Ze vergeten het stukje te veranderen denk ik Hoop ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:06 schreef Etcetera het volgende:
waarom staat er dat er na deel 334 niet meer geteld is![]()
of wordt dat stukje steeds vergeten
Jeejquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:31 schreef Etcetera het volgende:
laatste weekend van juni?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:35 schreef Neleos het volgende:
Memento Mori?
sta je dan op een camping of ga je heen als dagtrip?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:36 schreef Homdeck het volgende:
net te laat voor de TT-vraag. ga er elk jaar heen.
Nee, Charedisch is orthodox.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:40 schreef Etcetera het volgende:
niet zo moeilijk
orthodox en niet-orthodox
Je zit er het dichtsbij tot nu toequote:Op zondag 15 oktober 2006 16:47 schreef ChrisJX het volgende:
Die met de pijpenkrullen en die zonder.
En Misnagdiem.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten ook. Chassidische en een ander?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ricardo Patrese, 256 keer
Een fan neem ik aanquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zelfs meer dan ik horen wilde
Hawaii_Tim +1
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Wie is de schrijver van het boek De Renner?
Mart Smeets?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Wie is de schrijver van het boek De Renner?
Het boek ligt hier voor me omdat ik hem voor school moet lezen.quote:
Neleos +1quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:12 schreef Neleos het volgende:
Karakter?
Ik heb die film 2 of 3 keer gezien, maar ik zou het niet wetenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:22 schreef Homdeck het volgende:
Wat is fok weer traag![]()
Hoe worden de zigeuners in Snatch genoemd?
zo veel punten haal ik vandaag nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe je rustig aan homdeck anders kan ik je niet meer inhalen op de ranglijst![]()
Hawaii_Tim +1quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pikeys
En ik ben weer verder met koken, dus iemand anders mag zo een vraag stellen
Juist, die was namelijk 12 dagen daarvoor door een auto-ongeluk overleden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:37 schreef Homdeck het volgende:
om aan zijn overleden broer op te dragen
dat klopt ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:37 schreef MarkPeterse het volgende:
het was de tweede keer achter elkaar?
Ook, maar dat zocht ik dus nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:37 schreef MarkPeterse het volgende:
het was de tweede keer achter elkaar?
mensen die vaak in MUZ posten zouden het moeten wetenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:51 schreef MarkPeterse het volgende:
ik wist het niet en heb op wikipedia gezocht en daar heeft die patty niet eens een entry. is deze vraag niet een beetje te moeilijk?
nee het is geen hij en zeker geen gitaristquote:
neequote:Op zondag 15 oktober 2006 18:58 schreef MarkPeterse het volgende:
het is de vrouw van bob dylan?
Deze vraag weet ik omdat ik net naar die patty heb lopen zoeken. ik zal hem dan maar niet beantwoordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:03 schreef Homdeck het volgende:
Wie speelde Rubin Carter in de film over diens leven?
deze vraag heeft met de vorige te maken
neequote:Op zondag 15 oktober 2006 19:04 schreef WooZ het volgende:
patty valentine?
bijna. hebben jullie enig idee welke film ik bedoel?quote:
Nee, hoe heet de film? Ben te lui om te googelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
bijna. hebben jullie enig idee welke film ik bedoel?
The Hurricanequote:Op zondag 15 oktober 2006 19:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, hoe heet de film? Ben te lui om te googelen
Nee dat was de vorige vraagquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:14 schreef Homdeck het volgende:
bob dylan
Juistquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:17 schreef Homdeck het volgende:
neil young als je noord-amerikaan bedoelt
Neleos +1quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:24 schreef Neleos het volgende:
David, Stephen, Graham en Neil
Dit lijkt me wel een Mark vraagquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:29 schreef MarkPeterse het volgende:
is het onderhand niet weer tijd voor een mark-vraag?
De namen van de oprichtersquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:28 schreef Neleos het volgende:
De Phish Food smaakt goed trouwens![]()
Hoe komt Ben & Jerry's aan die naam (Phish Food dus)?
De band Phishquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:30 schreef MarkPeterse het volgende:
naar een band
Dit is helemaal CORRECT zatkruiers +1quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:41 schreef zatkruiers het volgende:
Sir Edmund Hillary en de sherpa Tenzing Norgay
Hij is goed.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:33 schreef MarkPeterse het volgende:
hoe was de bak trouwens?
tja zeker omdat hij tot de rand volzit met het goddelijke goedjequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij is goed.![]()
Maar ik heb 'm nog niet op. 500 ml is best veel![]()
Dat weet ik maar ik had het opgezocht en toen dacht ik ach natuurlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:25 schreef MarkPeterse het volgende:
als je weet wie het heeft gezegd, weet je toch ook wel wat er op de plaats van de XXXX moet staan. dit is namelijk over welke plek het gaat
Yup...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Etcetera het volgende:
phis food neleos? da's toch met marshmellow erin? of vergis ik me nu
Ik was te snel met opzoekenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef MarkPeterse het volgende:
dit klopt helemaal!
Hawaii_Tim +1
gewoon cato had ik ook wel goed gerekend
ik vind 'm minder, hou niet zo van marshmellowquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Yup...
Chocolate Ice Cream with Gooey Marshmallow, a Caramel Swirl & Fudge Fish
My favorite.....
bodemdrift?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind 'm minder, hou niet zo van marshmellow
mijn chocolate fudge brownie is ook op trouwens
maar volgende keer hou ik het weer bij een klein bakjeeen halve liter is echt teveel
Jeejquote:
Ze hadden ook kleine bakjes zag ik ja. Maar ik wou geen mietje zijn, dus nam ik zo'n grote.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar volgende keer hou ik het weer bij een klein bakjeeen halve liter is echt teveel
Nee dat is de oudstequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Zwitserse garde van het Vaticaan?
B&J's en teveel gaat niet samenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan moet ik iets anders verzinnen wat wel eens heel oud zou kunnen zijn...quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Nederlandsche Marine dan
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Korps Mariniers?
Omdat de dode zee lager ligt dan de oceaan waar door er wel zoutwater in komt maar er niet weer uit gaat en als het water verdampt blijft het zout dus achter.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Yeah baby,
Next:
Hoe komt het dat de dode zee zo zout is?
Bijna, als je kan vertellen waar het zoute water vandaan komt krijg je het punt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat de dode zee lager ligt dan de oceaan waar door er wel zoutwater in komt maar er niet weer uit gaat en als het water verdampt blijft het zout dus achter.
Wanneer valt iets eigenlijk onder een militaire eenheid?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
RoofingBurner+1 opgericht op 10 december 1665
Wat is fok weer traag trouwens![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:01 schreef Homdeck het volgende:
test
Van de zoute woestijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:01 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Bijna, als je kan vertellen waar het zoute water vandaan komt krijg je het punt.
Tegenwoordig ook, ze pompen het erin om de dode zee te redden. Er komt ook een deel uit ondergrondse bronnen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:07 schreef Yurithemaster het volgende:
De rode zee?
Jeejquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:09 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook, ze pompen het erin om de dode zee te redden. Er komt ook een deel uit ondergrondse bronnen.
Yurithemaster + 1
Nee maar het was wel een britquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Churchill?
Je kan het ijs bevriezen tot -100 terwijl de lucht er omheen gewoon -10 is ofzo, is dus prima te doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
Bij -100 graden Celsius ben ik al dood. Doden schaatsen over het algemeen niet.
goed richting, maar waarom gebeurt dit bij water wel en bij ethanol niet? het gaat om een specifiek kenmerk van water...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het glijden op ijs berust op het smelten buitenste moleculen van het ijs. Hierdoor ontstaat een smerend effect. Bij ethanol gebeurd dit niet
Hey dartquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:18 schreef dartfanaat het volgende:
Goedeavond allemaal
Daar ben ik weer
quote:
Ga ik hier liever niet op in. Kan wel vertellen dat het goed gegaan is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hey dart
Waarvoor ging je eigenlijk onder het mes?
Penisverlengende operatie?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:29 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ga ik hier liever niet op in. Kan wel vertellen dat het goed gegaan is.
![]()
![]()
![]()
oke, blij dat het goed gaatquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:29 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De huid.
Natuurlijk xD Die had ik moeten weten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De huid.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:29 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Electronic based music?
quote:EBM is een elektronisch muziekgenre dat ontstaan is in de vroege jaren 80 van de 20e eeuw. Muzikaal kenmerkt EBM zich door een harde machinale beat, met de karakteristieke metalige snare op de 2e en 4 e tel. De baslijnen zijn snel en stacatto. De sfeer is donker en grimmig, en teksten en muziek hebben tegenwoordig een agressieve masculiene uitstraling. Binnen Nederland heeft het genre voornamelijk aanhang onder gothic-liefhebbers. De populariteit is de laatste jaren wereldwijd aan het groeien.
Je dwaalt af.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Electronic beats metal?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dus ik vermoed electronic nog wat music
Electronic Bass Music? Die variant is nog niet geweest
Ik wil slapen...quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:31 schreef Supersheep het volgende:
Electronic Barbapapa Music!
Electronic B... Music.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:37 schreef erkel het volgende:
Elektronische Beeld Muziek?
Ik reken het dan wel goedquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:51 schreef Gooitzen het volgende:
Electronic Body Music. Slaap lekker, ik leg me ook te rusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |