Hoorde jij 't ook?quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:54 schreef dreamscape68 het volgende:
haha.. Sab.. geweldig.. hahaha
Rik loopt een blauwtje, e10 en narcia gaan proberen semih een exit aan te naaienquote:
Welke vriendin?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:00 schreef riri het volgende:
etienne kan zijn vriendin buiten het huis wel vergeten
dat is duidelijk
quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rik loopt een blauwtje, e10 en narcia gaan proberen semih een exit aan te naaien![]()
Jawel, narcia zei, e10 heeft al met rik gezoen, wat moet ik nou allemaal wel niet gaan doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:01 schreef Coos het volgende:
[..]
E10 en Narcia kunnen nooit zó ver vooruit denken.
![]()
Zou ik ook doen, je weet maar nooit in dat bigbrother huisquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 controleerde eerst wel ff of er mensen achter het raam stonden, de gluiperd
[afbeelding]
Ligt ie naast Marcia? Ik val er net weer in maar zag nog wel dat handje gaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:12 schreef Zeehond het volgende:
Marcia en E10 aan het vunzen? Dan is Marica echt erg slecht bezig na de huilpartij bij Marlies over Floris.
moet ik een emmer voor je halen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu komt de ware aard van de zusjes ook boven. Beetje met de kroontjes aan het wisselen. Achterbakse wijven
[afbeelding]
Of niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:13 schreef BorTheWolf het volgende:
Ok Marcia. Nu ben je wel heeeeeeeeeel dom bezig
Goede vraag! Heeft iemand nou gezien of E10 die ketting weer draagt?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:15 schreef NorthernStar het volgende:
Zou Marcia nu morgen ook een kettinkje krijgen?
Draagt alleen maar z'n sleutel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:17 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Goede vraag! Heeft iemand nou gezien of E10 die ketting weer draagt?
Hij heeft echt wel lopen vriemelen hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:18 schreef NorthernStar het volgende:
"Slaap lekker" zegt Marcia.
Etienne loopt een blauwtje.
rcht niet.. Hij heeft Rik gehad!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:18 schreef NorthernStar het volgende:
"Slaap lekker" zegt Marcia.
Etienne loopt een blauwtje.
Het is nu nog niet helemaal rustig geloof ik. Maar ik ben zelf te verrot om het allemaal nog te kunnen beoordelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:19 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel lopen vriemelen hoor.
Misschien komt berouw bij haar voor de zondequote:Op zondag 15 oktober 2006 05:12 schreef Zeehond het volgende:
Marcia en E10 aan het vunzen? Dan is Marcia echt erg slecht bezig na de huilpartij bij Marlies over Floris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |