Jij ook alweer hieroverquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nog steeds daarover?![]()
Nee hoor ik hou me er nu direct weer buitenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij ook alweer hierover![]()
Dan moet je bij Canisfire zijn, die begon er weer over![]()
Dankjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee hoor ik hou me er nu direct weer buiten![]()
Vast uit een of andere scene waarbij er iets spannends gebeurde.quote:
De muziek van de aflevering van de moord op Ludoquote:
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken, maar ik weet het nog niet zekerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:18 schreef Frey het volgende:
[..]
De muziek van de aflevering van de moord op Ludo![]()
Nu welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken, maar ik weet het nog niet zeker![]()
Echt een coole vondstquote:
Maar Nina en Florien zitten toch bij elkaar in de klas? Hoe kan het dan dat Fos telkens Nina's huiswerk / aantekeningen komt brengen? Dan moeten zij toch ook bij elkaar in de klas zitten. Is Fos dan misschien enorm slim en heeft hij twee klassen overgeslagen. Of zijn Nina en Florien gewoon zo dom dat ze twee keer zijn blijven zitten. Of is er wellicht een combinatie van deze twee gaande (Fos een klas overgeslagen en Nina / Florien een keer blijven zitten)?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Volgens mij stelt Florien 17 ofzo voor net als Nina.
En Fos en Fay 16 en 15 denk ik dan.
volgens mij heeft Fos een klas overgeslagen en is iniedergeval Florien een keer blijven zitten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar Nina en Florien zitten toch bij elkaar in de klas? Hoe kan het dan dat Fos telkens Nina's huiswerk / aantekeningen komt brengen? Dan moeten zij toch ook bij elkaar in de klas zitten. Is Fos dan misschien enorm slim en heeft hij twee klassen overgeslagen. Of zijn Nina en Florien gewoon zo dom dat ze twee keer zijn blijven zitten. Of is er wellicht een combinatie van deze twee gaande (Fos een klas overgeslagen en Nina / Florien een keer blijven zitten)?
Volgens de uitnodiging voor haar feestje heeft Nina 2 december 2005 haar Sweet Sixteen Party gehad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
volgens mij heeft Fos een klas overgeslagen en is iniedergeval Florien een keer blijven zitten.
En nina? die heeft natuurlijk de helft van haar middelbare schooltijd in een inrichting gezeten.
Ze zijn in iedergeval allemaal geen 18 want ze gebruikte fake I.D's om Teluma in te komen.
Dus nu is ze 34?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens de uitnodiging voor haar feestje heeft Nina 2 december 2005 haar Sweet Sixteen Party gehad.
Hij is een jonguh van de straat, je weet toch...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef VinoTinto het volgende:
Moet noud niet naar school?
Ook zo dom ja waarom sturen ze dat tering jong niet naar die schoolquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef VinoTinto het volgende:
Moet noud niet naar school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |