Stel geen retorische vragen en ga gewoon naar de barquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:58 schreef Againzender het volgende:
bier ieman d?
okquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stel geen retorische vragen en ga gewoon naar de bar
Ow...quote:
Het staat hier op, ik vind er geen donder aan eerlijk gezegd...quote:
Kan gebeuren natuurlijk. Bij mij gaan de TT's ook niet altijd goedquote:
Soms is het wel lachenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het staat hier op, ik vind er geen donder aan eerlijk gezegd...
Dat kanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het staat hier op, ik vind er geen donder aan eerlijk gezegd...
Klootviool!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:29 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait even naar Clau en Noca.
![]()
Ik vond het opvallende hoe Groningen bij bepaalde sitauties als een zwerm haaien op ons afkwam, zag er goed uit!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Nog ff zwaait naar Golfer![]()
Tja, te weinig gekregen, kut. Maar ik zeg, op naar Hoerenveen volgende week. Daar maar weer eens een keer winnen dan. Clau is er dan bij, moet goedkomen!
eensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:04 schreef golfer het volgende:
Ik vond Koefnoen vandaag niet leuk.
Vier je je verjaardag niet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Zo, vanmiddag met 6-0 gewonnen. Daarna een "paar" pilsjes genuttigd, waardoor ik bij thuiskomst onmiddellijk naar bed ging en er net weer uit kom.
Ik heb met 5 maten woensdag naar het voetballen gekeken. Familie is vanmiddag geweest.quote:
Tja voor mij hoeft het ook niet zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb met 5 maten woensdag naar het voetballen gekeken. Familie is vanmiddag geweest.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:53 schreef golfer het volgende:
En wanneer denk je dat allemaal te kunnen lezen?
Wachten op een lange downtime van Fok! dus.![]()
Je had de bel er zeker uitgetrokkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
waardoor ik bij thuiskomst onmiddellijk naar bed ging en er net weer uit kom.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:58 schreef clauwheee het volgende:
Krijgen we nog iets te drinken Tong?.
Moet je je eens voorstellen als je in het stdion zat vanavond, was echt weer eens een ouderwetse voetbalavond! Nou ja, voor een helft danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Wat een leuke tweede helft en wat een pegel van Urby.
vanaf mijn positie gezien niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:15 schreef tong80 het volgende:
Mooie goal maar die tweede van Ajax was hands
Awwww, hij was al beetje ziek hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:17 schreef pascalheister het volgende:
Weer terug uit Eindhoven
Helaas thuis aangekomen, zagen we dat Lorre ook afscheid van ons genomen heeft![]()
Hij maakte een slaande beweging naar de balquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
vanaf mijn positie gezien niet.
Lorre heeft het dus toch niet gered helaas....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:17 schreef pascalheister het volgende:
Helaas thuis aangekomen, zagen we dat Lorre ook afscheid van ons genomen heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |