Wat hadden wij nu afgesproken? Inderdaad, niet doen wat je niet kan, dus daar valt denken ook onderquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:32 schreef BorTheWolf het volgende:
zij is nu met hem bezig nu (denk ik)
BB Duitsland 2 jaar geleden niet gezien, ik doel op de badkamer scenequote:Op zondag 15 oktober 2006 05:33 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk dat jullie iets teveel zien in wat vage IR beelden. Toen Roel en Dido bezig waren vorig jaar was het vrij duidelijk.
Ik ook. Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:35 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik hoor op zeker sop geluiden.
Etienne duikt morgen weer net zo hard bij Saar in bed hoor. "Je bent zo lief" *kus kus*quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:37 schreef Teksass het volgende:
Einde verhaal E10 en Sab,.kon ook wel eens eens exit voor E10 betekenen.
idd valt me ook zwaar van haar tegen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:38 schreef Zeehond het volgende:
Marcia valt hier duizend etages naar beneden. Eerst bij marlies uithuilen over een dronken actie met E!10 en daarna in een minder dronken actie vunzen. Erg verstandig
quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:38 schreef HellFreez het volgende:
volgens mij zit hij haar te vingeren nu..
Of hij ligt zijn boxershort te drogen, of hij hoopt dat ze de favor terugdoet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Afgelopen ? E10 ligt nog wel vreem met zn knieen omhoog.
Tis voorbij. Hij stapte wel met zijn ??Traingsbroek?? het bed in. Heb hem die niet zien uitdoen. denk dat de sexuele handelingen alleen bij Marcia zijn gepleegd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Of hij ligt zijn boxershort te drogen, of hij hoopt dat ze de favor terugdoet.
was wel 2 minuten werk of begrijp ik het fout?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:52 schreef BorTheWolf het volgende:
dit geluid past meer bij een slaap ritme. ze slapen alletwee. Wie wat heeft gedaanis niet echt duidelijk, maar dat er sexuele handelingen zijn gepleegd dat was wel overduidelijk. Denk dat MArcia gevingert is door e10. Er waren overduidelijk sop geluiden te horen en toen waren ze niet aan het zoenen. Marcia gaf ook kleine kreuntje en liet het allemaal wel bevallen.
was langer als 2 minquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
was wel 2 minuten werk of begrijp ik het fout?
als ik het niet vergeet zal ik kijken, thx!quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:55 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
was langer als 2 min
Hou ze alle twee overdag maar goed in de gaten. blikken zeggen vaak genoeg.
Alweer een kloon van APK??quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat hadden wij nu afgesproken? Inderdaad, niet doen wat je niet kan, dus daar valt denken ook onder
Heb je het trouwens al gehoord van luus?quote:
Jaloers denk ik niet. Ietwat belazerd zal best. Vind het ook een vrij minne actie van Etien tov Saar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:00 schreef Zeehond het volgende:
Sabrina zit redelijk gestressed op een stoel op het podium. Toch jaloers? Ik kan het me nauwelijks voorstellen.
Welke minne actie van Etjen? Dat gezoen met Rik?quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jaloers denk ik niet. Ietwat belazerd zal best. Vind het ook een vrij minne actie van Etien tov Saar.
Wel te verwachten natuurlijk van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |