Hoorde jij 't ook?quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:54 schreef dreamscape68 het volgende:
haha.. Sab.. geweldig.. hahaha
Rik loopt een blauwtje, e10 en narcia gaan proberen semih een exit aan te naaienquote:
Welke vriendin?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:00 schreef riri het volgende:
etienne kan zijn vriendin buiten het huis wel vergeten
dat is duidelijk
quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rik loopt een blauwtje, e10 en narcia gaan proberen semih een exit aan te naaien![]()
Jawel, narcia zei, e10 heeft al met rik gezoen, wat moet ik nou allemaal wel niet gaan doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:01 schreef Coos het volgende:
[..]
E10 en Narcia kunnen nooit zó ver vooruit denken.
![]()
Zou ik ook doen, je weet maar nooit in dat bigbrother huisquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 controleerde eerst wel ff of er mensen achter het raam stonden, de gluiperd
[afbeelding]
Ligt ie naast Marcia? Ik val er net weer in maar zag nog wel dat handje gaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:12 schreef Zeehond het volgende:
Marcia en E10 aan het vunzen? Dan is Marica echt erg slecht bezig na de huilpartij bij Marlies over Floris.
moet ik een emmer voor je halen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu komt de ware aard van de zusjes ook boven. Beetje met de kroontjes aan het wisselen. Achterbakse wijven
[afbeelding]
Of niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:13 schreef BorTheWolf het volgende:
Ok Marcia. Nu ben je wel heeeeeeeeeel dom bezig
Goede vraag! Heeft iemand nou gezien of E10 die ketting weer draagt?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:15 schreef NorthernStar het volgende:
Zou Marcia nu morgen ook een kettinkje krijgen?
Draagt alleen maar z'n sleutel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:17 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Goede vraag! Heeft iemand nou gezien of E10 die ketting weer draagt?
Hij heeft echt wel lopen vriemelen hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:18 schreef NorthernStar het volgende:
"Slaap lekker" zegt Marcia.
Etienne loopt een blauwtje.
rcht niet.. Hij heeft Rik gehad!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:18 schreef NorthernStar het volgende:
"Slaap lekker" zegt Marcia.
Etienne loopt een blauwtje.
Het is nu nog niet helemaal rustig geloof ik. Maar ik ben zelf te verrot om het allemaal nog te kunnen beoordelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:19 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel lopen vriemelen hoor.
Misschien komt berouw bij haar voor de zondequote:Op zondag 15 oktober 2006 05:12 schreef Zeehond het volgende:
Marcia en E10 aan het vunzen? Dan is Marcia echt erg slecht bezig na de huilpartij bij Marlies over Floris.
Wat hadden wij nu afgesproken? Inderdaad, niet doen wat je niet kan, dus daar valt denken ook onderquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:32 schreef BorTheWolf het volgende:
zij is nu met hem bezig nu (denk ik)
BB Duitsland 2 jaar geleden niet gezien, ik doel op de badkamer scenequote:Op zondag 15 oktober 2006 05:33 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk dat jullie iets teveel zien in wat vage IR beelden. Toen Roel en Dido bezig waren vorig jaar was het vrij duidelijk.
Ik ook. Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:35 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik hoor op zeker sop geluiden.
Etienne duikt morgen weer net zo hard bij Saar in bed hoor. "Je bent zo lief" *kus kus*quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:37 schreef Teksass het volgende:
Einde verhaal E10 en Sab,.kon ook wel eens eens exit voor E10 betekenen.
idd valt me ook zwaar van haar tegen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:38 schreef Zeehond het volgende:
Marcia valt hier duizend etages naar beneden. Eerst bij marlies uithuilen over een dronken actie met E!10 en daarna in een minder dronken actie vunzen. Erg verstandig
quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:38 schreef HellFreez het volgende:
volgens mij zit hij haar te vingeren nu..
Of hij ligt zijn boxershort te drogen, of hij hoopt dat ze de favor terugdoet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Afgelopen ? E10 ligt nog wel vreem met zn knieen omhoog.
Tis voorbij. Hij stapte wel met zijn ??Traingsbroek?? het bed in. Heb hem die niet zien uitdoen. denk dat de sexuele handelingen alleen bij Marcia zijn gepleegd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Of hij ligt zijn boxershort te drogen, of hij hoopt dat ze de favor terugdoet.
was wel 2 minuten werk of begrijp ik het fout?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:52 schreef BorTheWolf het volgende:
dit geluid past meer bij een slaap ritme. ze slapen alletwee. Wie wat heeft gedaanis niet echt duidelijk, maar dat er sexuele handelingen zijn gepleegd dat was wel overduidelijk. Denk dat MArcia gevingert is door e10. Er waren overduidelijk sop geluiden te horen en toen waren ze niet aan het zoenen. Marcia gaf ook kleine kreuntje en liet het allemaal wel bevallen.
was langer als 2 minquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
was wel 2 minuten werk of begrijp ik het fout?
als ik het niet vergeet zal ik kijken, thx!quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:55 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
was langer als 2 min
Hou ze alle twee overdag maar goed in de gaten. blikken zeggen vaak genoeg.
Alweer een kloon van APK??quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat hadden wij nu afgesproken? Inderdaad, niet doen wat je niet kan, dus daar valt denken ook onder
Heb je het trouwens al gehoord van luus?quote:
Jaloers denk ik niet. Ietwat belazerd zal best. Vind het ook een vrij minne actie van Etien tov Saar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:00 schreef Zeehond het volgende:
Sabrina zit redelijk gestressed op een stoel op het podium. Toch jaloers? Ik kan het me nauwelijks voorstellen.
Welke minne actie van Etjen? Dat gezoen met Rik?quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jaloers denk ik niet. Ietwat belazerd zal best. Vind het ook een vrij minne actie van Etien tov Saar.
Wel te verwachten natuurlijk van hem.
Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:12 schreef Kinga het volgende:
Zo. Ik heb me toch weer wat gemist hey, heb net het filmpje gezien.... prachtig gewoon...
Die dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:22 schreef Darklight het volgende:
http://snaptnix.edisk.nl/videoBB6/E10_rik_zoenen.wmv
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:22 schreef Darklight het volgende:
http://snaptnix.edisk.nl/videoBB6/E10_rik_zoenen.wmv
Dat heb ik gemist? Vertel! Vertel!quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:43 schreef riri het volgende:
en marcia heeft zich gister totaal voor gek gezet....
wat mensen wel niet doen voor geld
Ok, thanks!quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:09 schreef Frank-NL het volgende:
Kijk even in het Marcia topic, daar staan wat uitspraken en anecdotes
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:24 schreef Suikeroom het volgende:
Marcia heeft fokkin aan E-10 zn fokkin piemeltje gezeten nadat ze fokkin moest huilen tegen fokkin Marlies over haar fokkin vriendje en dan tog bij die fokkin bi in bed springen.. hoe fokkin dom ben je dan wel niet?
Tsja, zo ingewikkeld lijkt het me niet om 2 pannetjes op te zetten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:12 schreef Verida het volgende:
micheline: een beetje een probleem, sommige willen een zacht ei en sommigen willen een hard ei, dus doe ik maar iets ertussenin
muts, dan heeft niemand een ei zoals hij/zij het wil....
Die hebben liggen vozen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:16 schreef arneaux het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd tussen Marcia en Etiënne dan?
Marcia heeft d'r laten vingeren door Etienne *sop sop*quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:16 schreef arneaux het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd tussen Marcia en Etiënne dan?
Dat zal Floris leuk vinden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Marcia heeft d'r laten vingeren door Etienne *sop sop*
eerder voor rikquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:05 schreef mazaru het volgende:
Kan BB die Jeroen niet eens een cursus "vreten met je bek dicht" geven?
Wat een varken![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik met Jeroen aan 1 tafel zou moeten zitten, dan zou ik ook geen hap door mijn keel krijgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:05 schreef neferhone het volgende:
volgens mij hebben er meerdere geen zin aan ontbijt
Vind je?quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik met Jeroen aan 1 tafel zou moeten zitten, dan zou ik ook geen hap door mijn keel krijgen
jawel mich weet hetquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:10 schreef Darklight het volgende:
wete die andere bewoners niet dat marcia en die e10 samen in bed hebben gelegen? niemand vraagt iets
En van Fok ook nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:10 schreef neferhone het volgende:
en van marlies word ik ook niet vrolijk
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:17 schreef Lady-night het volgende:
Jeroen oogt altijd zo poezelig...zou hem graag eens door de wasstraat schuiven
semit gaat eruit; schat ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Dus Etienne heeft voortaan 2 stemmen minder vanwege het tongzoenen en het vingeren? (als hij er maandag niet uitgestemd wordt)
Meer smoezelig, en een nachtje in een chloorbad zou hem zeker geen kwaad doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:17 schreef Lady-night het volgende:
Jeroen oogt altijd zo poezelig...zou hem graag eens door de wasstraat schuiven
Dat meen je niet? Ach, and what the hell, de anderen weten t wel dus t zal haar nog wel haarfijn verteld worden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:23 schreef riri het volgende:
marcia doet gewoon of ze niets meer weet...zo van ik was dronken
ja,zo kun je voor je geweten alles goed praten
Dit was het wel weer voor een week met Marcia hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:27 schreef neferhone het volgende:
[..]
hoop het niet; die is net leuk bezig![]()
Ik denk, en hoop, t ook.quote:
Hoezo?Ongesteld geworden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:31 schreef neferhone het volgende:
marcia baalt
e10 ook, hij vind haar de meest saaie van de driequote:
Nee, gevingerd door onze latente homoquote:
Dat zei hij vanacht anders niet.....eikeltje is hetquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
e10 ook, hij vind haar de meest saaie van de drie
Het is een sukkeltje die er alles aan doet om te winnen, maar ik ben bang dat die andere sukkel gaat winnenquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zei hij vanacht anders niet.....eikeltje is het![]()
Die poll zegt niets, het is meestal degene die op 1 na de meeste stemmen heeft, die er uit gaat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:34 schreef Kinga het volgende:
Dan hebben jullie de poll zeker niet gezien op de talpa site.... semih eruit....
talpa geeft net errorquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:34 schreef Kinga het volgende:
Dan hebben jullie de poll zeker niet gezien op de talpa site.... semih eruit....
Ga door, ga doorquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:12 schreef Darklight het volgende:
marlies lijkt wel een kerel, die is echt lelijk
Marcel vast ook wel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:28 schreef mazaru het volgende:
E10 maakt zich zorgen over de vragen van Bridget morgen
Die poll heeft nog nooit goed gezeten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:34 schreef Kinga het volgende:
Idd dat mens is zo dom als het achtereind van een koe. Het ene moment vind ze Ettienne de lelijkste uit het huis en een minuut later hangt ze om zijn nek. En als klap op de vuurpijl beland ze snachts nog met hem in bed om zich lekker te laten soppen van onder. Wat een domme doos.quote:
Zeg, ga je tegen mij beginnenquote:
talpa ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ga je tegen mij beginnen![]()
De streams bufferen er weer lekker op los![]()
Was niet over jou hequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ga je tegen mij beginnen![]()
De streams bufferen er weer lekker op los![]()
Net wakker en wat zie ik, Sab hangt gewoon weer tegen E10 aan. Wie is er nou dommer E10 of errr die blonde doos.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Etienne duikt morgen weer net zo hard bij Saar in bed hoor. "Je bent zo lief" *kus kus*
Beide zijn bi, 1 dikke orgie. Een gezamelijk bezoek aan een parenclub zal er ook wel inzitten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:42 schreef Teksass het volgende:
[..]
Net wakker en wat zie ik, Sab hangt gewoon weer tegen E10 aan. Wie is er nou dommer E10 of errr die blonde doos.
Volgens mij zijn ze voor elkaar geschapen.
sa wil niets van e10; dus denk ik dat zijn sexuele acties of gelul haar koud latenquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:42 schreef Teksass het volgende:
[..]
Net wakker en wat zie ik, Sab hangt gewoon weer tegen E10 aan. Wie is er nou dommer E10 of errr die blonde doos.
Volgens mij zijn ze voor elkaar geschapen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Etjen haar ff moet gaan troosten![]()
Nog een keer??quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij zal wel niet in beeld willen ofzo. Alles komt er nu wel uit bij Marciaquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:46 schreef Kinga het volgende:
Waarom zien we die vriend van haar nooit in de live show, altijd maar die moeder en broers...
als hij een beetje vatsoen heeft welquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
eerder werdt hij agressief van drankquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:55 schreef tonja het volgende:
Ja, E10 je kan uitstekend tegen drank hoor. Alcoholicus in de dop...
het berouw komt na de zondequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:48 schreef Teksass het volgende:
Zo te zien heeft Mars egens ''fokking'' spijt van.
Maar goed dat ie daar vorige week met Semih geen last van had.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:56 schreef neferhone het volgende:
[..]
eerder werdt hij agressief van drank![]()
Alsof hij degene is die ook maar iemand heeft getroost of geholpen latelyquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:57 schreef Kinga het volgende:
semih komt es even kijken
ik ben alleen nog geen filmpje tegengekomen van het sop-incidentquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:59 schreef riri het volgende:
zo...etienne marcia ff gebruikt vannacht en ruilt haar zo weer in voor Sabrina
benieuwd hoe sabrina zal reageren als ze wat beelden ziet
weet sa het echt niet? anders zou ze er verstandig aan doen om nu naar marcia tegaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:59 schreef riri het volgende:
Ze heeft eerder al eens gezegd, absoluut nooit jaloers te zijn, bovendien is ze met E10 geen echt 'stelletje' in haar ogen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:59 schreef riri het volgende:
Aaargh, dat meen je niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:02 schreef Kinga het volgende:
Ik heb je lief, zingt ze.....damn marcia, probeer je nog puntjes te scoren voor de camera?
ik ook niet; heeft iemand dat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:02 schreef egmo het volgende:
[..]
ik ben alleen nog geen filmpje tegengekomen van het sop-incident
Heerlijke erger tvquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:04 schreef Morwen het volgende:
E10 zou beter nu met Marcia kunnen kleffen, maar nee mijnheertje "ik ben zo vreselijk populair" ligt Sab maar weer eens af te lebberen *blergh
nou volgens mij zit er echt door heenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Aaargh, dat meen je niet.
Niet van die Hilde praktijken aub.
En niet haperen zou ook wel fijn zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:05 schreef Kinga het volgende:
ok, kunnen de streams nu ergens anders op aub?
dat word er 1 die ik mijn zoon van 10 niet graag laat zien denk ikquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:06 schreef Capaja het volgende:
heb gister nieuwe pc binnen gekregen *yeah*
maar heb dus even iets gemist ondertussen ........
hoe is marcia erachter gekomen ? heeft iemand het haar weer haarfijn moeten vertellen of wat ?
en weet sa wat e10 heeft uitgespookt bij dr ?
Ik zit hier echt te soppen, vooral met een trage Fok erbijquote:
Ja dat weet Sa, dat heeft ze net nog met hem besproken, waarom ie dat deed, en dat ze niet jaloers was maar dat ze dacht dat hij dat deed om zichzelf te bewijzen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:06 schreef Capaja het volgende:
heb gister nieuwe pc binnen gekregen *yeah*
maar heb dus even iets gemist ondertussen ........
hoe is marcia erachter gekomen ? heeft iemand het haar weer haarfijn moeten vertellen of wat ?
en weet sa wat e10 heeft uitgespookt bij dr ?
moet ze niet doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:09 schreef Darklight het volgende:
huh gaar ze baar de dbk, vrijwillige exit
Iets mis met je toetsenbord, maar dat laatste hoop ik ook, eruit met die trien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:09 schreef Darklight het volgende:
huh gaar ze baar de dbk, vrijwillige exit
Als dat maar niet betekent dat de bewoners geen alcohol krijgen bij het exitdiner.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:10 schreef Kinga het volgende:
Hummie moet er natuurlijk weer het fijne van weten
Ja, hij is bang dat ie met z'n naalden achter E10 komt aanrennen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:17 schreef Kinga het volgende:
Maakt Etienne zich nou zorgen om de vriend van marcia mocht hij eruit moeten?
Volgens mij stinkt ie nog uit z'n bek ook. Hij praat alleen maar poep.quote:
Aan d'r toekomst met Barryquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:24 schreef Frank-NL het volgende:
Wat kijkt Sabrina bezorgd... Waar zou ze echt aan denken nu?
Over een truitje ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:24 schreef Frank-NL het volgende:
hoe hou ik iedereen te vriend en de schijn op te houdenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:24 schreef Frank-NL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |