij je de melodie opneemt en uploadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:40 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Tjsa, het is nogal moeilijk iets uit te leggen als je alleen de melodie kent.
Manyou - Drifting awayquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:35 schreef Esto het volgende:
Er was zonet een nummer op Radio538, en dat heette 'Drifting Away'.
Het is een soort dance nummer en in het begin zegt er zo'n vrouw een paar zinnen dat eindigt met zoiets van: 'Place in the world, I'm drifting away'
Volgens mij is het nummer van Manjo ofzoietsIemand die het zeker weet
?
Tnxquote:
nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:26 schreef Ruben1302 het volgende:
Nu heb ik dus een probleempje..
Dat plaatje van Justin Timberlake, My love.. daar zit een sample in van een oud houseplaatje, kweet ut zeker.. maar welke?
Mocht je het nog willen weten, het is Origene - Sanctuaryquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:28 schreef waynie het volgende:
Ik zoek het trance nummer waarin door een vrouw wordt gezongen; "This is your(of my) Sanctuary". Wordt wel eens op XFM gedraaid!
Supyfly Inc. - Moving Too Fastquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:34 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Ik zoek een nummer wat weleens op SlamFM langskomt, het is een lied met het deuntje van "phill collins-another day in paradise" erdoorheen, het is een danceachtig nummer...en wordt gezongen door een vrouw.
Alvast bedankt!
Supafly Inc. - Moving Too Fastquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:34 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Ik zoek een nummer wat weleens op SlamFM langskomt, het is een lied met het deuntje van "phill collins-another day in paradise" erdoorheen, het is een danceachtig nummer...en wordt gezongen door een vrouw.
Alvast bedankt!
Je ken winne als je wilt van 'The modern tokkies'quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Arcee het volgende:
Hoe heet het muziekje dat te horen is in de 'Niets is zeker'-reclames van Delta Lloyd?
Pitch Black - It's all realquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:40 schreef seveneleven het volgende:
Wie weet hoe dit nummer heet?
http://www.youtube.com/watch?v=3exyYPG8WvU
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |